73

Фъндьо

преди 4 години

Брей, 2019 трябваше да са пуснати 12 км, а вече сме края на януари 2020, а дори още и 100 м не са пуснати! Нещо говорят за лятото 2021-ва дори!

72

Ричарт

преди 6 години

По добре да се изгражда метро дори и в други градове, отколкото да се купуват военни самолети и оръжие. Зорлем от НАТО ни накараха да унищожим ракетите и танковете и да съкратим армията, а сега ни задължават да им изкупуваме оръжието. Трябва да бъдем като Словения без армия. Вместо големи разходи за армия и въоръжаване, другите големи градове могат да направят поне по един лъч метро.

71

Джи Ес

преди 6 години

Метрото е най качественият градски транспорт. Освен че е евтин и екологически чист транспорт, се движи безпрепятствено. Затова трябва непрекъснато да се удължава с нови лъчове и разклонения. Дори в Париж имат скоростно метро. На този етап това метро ни върши чудесна работа. Дано се направи четвърти лъч околовръстно метро, което да бъде със скоростни влакове. Трябва да се гледа с перспектива към бъдещето. Още от сега трябва да започне проектирането на четвъртия лъч.

70

възхитен

преди 6 години

За разлика от не качествените пътища и транспортни съоръжения, метрото е сравнително добре направено. Дори може да се каже че е гордостта на София. Дължината на метрото трябва непрекъснато да се удължава и разклонява.

69

Иво

преди 6 години

Какви са тези глупости, че метрото губи на година 130 млн.лв. То целите разходи са 60 млн.лв в т.ч. ел.енергия, поддръжка, полицейска охрана, заплати, осигуровки и резервни части. Приблизително толкова са и приходите, с които се покриват горните разходи. Вижте икономическата рамка за градския транспорт към бюджета на СО. Там всичко това го има за метрото и за останалия градско гранспорт.Хайде не говорете наизуст.

68

БАБА БУНА

преди 6 години

КАТО ИМА МНОГО ПАРИ И БАБА МОЖЕ ДА СТРОИ МЕТРО,ЗАЩО НЕ ИЗЛИЗА КМЕТА ПО СТРОИТЕЛСТВОТО,А САМО ТИ ДАНЧЕ" СТРОИШ" МЕТРОТО,МНОГО СИ ПЕЧЕНА,ТАМАН ЩЕ СЕ КРИЕТЕ В МЕРТОТО ОТ МРЪСНИЯ ВЪЗДУХ И ОТ КОМШИИТЕ,КАТО ДОЙДАТ НАГОСТИ.,НА ЛОВ ЗА ТЕРОРИСТИ.

67

Анонимен

преди 6 години

Оставка за Борисов , разследване и дълъг затвор .

66

DiesIrae

преди 6 години

До 44И какво им дреме на 5 мил. българи които не са в Шопия за метрото?То и на 1 мил. в Шопия също не им дреме защото и те не го ползват!А прав си - дреме ни защото часта която се плаща от Шопия се плаща от данъците на всички българи без реално да им е от полза. Затова това метро е най безполезното нещо в България! Защото дори и вие не го ползвате на пълния му капацитет и затова то си е просто поредния АЕЦ Белене или Цанков Камък с тази разлика, че поне го довършват.

65

Анонимен

преди 6 години

Метрото е оптималното като транспорт за град като София.Другото е граждани от селски тип, по един в кола с големи претенции.

64

леле мале

преди 6 години

3 км на година построено метро било успех!?Нали срока за трети лъч беше до 2019 г?

63

Анонимен

преди 6 години

Г-жо Кметице,не се ли нагуши вече.То не бе лапане ,то не бе чудо.Големия покровител ,Суджука.Негова е заслугата.

62

Щирлиц

преди 6 години

И спирка пред сараите на Доган да спретнете,ей!Заслужил е другарят!

61

радев

преди 6 години

и да го открие друг кмет

60

Строим, но нехаем

преди 6 години

Заради строежа на метрото в "Овча купел", частта от ул. "Крушов връх" между "Народно хоро" и магазина "Кауфланд" е натоварена с движение свръх малките възможности на и без това повредената й настилка. Беше ясно, че единственият достъп до магазина за дълго време ще бъде тази улична отсечка и тя се нуждае от ремонт, включително основата, но не би ... И сега дупките по нея вече са трапове и растат, водата ги залива и скрива от погледа на шофьорите, общината я няма никаква, включително Фандъкова ...

59

митроту

преди 6 години

метрото като стане пълноразмерно другите 40 50 процента от града пак с трамвайчета китаиски рейсчета и неколко соларисчета шкода ш еостане мм да

58

кртицата

преди 6 години

Некой на марс и на луната повторно ше кацнат ние са ше свържема двумилионното градченце с влакче подземята което ше свърже едното краиче на града с другото и голфчето ше остане пред блока и нема да фръга це о 2 у въздуха и ше просперираме ааа

57

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 50Причината за загубите не е че са руски а че няма платежни пътници. Повечето са ученички и пенсионери с карти за намаление, а останалите са на коли.

56

Анонимен

преди 6 години

Има ли Христо Смирненци тук да ми обяснят за Слатина?

55

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 44ЕС пуска паре за строителство, но не и за поддръжка. За сега шайката прибира пари от БДЖ за да изглежда проекта печеливаш. Но така изглеждаха нещата и преди 30г. После стана ясно че са строени безмислици!

54

13

преди 6 години

PRAVA E!!!10 PTI DA MOGA- ZA NEIA CHTE GLASUVAM!!!