31

gost

преди 6 години

До Анонимен В София билета важи, докато излезеш от метрото навън(може и цяло денонощие)!Или не си пътувал с метро в София или не ти разбрах въпроса

30

Анонимен

преди 6 години

Никъде по света няма такава система, като в България. Билетът важи за определено време, достатъчно да стигнеш до желаното място. В България системата е соц. още 1.60 за всяко превозно средство. Безумие.

29

Анонимен

преди 6 години

Не е нормално цената на билета да е 1,60 и да принуждава хората, които рядко ползват градския транспорт да изпозлват колите си или такси.

28

vlady

преди 6 години

Нормално е билетите да са сравнително скъпи за сметка на редовни карти - така редовните потребители имат стимул да предплатят. 1.60лв е нормална цена за билет валиден 90 минути с неограничени прекачвания, трябва да се въведе адекватно таксуване. При 1лв билет и 50лв месечна карта никой няма да купува карти и ще се влоши финансовото положение на ЦГМ.

27

,.,.,

преди 6 години

Аз пък имам фобия да пътувам под земята.Предпочитам слънчевата светлина,зеленината,не съм къртица.

26

Анонимен

преди 6 години

Братоев, а кое наложи да се направи билетчето 1.60. Ако беше левче, колите по улиците щяха да намалеят двойно. Но нали трябва да се възстановят откраднатите пари за автобусните спирки, затова скубете яко.

25

77777

преди 6 години

Особено много намалява трафикът, когато поради някаква причина, например авария, метрото спре. Тогава всички се юрват да ползват закритите от Фандъкова линии на надземен градски транспорт и никой не се кача на топлият и удобен личен автомобил.Нали така Братоев ...

24

Реалист

преди 6 години

С пускането на метрото и с всяка негова нова отсечка, трафикът по улиците се увеличава, а не намалява. Трафикът се увеличава, например заради премахването преместване или разреждането на маршрутите на надземни линии на градския транспорт заради метрото или заради запушване на трафика, където линиите на метрото са над земята. Не знам, кой ще се качи на метрото, ако работата му налага придвижването да става с автомобил, а не с метро. На метро се качват част от хората използвали преди това надземен

23

Анонимен

преди 6 години

Абе нищо не е намалило метрото, при положение, че преди 10 години колите бяха може би 50 % от тези, които се движат в момента в града.Незнам какво са намалили, ама всеки 2ри "гражданин" е сам в колата, а метрото е така "изчислено", че е такава тъпканица, че никой не иска да пътува с него в пиковите часове.

22

+++

преди 6 години

Тук пак ни манипулират на базата на някои основни правила за манипулация. Пускат добра и вярна новина (20 години метро), която я съчетават с друга добра, но невярна новина (намаляло било замърсяването от колите, както и броя на колите). Човек като вижда, че едното е вярно, някак на доверие приема и лъжата за вярна и това работи с над 80% от хората.

21

Посмали манго

преди 6 години

55000 автомобила по-малко, което довело до над 79000 тона вредни вещества по-малко. Това прави по 4 килограма вредни вещества на автомобил за един ден. При средно време в движение около 1 час на ден, това прави 4 килограма вредни вещества на час. А аз си мислех, че на час автомобила отделя 100 тона вредни вещества - как съм се заблудил ....

20

Истината

преди 6 години

И как 55000 коли по-малко по улиците, след като уличната мрежа в София е 3400 км и това означава, че на всички улици в София, на всеки 10 метра има по една кола. 55000 било 25% намалените на трафика ....==Истината е, че в София обикновено в даден момент се движат около 30-40 хиляди коли, а през нощта много по-малко. В пиковите часове с най-голямо движение може да достигнат и 50 хиляди. Останалите коли си стоят паркирани някъде.

19

Анонимен

преди 6 години

Единственото хубаво нещо в София са парковете,паркчетата,НДК и църквите,всичко останало е 95% неуредено - олющено,мръсно,с дупки,напукано,изпочупени тротоари,кал,липса на достатъчно паркоместа,дори метрото е тясно и не е както останалите стандартни метра.Иначе има потенциал да се разкраси и направи,например тези археологични разкопки до ЦУМ ги направиха доста сполучливо.В окръжните градове е по-красиво и чисто от София.

18

Истината

преди 6 години

Тези числа са изсмукани от пръстите. Малко прости сметки с тези числа, показват пълната им несъстоятелност, да не говорим, че в основата си това са предположения, а не реални факти. Разбира се метрото е хубаво нещо и трябваше отдавна да се много по-развито, но тези сметки за по-малко коли и тоновете по-малко вредни вещества са напълно неверни.

17

Анонимен

преди 6 години

метро с влакчета от преди 30 години не е ново метро! метро, на което станциите прокапват при първия дъжд не е качествено метро! какво точно сте построили?!? построили сте нещо да си го ремонтирате доживот и да присвоявате още и още и още.

16

Анонимен

преди 6 години

цената на билетчето пък изкара 100000 автомобили по улиците #мутроландия

15

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 14От Перник до центъра ще се стига много бързо това обеща Юрданка.

14

Анонимен

преди 6 години

Благодарение на Метрото всички селяни от крайните квартали, могат да ни се изсипят за половин час в Центъра и да ни вгорчат живота.

13

Анонимен

преди 6 години

Значи метрото навършва ли 20 години.Ми той Дикаджията преди 20 години още въртележка бухалката.Интересно как е строили и метро в сто време.

12

Анонимен

преди 6 години

Това в София е пародия на Метро.Отидете във Виена, Берлин или Москва да разберете какво е метро.