Тука край блока всичнки ограждения и пътни знаци са съборени от БМВта. Голяма работа, големи дрифтове. Мен лично ме е блъскало БМВ в задръстване-поради нервен шофьор. Изобшо гледам на марката като потенциална опасност за мен и околните!
Няма нужда да плашат на някой за да им каже за успеха на х7? Ще им го кажа безплатно, прилича на евтина китайска реплика от 2000г на нещо.... А по отношение на качеството са на ниво леко над италянското..
Не, мия стъклата и в свободното си време чопля в интернет.Жегна ли се? Щом в работно време ти отговарям, дали шия седалки? М?
Виждал съм. Нещо повече, работя за БМВ. Ама какво от това? Това не ме прави сляп фен, просто този ОЕМ е източник на доходите ми.А ти виждал ли си продуктовите гами на брандовете на VW?
Там е работата, че БМВ, както и Даймлер имат единствено премиум-класа за цел. В това отношение VW постъпват по-умно, като предлагат всички класове - от най-ниския до най-високия. От Сеат през Шкода и VW до Ауди. От Ауди през Порше и Ламборгини до Бугати. И Бентли.А всички тея модели базират на една платформа и пестят пари за разработка по отделно на всеки от тях.
Е чак пък толкова да са убедени, не е здравословно. Освен това те докато наваксват, другите няма да стоят на едно място. Така че ще гледаме, ама нека са по-скромни все пак, че току и след 2020г. тичат след Мерцедес. Ако дотогава не ги изпреварят и от Ауди :-)
Първо да преодолеят изоставането си от Лада и после да преследват Mercedes-Benz. Не може да почнеш направо от А група...
BMW с цел: Да се върне на върха в премиум-сегмента до 2020 г.