20

митето

преди 6 години

Преди китайците да купят волво,форд бяха собственици.Едно от условията им при продажбата беше че продават само марка.Всичкото ноухау Форд си го прибра.Тоест шведи ли са,китайци ли са....Все тая.Технологии йок.Всичко е китайско. Те ако шведите правеха хубави коли,нямаше през 10 години да ги препродават.

19

пепи

преди 6 години

Да бе да.Китайците снасят парите пък шведите си развяват коня.Не на мене тия глупости.

18

Анонимен

преди 6 години

За незапознатите:Марката Волво за колите е продадена на Китай. Но разработките и контрола са си на шведите. Китайците нямат пръст в това. Освен за предложения който могат или не могат да бъдат одобрени.Всъщност Волво(и WV) са на светлинни години пред Тесла в електромобилите и то отдавна.(дори при самоуправляващите) Просто икономическите показатели, фунционалността и пазара не бяха достатъчни за масова продажба. На тариката Мъск, просто му наливаха държавни пари до сега, ама свърши тая:

17

Анонимен

преди 6 години

кой може да си позволи да кара такава кола......която е скъпа.....и дефектна

16

Хм

преди 6 години

Обаче и китайците налитат да правят лукс ел.автомобили,а не евтини!Което навява на мисълта,че скоро няма да станат масови.Ама поне хибридки с по 80-100км пробег да пуснат на сгодна цена-тогава в градовете ще може да се кара само на ток,а навън-кой каквото има.Така или иначе разходът на извънградско е малък за всички ДВГ коли.

15

скръц

преди 6 години

друго си е да скърца пластмасовото табло на ес класата за 200 000 лева нали ?

14

марс

преди 6 години

Волво от качествени автомобили в близкото минало до китайски пластмасова играчка ааа има ли дистанционно с батериики за тея пари и детето пред блока да си го кара ?

13

Анонимен

преди 6 години

Поздрав за всичките шоферски дришове, които четат това. Жалки смрaдлиBи кaпyти сплескани, искате ли да налапате този ауспух? Духачи.

12

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен То всичките коли взеха да си мязат . Поразтършувай и ще видиш ,че и ЗаЗа си мяза с това .Произвежда се в Украйна .Мисля че беше ЗАЗ-Богдан.

11

Анонимен

преди 6 години

А как си мислите ? В армиите елекротанкове ли ще има ,електрокамиони ли ,електроБТРи ли ? Някой *** ,други три пъти по-*** .

10

Анонимен

преди 6 години

А първият български електромобил ЕЛМО-Москвич беше създаден през 1974 година . С едно зареждане минаваше 260-300 километра .

9

Анонимен

преди 6 години

Тук има охлюви, които вярват още в светлото бъдеще на ДВГ. За жалост явно сте спрели вече развитието си. Часовника тик така до 20 години ДВГ , ще бъде в мозея.

8

РРР

преди 6 години

Чудя се ще бъде ли някога направен поне един електромобил със свястна визия?!? Все ръбове с потресаващо грозни линии.

7

Анонимен

преди 6 години

Ей пак сме най знаещи и най можещи :) да се чуди човек с толкова много спЕцове в тази държава как така сме все накрая...

6

Анонимен

преди 6 години

Точно от волво се очаква електрическа кола доста отдавна , все пак са от държавата която използва най много електрически автомобили .Но явно че те са изчакали момента да бъдат технологично подготвени ,за да предоставят качествен продукт.

5

шофер

преди 6 години

Шведите са умни и знаят кой им е конкурент. По-скоро германеца няма конкуренти. А електричките са прецакани - требе да вървят с пантограф. Зимъска бема зареждане бема и топло. Летоска нема клима иначе нема батерия. Колата е бензин или дизел. Електричка е тролея и ел.кара. ПС: тролей икарус къса АМХ 63 на старата та некакви жабарски талиги направени от пицар ли нема да скъса?!

4

до 2

преди 6 години

Ако беше внимавал в часовете по физика в 9ти клас, щеше да знаеш и защо е така.

3

УРА

преди 6 години

Още съм млад , ще карам тази кола на снимката през 2030 години - нов внос , втора употреба - Изнесен от БГ Държавно Учреждение в Албания и върнато обратно в Горубляне .Е , батериите ще се купуват от Кауфланд .

2

Анонимен

преди 6 години

Яки са тия Тесли на време на ускорение от 0 до 100км бият ферарито и ламбото

1

Анонимен

преди 6 години

ТУЙ НЕ ЕЛИ НОВИЯ ЗАПОРОЖЕЦ.ПИТАМ ОТИ НЕДОВИЖДАМ МАЛКО.