ТВА Е ПЪЛНО БЕЗУМИЕ!!! ПО ТОЗИ НАЧИН НЯМА НИКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ СТИГНЕ ДО СТАМБОЛИЙСКИ ЛЕСНО И ЩЕ СТАВАТ ЕГАТИ ЗАДСРЪСТВАНИЯТА...аз съм категорично против такива важни транспортни възли да стават пешеходни зони...да има пешеходни зони там, където няма да пречи на трафика на колите...по тая логика айде да направят пешеходна зона всичко до Лъвов мост, само щото, видите ли, имало метро...С БЕЗУМНИ ЦЕНИ НА БИЛЕТЧЕТАТА!!! аз вече и метрото спрях да използвам заради цената на билетчето... :@
Кой е тоя булевард Александър Невски.да не е Александър Стамболийски ахахахахаа,като идвате в София научете поне имената на най-главните улици бе дами и господа "жирналисти".
В други градове по света, подобни улици не се затварят, а само в определени часове на денонощието се прекратява движението по тях. Едва ли колите на Съдебна охрана ще спрат да преминават по забранените улици. Те и сега си минават по Граф Игнатиев, без да имат право на това.
Лоша идея е да се затвори Алабин в тази отсечка. Така се прекъсва една връзка, по която минават много коли и което прекъсване ще натовари допълнител;но и без това претоварените съседни маршрути. Става дума за връзката Гурко-Алабин-Витоша, започваща по Гурко от Евлоги Георгиев при стадион Васил Левски, пресичаща, бул. Васил Левски, пресичаща Раковски, после стига до Алабин и остава в нищото. Който сега минава от там, за да продължи примерно по Стамболийски, ще трябва да се набута в задръстването
Автора да иде да си вземе хонорара от касата на бул."Александър Невски". Ако му е от полза ,мога да го подсетя да търси между Стадион"Васил Левски" и бул."Поручик Списаревски".
Световна тенденция в цивилизованите държави е да се затварят улици за трафик и те да стават пешеходни зони. Само ми се струва тук, че няма ясна концепция за свързаността на тези зони, така както няма и такава за свързаността на велоалеите. А за това откъде е авторът... познавам кореняци, които не знаят как да стигнат до Лъвов мост.
А катилът Крусев с двете метролинии и петте трамвая ли си води децата на училище? Сутрин и вечер ще ми задушат децата в метрото. Кошмар е!!!
Абсолютно цялото движение в центъра на автомобили трябва да бъде премахнато и да остане само електирческия градски транспорт. Трябва да се даде предимноство на хората с колела и на градския транспорт. И да се разкарат наредените като аптекарски шишета автомобили по тесните улички, за да може да се оправи инфраструктурата и да се почисти като хората.Всичко останало е просто отчитане на дейност.
Съжалявам, но плщад Гарибалди е малко петънце от 200 кв.м. пред КТБ на Денкоглу, Графа и Белчев.
Навсякъде в Европа има големи пешеходни зони в градските центрове!И във Виена и в Кьолн , и в Милано и Рим и Бордо и Барселона и навсякъде Просто софиянци са селяни и не пътуват достатъчно за да знаят! Който е писал статията малко да погледне коя улици къде минава :) хахах
Пришълците, които управляват София не искат да разберат, че не искаме центъра да прилича на мегдана в родното им място. Искаме жив, функциониращ град.
И аз се озадачих, но се оказа, че имало улица Александър Невски... Само дето е в Хаджи Димитър, та не виждам как ще затворят движението от центъра до Хаджи Димитър
Въпросното място си има име и се нарича Площад Гарибалди.И това доживях, провинциалисти да пишат за София и да ми обясняват някакви небивалици.
Булевард ВИТОША и улица АЛАБИН се пресичат. Така че няма как да са едновременно и успоредни. Вижте там оправете си статийката.
Граф Игнатиев не е пряка на бул.Витоша, а тръгва от ул. Алабин - почти от същото място, от което от ул. Алабин тръгва и ул. Калоян.Ул. Алабин тръгва от пл. Македония и свършва там, където се пресичат ул. Гурко, ул. Леге и Княз Александър I.
ДНЕС.БГ оправете си статията и си вземете обратно хонорара от Александър Попов! Толкова много грешна информация не бях чел!
Ще стане ли "Алабин" пешеходна зона?