"Тази идея се заражда в Естония..." - а в България подобни, но Юбър се забраняват със Закон!!!
тея минути които ги е измислил нЕкой умник са предпоставка за ПТП - всеки ще бърза да мине с по малко минути ииии .....трЕбва на километър да е ,,а и можеше малко по евтинко да го направят за да има ефект
До АнонименПървите 12мин, са ти 3,49След това е по 0.29лв на минута, как изчисли 15-20лв. точно?
До сиднейАвcтaлияОще ли мечтаеш за яхта и де се возиш на нея с вино в ръка и мадами наоколо седейки в кашона под моста Харбър Бридж? Мечтай си,никой не те спира да ги наблюдаваш преминаващите яхти в залива. Докато аз тук се радвам на Ленд Роувър и си бръмча
Напротив мъглата играе голяма роля, защото тя е задържащ слой, не позволяващ на прахта да се разсее в по-горните атмосферни слоеве. Така че да мъглата е големия проблем, а тя се задържа защото софийско поле е котловина в която "вентилацията" е доста слаба.
Мъглата не ти е проблем, това си е нормално нещо, проблема е ако във въздуха имаш прахови частици които дишаш, защото ти се натрупват в белите дробове, от там идват една дълга редица заболявания.
До И какво?!На мен ми е интерсено кой ги определя тези норми от 50 мкг/м3 и на какво точно основание. Дори в София да няма нито автомобил, нито един димящ комин запрашаване пак ще има и пак ще има мъгли. Очевидно трябва да се изгради един стъклен купол в който да настаним всичко зелени глезльовци.
Всички да са с електромобили ще се получат няколко ефекта:1. тока ще стане скъп2. ще има леко режимче, щото трафовете няма да издържат3. никакво забележимо спадане на ФПЧПричините за ФПЧ са: 1. немиене на улици с години; 2. пълнене на дупките с варовиков трошляк, който е лек и мек, като се разпраши от гумите и лети навсякъде;3. строежите и разбитите улици, превърнати в насипани с асфалтов торшляк пътеки; 4. едни "хора" дето горят всичко, което намерят, особено гуми заради ръждъта...
Има все пак нещо смислено и то е споделянето. Бъдещето на общественият транспорт е индивидуален обществен транспорт, а не масов градски транспорт и споделянето е някаква форма на реализация на този бъдещ обществен транспорт.
Ако всички автомобили в София са само електрически, замърсяването с фини прахови частици, когато има наднормено замърсяване, направо "ще се срути" - от примерно 351 мкг/м3 при сегашните автомобили, ще стане 350 мкг/м3, ако автомобилите са само електрически. Максимално допустимата норма е 50 мкг/м3.
нищо не се бори, отделно това не е проект на общината а е проект на електромобилите за платена/безплатна реклама.Всеки срещу 3.70 може да се повози 12 минути в е-голфовете и другото е на минута.Рената не знам дали са за хората или са само за евро правителството...но като цяло ги виждам да ги пъркат на ляво на дясно, само проблема е че местата им за спиране са ограничени, а трябва точно на тях да ги оставиш.
Всичко много хубаво, но я кажете цената на тези автомобили за да стигнеш от краен квартал до центъра примерно? Кой може да си позволи да даде 15-20 лв в посока...
До Анонимен 6Къде прочете, че някой е против електрическите автомобили ??? Проблема е, че общинарите си затварят очите за истинските причинители и се набляга единствено на автомобилите като виновни.
Поредната измислена статия от измислени журналисти слугуващи на властта която упорито си затваря очите, че основния проблем не са автомобилите, а отоплението на твърдо гориво.
основния причинител на замърсяване на въздуха с прахови частици е отоплението на твърдо гориво, стига глупости автомобилите се движат целогодишно, но такова превишение като през зимата няма! това доказва, че не те са основния виновник. общината обаче отказва да проумее фактите и симулира дейност с безмозъчни мерки в центъра, когато проблемите са в други квартали.
Споделени е-мобили – срещу мръсния въздух в София!