24

гого

преди 6 години

стига с тез платени статии обслужващи нечии интереси. Хайде забранете автомобилите над 10 г. Да видим колко ще останат и колко нови ще се закупят на тяхно място. Колко данък ще съберете, колко вибетки ще продадете и колко гориво ще се ородаде, а от там и акциз и данък печалба ще прибере държавста. Най много 1/3 от сегашното. Бойко да си озапти министрите и особено малкото Дянковче че ще му изяде сапуна от банята.

23

niki

преди 6 години

Едва ли има човек, който не иска да кара нов кола. Българинът обаче, няма пари за такава. И вместо да мислят как да му бръкнат по - дълбоко джоба, да вземат да помислят как да му осигурят по - добри условия и стандарт, за да може и той да си купува нови коли. Сигурен съм, че никой няма да откаже да си купи нова кола, стига да има възможност.

22

88888888

преди 6 години

""На 10 коли едва 2 са под 15 г.""Aaaaaa нидейти писа така , ся пак ши наизлязът тия , дет викат , чи кулите ни замърсявът въздуха , чи в София са карът саму нови кули

21

Анонимен

преди 6 години

Тръгнала Горанката да ни сравнява с Германия! Този до толкова се е отделил от реалността, че цепи вятъра в някоя паралелна вселена. Няма да се учудя на следващите избори и професор Константинов да не може да ги спаси от последното място.

20

Сотир

преди 6 години

Работещите бедни сега и коли няма да могат да карат.Средна класа няма ,а червените олигарси и ратаите им само некви тупалки карат.А колите с газ са най-екологични да махат стария дизел и толкова.Тока е надвишен и ако се топлиш на ток или парно 50% от дохода се обира от енергийната мафия.

19

Анонимен

преди 6 години

Сега другари, не разбрахте ли, че у демокрацията само богатите имат право да замърсяват въздуха? Вие бедните като не можете да си купите чисто нов джип 5000 кубика, който замърсява колкото три стари трошки от по 1000 кубика, ще ходите пеш. Като не можете да си позволите скъпия ток, за да не замърсявате въздуха с ***, ще се топлите попръцвайки под юргана.Честита ви демокрация в която демоса е 2% останалите са тор и лош матриал.

18

eve1

преди 6 години

Проблема на всички проблеми в България е ниските заплати.

17

Stonewall Jackson

преди 6 години

До Веселина Йорданова - А стандарта на живот у нас и в белите държави един и същ ли е ? Или ако Вие вземате 1800 лева си мислите че всички взимат по толкова ??????????????? Мислете преди да се излагате така госпожице ! Може и да имате проблясъци - не се знае !

16

работещ бедняк

преди 6 години

И хиляда лева да ми направят данъка, пак няма да си купя нова кола щото няма с какво. Че си карам трошляка нелегално доде може, ама нъцки ще гласувам за тиквун.

15

Анонимен

преди 6 години

дали колата е трошка не зависи от годините.от самото заглавие си личи че статията е тенденциозна.автора е пропуснал да спомене че България е на първо место в Европа по брой работещи бедни и не работещи такива.остават само богатите ни пенсионери които могат да си позволят нова кола.

14

Анонимен

преди 6 години

Не взимаме европейски заплати, ама в Студентски град не можеш да се разминеш от коли.Аз толкова моторизирани студенти не съм виждал никъде.

13

Бай Иван

преди 6 години

около 15 хил. лева струва нисък клас автомобил на 9-10 години.Много лесно е да кажеш че автомобилите са стари но много трудно е да признаеш в ефир че това е резултат от беднотията.В никоя друга страна в ЕС човек със средна заплата не мизерства.

12

Анонимен

преди 6 години

ние не взимаме европеѝски заплати

11

Анонимен

преди 6 години

Единствената полза за бедняка ,който си живее в България бяха евтините трошки ...След като проблема е само зимата и то само в Шопландия е ясно за кво иде реч заради непропорционално скъпия ток спрямо доходите народа гори квото докопа.АЕЦа дава тока 5 ст. а бирниците от запада ни го дават по 24ст . ,а са инвестирали замо за офиси и лимузини.....

10

Анонимен

преди 6 години

СЪгласен съм ,ама държавата да даде по 7-8000 субсидия на всеки шофьор за да си закупи кола на под 10 години

9

Анонимен

преди 6 години

Мерцедес Е класа цетириочка бензинка с газово е 1000 -1200 лв . Билетчето е 1,60 лв . Да паркирам на улицата е безплатно, за поддръжка пъри не давам..... Кое ми е по-изгодно ? Нова кола за 30 000 лв с 287 лв данък щото е с катализатор или 21 годишна с данък 60 лв и вози по-евтино от градския транспорт ?

8

Анонимен

преди 6 години

Бензинов 4 годишен SUV 303 коня го внесох в Германия от България като се преместих. В Германия плашам с 30% по-малък данък отколкото плащах във Варна. А пък все няма пари за улиците във Варна. Германците от къде намират пари за магистрали и улици в града?

7

Анонимен

преди 6 години

Обработката на обществото продължава от Суджуците прости и крадливи. Колите били "трошки"??? Има коли произведени през 1977 които са в пъти по-здрави от тези произведени през 2007. Суджуците си отиват, защото са лакоми гъ//зове, нищо освен ограбване на българина не правят. Нищо за икономика, производство, образование, професионална подготовка.Само крадене и изнасяне в офшорки. Миграцията продължава с пълна сила, както и Миганизацията. Читав българин не остана. Не удрят ***, удрят работещите

6

едно

преди 6 години

проятно намигване към данъчната администрация, която винаги има готовност да вдигне някой данък и да дооглозга кожата и месото от костите на бедния народец български. И отново зелените ще са виновни,"зелената мафия" както "управляващата мафия" ги нарича. Нищо, че годините на колата нямат много голяма връзка със замърсяването, а поддръжката. Нищо, че преди 20 години хората си правеха труда да правят коли, които да имат технобогичен живот 30 години, а днешните "новите" на петата вече са руини

5

Марин

преди 6 години

Истинското активно мероприятие е дето повече от 25 години по корем се помъкнаха докато ни направят най-бедни в цяла Европа, а сега ни критикуват и ще ни наказват за това. Наистина ли никой няма да попита ЗАЩО колите в България са такива?