стига с тез платени статии обслужващи нечии интереси. Хайде забранете автомобилите над 10 г. Да видим колко ще останат и колко нови ще се закупят на тяхно място. Колко данък ще съберете, колко вибетки ще продадете и колко гориво ще се ородаде, а от там и акциз и данък печалба ще прибере държавста. Най много 1/3 от сегашното. Бойко да си озапти министрите и особено малкото Дянковче че ще му изяде сапуна от банята.
Едва ли има човек, който не иска да кара нов кола. Българинът обаче, няма пари за такава. И вместо да мислят как да му бръкнат по - дълбоко джоба, да вземат да помислят как да му осигурят по - добри условия и стандарт, за да може и той да си купува нови коли. Сигурен съм, че никой няма да откаже да си купи нова кола, стига да има възможност.
""На 10 коли едва 2 са под 15 г.""Aaaaaa нидейти писа така , ся пак ши наизлязът тия , дет викат , чи кулите ни замърсявът въздуха , чи в София са карът саму нови кули
Тръгнала Горанката да ни сравнява с Германия! Този до толкова се е отделил от реалността, че цепи вятъра в някоя паралелна вселена. Няма да се учудя на следващите избори и професор Константинов да не може да ги спаси от последното място.
Работещите бедни сега и коли няма да могат да карат.Средна класа няма ,а червените олигарси и ратаите им само некви тупалки карат.А колите с газ са най-екологични да махат стария дизел и толкова.Тока е надвишен и ако се топлиш на ток или парно 50% от дохода се обира от енергийната мафия.
Сега другари, не разбрахте ли, че у демокрацията само богатите имат право да замърсяват въздуха? Вие бедните като не можете да си купите чисто нов джип 5000 кубика, който замърсява колкото три стари трошки от по 1000 кубика, ще ходите пеш. Като не можете да си позволите скъпия ток, за да не замърсявате въздуха с ***, ще се топлите попръцвайки под юргана.Честита ви демокрация в която демоса е 2% останалите са тор и лош матриал.
До Веселина Йорданова - А стандарта на живот у нас и в белите държави един и същ ли е ? Или ако Вие вземате 1800 лева си мислите че всички взимат по толкова ??????????????? Мислете преди да се излагате така госпожице ! Може и да имате проблясъци - не се знае !
И хиляда лева да ми направят данъка, пак няма да си купя нова кола щото няма с какво. Че си карам трошляка нелегално доде може, ама нъцки ще гласувам за тиквун.
дали колата е трошка не зависи от годините.от самото заглавие си личи че статията е тенденциозна.автора е пропуснал да спомене че България е на първо место в Европа по брой работещи бедни и не работещи такива.остават само богатите ни пенсионери които могат да си позволят нова кола.
Не взимаме европейски заплати, ама в Студентски град не можеш да се разминеш от коли.Аз толкова моторизирани студенти не съм виждал никъде.
около 15 хил. лева струва нисък клас автомобил на 9-10 години.Много лесно е да кажеш че автомобилите са стари но много трудно е да признаеш в ефир че това е резултат от беднотията.В никоя друга страна в ЕС човек със средна заплата не мизерства.
Единствената полза за бедняка ,който си живее в България бяха евтините трошки ...След като проблема е само зимата и то само в Шопландия е ясно за кво иде реч заради непропорционално скъпия ток спрямо доходите народа гори квото докопа.АЕЦа дава тока 5 ст. а бирниците от запада ни го дават по 24ст . ,а са инвестирали замо за офиси и лимузини.....
СЪгласен съм ,ама държавата да даде по 7-8000 субсидия на всеки шофьор за да си закупи кола на под 10 години
Мерцедес Е класа цетириочка бензинка с газово е 1000 -1200 лв . Билетчето е 1,60 лв . Да паркирам на улицата е безплатно, за поддръжка пъри не давам..... Кое ми е по-изгодно ? Нова кола за 30 000 лв с 287 лв данък щото е с катализатор или 21 годишна с данък 60 лв и вози по-евтино от градския транспорт ?
Бензинов 4 годишен SUV 303 коня го внесох в Германия от България като се преместих. В Германия плашам с 30% по-малък данък отколкото плащах във Варна. А пък все няма пари за улиците във Варна. Германците от къде намират пари за магистрали и улици в града?
Обработката на обществото продължава от Суджуците прости и крадливи. Колите били "трошки"??? Има коли произведени през 1977 които са в пъти по-здрави от тези произведени през 2007. Суджуците си отиват, защото са лакоми гъ//зове, нищо освен ограбване на българина не правят. Нищо за икономика, производство, образование, професионална подготовка.Само крадене и изнасяне в офшорки. Миграцията продължава с пълна сила, както и Миганизацията. Читав българин не остана. Не удрят ***, удрят работещите
проятно намигване към данъчната администрация, която винаги има готовност да вдигне някой данък и да дооглозга кожата и месото от костите на бедния народец български. И отново зелените ще са виновни,"зелената мафия" както "управляващата мафия" ги нарича. Нищо, че годините на колата нямат много голяма връзка със замърсяването, а поддръжката. Нищо, че преди 20 години хората си правеха труда да правят коли, които да имат технобогичен живот 30 години, а днешните "новите" на петата вече са руини
Истинското активно мероприятие е дето повече от 25 години по корем се помъкнаха докато ни направят най-бедни в цяла Европа, а сега ни критикуват и ще ни наказват за това. Наистина ли никой няма да попита ЗАЩО колите в България са такива?
На 10 коли едва 2 са под 15 г. Само у нас данъкът на "трошките" е нисък