Изчезнаха и автобусите между малките села ,защото Боко подобри инфраструктурата ,а това са работни места и т.н .Но за бедна Б-я развитието на инфраструктурата се свежда да усвояване на Европари пиша пари не осъществени проекти и хвърчане с лъскави лимузини а баба и дедо на село не могат да стигнат до съседния малко по -голям град щот няма автобус.С БДЖ е същото полека полека изкуствено го съсипват , а у нас е доста по-пълно отколкото в Ш.я
До Дрът пенсионерДраги колега, живея по няколко месеца в Швейцария и Германия, защо тук влаковете не изчезват, а са винаги пълни ?
"Матрялът" не струва.Рейсаджиите в София са едни диви невъзпитани ***. Не можа да тичаш за рейс и ония да затваря точно като стигнеш до вратата. Не може да спира на спирка и нарочно да не отваря за да не се прекачиш на рейса пред теб. Не може да не се спира на спирки, на които чакат хора.По-добре въобще да няма транспорт щом ще е така. Да дойдат някакви други хора, коиро не са българи. Омръзна навсякъде от българите. Махайте се.Същото е и с БДЖ,в тези клошарски вагони да се вози някой друг
Каквито са ви управниците такова и БДЖ-то! Спомням си по онова тоталитарно време когато на всеки час имаше влакове. Композициите се състояха не по малко от 7 вагона. Автомобилите бяха около 1 милион в цялата страна и народа пътуваше сам с влакове. Въздуха беше кристално чист! Влака е едно от най чистите превозни средства които щадят природата. Но на някои не им харесва чиста природа по им харесва автомобила който да бълва пушилка. Иначе се правят на заинтересовани за чистият въздух селянчетата!
Ам чи те и каруците изчезват и магаретата и всичко което губи конкурентност подлежи на забрава, те скоро телепортацията ще изобретят вие влаковете още оплаквате. Фантастиката още от времето на Жул Верн постепенно става реалност, след време влакове ще има само в музеите!
До СимеоновНе врат, ами шия. И затова масово се използва Метрото по цял свят, щото ЖП-то е скъпо и нерентабилно.
До ехооооС подобно тъпоъгълно мислене накрая наистина ще закрием държавата. ЖП транспортът е показател за нивото на стандарта и икономиката на държавата. Изисква големи инвестиции, но в дългосрочен план (ако се модернизира и стопанисва като хората) е по-сигурен и рентабилен.
Трябва да бъдат не на изчезване ,а да изчезнат рязно то лицето на земята ! В момента те са вредни за здравето на хората -затова трябва да бъдат спряни ,докато не се променят изоснови !
В момента няколко частни жп оператора имат лиценз. Но само за товарни превози. През последната година всички те декларират печалба. Само БДЖ - товарни превози е на загуба. Та ако дадат лиценз за пътнически превози на частници - те и там ще намерят начин да печелят
Това е мафията, 30 години точиш нещо и не ти дреме за никого. Налагаш транспортни фирми, които разбиват пътищата и пак не ти дреме. А иначе чист и екологичен транспорт.
Да ги направят влаковете да се движат със 160 км/ч ( това е нормална скорост за 21 век), да са нови и чисти. Да не може да се качват лица без билет (предимно римляни) и хората ще ги ползват. Както сега се ползва метрото. Ако стигаш с влак от София до Варна за 4 часа и пътуваш като бял човек никой няма се лашка 6-7 часа с рейс.
Без приватизация няма да стане.Пускайте частните влакове.Всички видове транспорт си стъпиха на краката след като станаха частни.Всяко правителство се изправя пред проблема БДЖ.Стига вече.
Много е прав гостът! Моделът БДЖ е сбъркан. Той не разчита на постъпленията от превозите, а на субсидията от държавата, поради което на ръководството им е все едно за дейността. Поради което БДЖ може да остане без влакове и машинисти, но без администрация и футболисти - НИКОГА!!!Точно и заради това няма да се даде цялата субсидия за 10 години за нови влакове!
До РеалистСпоред мен трябва да се въведе контрол в размера на междуградските автобуси. Използват се малки и неудобни автобуси.
Влаковете на изчезване, чакат ли ни по-лоши условия?