34

Анонимен

преди 6 години

Изчезнаха и автобусите между малките села ,защото Боко подобри инфраструктурата ,а това са работни места и т.н .Но за бедна Б-я развитието на инфраструктурата се свежда да усвояване на Европари пиша пари не осъществени проекти и хвърчане с лъскави лимузини а баба и дедо на село не могат да стигнат до съседния малко по -голям град щот няма автобус.С БДЖ е същото полека полека изкуствено го съсипват , а у нас е доста по-пълно отколкото в Ш.я

33

Анонимен

преди 6 години

Те машини и вагони нямат, но футболен отбор имат.

32

бачо Илия

преди 6 години

До Дрът пенсионерДраги колега, живея по няколко месеца в Швейцария и Германия, защо тук влаковете не изчезват, а са винаги пълни ?

31

България на французи

преди 6 години

"Матрялът" не струва.Рейсаджиите в София са едни диви невъзпитани ***. Не можа да тичаш за рейс и ония да затваря точно като стигнеш до вратата. Не може да спира на спирка и нарочно да не отваря за да не се прекачиш на рейса пред теб. Не може да не се спира на спирки, на които чакат хора.По-добре въобще да няма транспорт щом ще е така. Да дойдат някакви други хора, коиро не са българи. Омръзна навсякъде от българите. Махайте се.Същото е и с БДЖ,в тези клошарски вагони да се вози някой друг

30

Анонимен

преди 6 години

Каквито са ви управниците такова и БДЖ-то! Спомням си по онова тоталитарно време когато на всеки час имаше влакове. Композициите се състояха не по малко от 7 вагона. Автомобилите бяха около 1 милион в цялата страна и народа пътуваше сам с влакове. Въздуха беше кристално чист! Влака е едно от най чистите превозни средства които щадят природата. Но на някои не им харесва чиста природа по им харесва автомобила който да бълва пушилка. Иначе се правят на заинтересовани за чистият въздух селянчетата!

29

Дрът пенсионер

преди 6 години

Ам чи те и каруците изчезват и магаретата и всичко което губи конкурентност подлежи на забрава, те скоро телепортацията ще изобретят вие влаковете още оплаквате. Фантастиката още от времето на Жул Верн постепенно става реалност, след време влакове ще има само в музеите!

28

:)

преди 6 години

До СимеоновНе врат, ами шия. И затова масово се използва Метрото по цял свят, щото ЖП-то е скъпо и нерентабилно.

27

Анонимен

преди 6 години

Прокажена държава!

26

Тинтири Минтири

преди 6 години

До ехооооС подобно тъпоъгълно мислене накрая наистина ще закрием държавата. ЖП транспортът е показател за нивото на стандарта и икономиката на държавата. Изисква големи инвестиции, но в дългосрочен план (ако се модернизира и стопанисва като хората) е по-сигурен и рентабилен.

25

ехоооо

преди 6 години

Трябва да бъдат не на изчезване ,а да изчезнат рязно то лицето на земята ! В момента те са вредни за здравето на хората -затова трябва да бъдат спряни ,докато не се променят изоснови !

24

Анонимен

преди 6 години

е те нали нарочно разсипват БДЖ, за да могат да го подарят на частници безплатно!

23

Анонимен

преди 6 години

В момента няколко частни жп оператора имат лиценз. Но само за товарни превози. През последната година всички те декларират печалба. Само БДЖ - товарни превози е на загуба. Та ако дадат лиценз за пътнически превози на частници - те и там ще намерят начин да печелят

22

bzzzzz

преди 6 години

Това е мафията, 30 години точиш нещо и не ти дреме за никого. Налагаш транспортни фирми, които разбиват пътищата и пак не ти дреме. А иначе чист и екологичен транспорт.

21

Анонимен

преди 6 години

Да ги направят влаковете да се движат със 160 км/ч ( това е нормална скорост за 21 век), да са нови и чисти. Да не може да се качват лица без билет (предимно римляни) и хората ще ги ползват. Както сега се ползва метрото. Ако стигаш с влак от София до Варна за 4 часа и пътуваш като бял човек никой няма се лашка 6-7 часа с рейс.

20

Анонимен

преди 6 години

Закриване и пускане на частни оператори, никакъв оздравителен план не може да помогне!

19

Анонимен

преди 6 години

То направо да ни махат от ЕС. Явно са ни приели по документи без да гледат реалността.

18

шматка

преди 6 години

Без приватизация няма да стане.Пускайте частните влакове.Всички видове транспорт си стъпиха на краката след като станаха частни.Всяко правителство се изправя пред проблема БДЖ.Стига вече.

17

Анонимен

преди 6 години

Напрово да закриват и самолетите.

16

Анонимен

преди 6 години

Много е прав гостът! Моделът БДЖ е сбъркан. Той не разчита на постъпленията от превозите, а на субсидията от държавата, поради което на ръководството им е все едно за дейността. Поради което БДЖ може да остане без влакове и машинисти, но без администрация и футболисти - НИКОГА!!!Точно и заради това няма да се даде цялата субсидия за 10 години за нови влакове!

15

Анонимен

преди 6 години

До РеалистСпоред мен трябва да се въведе контрол в размера на междуградските автобуси. Използват се малки и неудобни автобуси.