От "Спаси София" да си назначат шофьори да им работят през ноща. Кой нормален ще се съгласи да вози пияници, наркомани, клошари, а и такива от криминалния контингент. Никой няма да плаща 2 лв.
Тия от Спаси София хич не ги харесвам, но нощен транспорт трябва да има. Жалко е, че вместо общината някакви карикатури повдигат въпроса
държава, като Турция например, да не говорим за САЩ, качването щеше да става само през предната врата, срещу билет, карта или пари. Но без кафета, бири и т.н. Тъй като не сме - само с по трима яки кондуктори във всеки рейс.
"И 31 000 души си поискаха нощен градски транспорт"Това са около 1% от 3-те милиона хора които живеят и работят в Столицата. А също както някой по долу писа: "от 1 до 5 ч. ще пътуват само по един-двама клошари или мъртвопияни. Никой няма да дупчи билет."Така че целия панаир е за да се "усвоят" едни пари.
"За сравнение, сходна нам по жители и територия Прага има нощен транспорт от 1932 г., а в момента там се движат над 30 нощни линии", допълват от "Спаси София".Да сравняваш Прага със София е малко ,като да сравнявш Мерцедес със ЗАЗ.
Ти си толкова австриец колкото аз - японец! И си виждал Виена само на картинка! Линиите са точно 20 и са през 30 мин. Билетът е 2.10 евро. Маршрутът е такъв, че пкорива абсолютно всички квартали през по-централните им улици. Това бива простащнина, ама защо лъжеш хората?
Може би ще е добре да се удължи работното време с 1 час, но за цяла нощ е прекален лукс. Да ме извиняват тези които окъсняват по чалготеките и кръчмите, но за тази цел има таксита или да си правят сметката да не изпускат последния транспорт.
В Берлин има нощен транспорт, но в него предимно се возят бездомници и от гостите на Меркел, които няма къде да спят.В София може да се пусне метрото, но да бъде на 1 час и да се проверява на крайните спирки за "заспали". И без това става въпрос за 4-5 курса допълнително.
Във Виена няма нощен транспорт, въпреки че не е лошо и ще го оценят. Тук, когато е имало такъв, никой не заплаща за него, пияни хора са предимно пътниците и шофьорите са на тръни.. имало е не една и две ексцесии, така че за София не е много добре такава идея да се реализира, според мен.
РЕАЛНО, до 1 часа след полунощ ще има пътници. След това, от 1 до 5 ч. ще пътуват само по един-двама клошари или мъртвопияни. Никой няма да дупчи билет. Нощния транспорт няма да обслужва хората в крайградските квартали и села. Там също живеят хора, които си купуват карти за Столичния транспорт и те ще бъдат ощетени.
С София при сегашните условия на труд които преслагат в транспорта, само при ватманите и в метрото чакат някой да умре, че да влезе нов и той обикновенно е доведен роднина. При рейсовете и при тролеите положението е трагично - карат по две смени една след друга, без почивка, глобават ги за закъснения, за ПТП-та, нямат сл.облекло, инструменти и т.н. накрая на месеца 800 лева. Масово напускат и отиват в чужбина.
В Прага нощните линии покриват целия град и в петък събота и неделя са през 20 минути Билетите са за 30 минути или 90 минути ,дневна карта или тридневна има и месечна карта която е евтина спрямо стандарта им Там не ти трябва такси ,пиеш си бирата спокойно и си се прибираш като човек
Нощно време е време за съм, но ще го разберете след като евтиния алкохол и нискокачествената дpога ви докарат до спешното
До 3Смешно е, че нямаме градски транспорт, при положение, че половината се прибира по-късно, а и има активен нощен живот. Една от причините, да имаш кила е, че след 8 вечерта, всичко е спряло ...
А кой ще плаща за тая "улуга" - 5 човека в цял трамвай или рейс? Айде после питайте тия спасяващите, защо няма достатъчно пари за улици... почистване и т.н.
София не спи... И 31 000 души си поискаха нощен градски транспорт