21

До 21 ДА

преди 6 години

На сегашният градски транспорт и да ми плащат, не се качвам.

20

ДА

преди 6 години

Като направите безплатен градски транспорт,тогава ще сляза от колата!Както е в Европа!Тук е Диарбекир!

19

Анонимен

преди 6 години

Защо софиянци да се изнасяме от София, за да дишаме чист въздух, не може ли селяните да се махнат?

18

Анонимен

преди 6 години

Най добре е нищо да не се прави както беше при Луканов. Глад, студ , мизерия и купони за хляб . Това обичат другарите , а не хубави улици , метро , нови автобуси и т.н.

17

шофьор

преди 6 години

истината е че трябва по накакъв начин да ме накарат да си оставя колата и да се кача на автобуса, но не за събота и неделя а по принцип, това ще стана ако с градския транспорт ми е по евтино да хода на работа, сега ми е по евтино с колата и затова ходя с колата, толкова е просто,

16

Анонимен

преди 6 години

Щом двигателите на автомобилите не замърсяват защо не се диша покрай улиците?

15

:)

преди 6 години

Значи вместо да следя за бележки дали мога да платя законната цена на билетчето, за мен е по-лесно да не се занимавам с градския изобщо. Той и без това работа върши на ограничен брой хора.

14

Анонимен

преди 6 години

Във Факултета и квартал Христо Ботев, въвеждането на Зеленият билет не промени замърсяването, което е десетина пъти над нормите. Явно там не си купуват Зелен билет, както и преди това не си купуваха билети, а си пътуват гратис. За тях Червен билет ли трябва или какво?

13

евтина

преди 6 години

ПР акция на СО е инициативата със ЗЕЛЕНИТЕ БИЛЕТИ. Замърсяването на въздуха основно се дължи на тоално сбърканата ИНФРАСТРУКТУРНА политика на града. Почти всички градчета и села на България в предходните години успяха да направят градски инфраструктурни проекти - така наречения воден цикъл. Само в София - има цели райони без улична регулация, без канализация, без газификация, без електрификация, без топлофикация, без училища, без детски градини АБСУРДНО ЗА ГОЛЯМ ГРАД

12

Как?

преди 6 години

Двигателите на автомобилите в София замърсяват с фини прахови частици за около 1 до 2 мкг/м3, при максимално допустима норма от 50 мкг/м3. Сега замърсяването в София е наднормено и стига до над 200 мкг/м3, а предишните дни стигаше и до 600 мкг/м3. Зеленият билет как ще промени нивото на замърсяване, което на практика не зависи от транспорта?!

11

Съобщение

преди 6 години

Въздухът в София ще бъде замърсен на 04.02.2018 (неделя). И така(в неделите) ще бъде занапред.

10

До 8 Gifa

преди 6 години

Май не ти е станало ясно, че зеленият билет е само за пропаганда, че Фандъкова прави нещо за намаляване на замърсяването в София и няма за цел да намали замърсяването в София. Кой полза билет в София? Ползват тези, които рядко пътуват с градския транспорт, а редовно пътуващите си имат карти. За какво ми е примерно на мен карта от 365 лева за една година, която ще ползвам 12 пъти в годината за отиване и връщане, т.е. по 30,42 лева на ден или по 15,21 лева за едно пътуване?

9

Анонимен

преди 6 години

симулация на дейност за отвличане на общественото влияние. добавена стойност за обществото - кръгла нула. #мутроландия

8

Анонимен

преди 6 години

Фандъкова и всички, които като папагали повтарят след нея, че транспортът в София замърсявал с фини прахови частици, са най-големите виновници в София да не се прави нищо за спиране на замърсителите, които горят гуми, въглища, дърва, найлони, пластмаси, отработени масла и какво ли не още.

7

Gifa

преди 6 години

Тия от общината са нагли лицемери. Взимали мерки. Зелен билет в неделя когато няма по принцип много ползващи градски транспорт. А в понеделник изведнъж замърсяването падна под критичните допустими стойности. Сега пък щели чрез таблата да ни уведомяват. Ами на повече от половинат спирки в София таблата не са елктронни, а и там където ги има на много не може въобще да се разбере каво се изписва. Повредени са. И кога ще ни уведомяват всъщност. След като вече всички са стигнали до работа си. :(

6

Анонимен

преди 6 години

Постановката със Зеленият билет е елементарна манипулация за отвличане на вниманието от това, което замърсява в София - горенето на гуми, дърва, въглища и т.н. За съжаление манипулацията май е успешна - поне 80% се хванаха на въдицата.

5

Истината

преди 6 години

Истината е, че докато се хвърля вината за замърсяването върху транспорта, а не върху истинския замърсител - отоплението с твърдо гориво, в София ще дишаме мръсен въздух и ще се чудим защо след като сме ограничили колите, въздуха е станал по-мръсен.

4

Анонимен

преди 6 години

В момента почти цяла София е замърсена наднормено с фини прахови частици. Фандъкова обаче чака прогнозата за времето - кога вятъра ще издуха замърсяването, за да пусне тогава зеления билет и да се хвали, че така е спряла замърсяването на София. Май не е сигурна, че топлото време през деня, за разлика от през нощта, ще свали замърсяването от отоплението с твърдо гориво в нормите.

3

Анонимен

преди 6 години

Има мноооооого свободни места с кристален въздух е Родопските села ,например !Там билета е безплатен и постоянен !

2

Реалист

преди 6 години

Стига заблуди, зелен билет е купен само от тези, които обичайно ползват градски транспорт. Колко автомобила по-малко са се движили? Знае ли се?Ром.ите по малко гуми ли са изгорили този ден?Като искат екология да съживят БДЖ. Блаковете са електрически, а един автобус харчи по 50 литра дизел на 100 км.