От 1 час чета :) ....Карам Пежо 807 и дойде време да го сменям-в германия съм и с бюджет от 10 000 евро-е не искам да оплювам нито един модел,но и нито един от прехвалените пасати,аудита и други подобни не мога да му вкарам в багажника инвалидна количка и отделно НЕСГЪНАТА детска количка и някой друг сак за десерт-намерили,че премерили :)
Друго си е твоят 12 годишен кокошарник на метан, нали? А че аз карам чисто ново БМВ със ДЕФ система,много по-чисто горене от твоя леген е много смешно, нали.
Някой да има,или да знае повечко за тазгодишното Пежо 5008.GT версията.Дайте някакво инфо ако сте запознати.
Най ме кефеха съседите в мадрид преди две години с гранд черокито и фиат 500 пред къщата като ги попитах защо имате две коли ? за уикенда джипа ,за града фиатчето не само пари а и акъл требва явно в живота ...
Кога ли ще стигнем средното ниво за ЕС. Би трябвало колата в семейството да не е една, а да са няколко и да се използват в зависиомост от целта. Не случайно България изостава от средното за ЕС брой коли на 1000 човека от населението.
Не знам за вас, но на мен ми трябва кола с по-голям просвет (клиърънс). Омръзна ми колата ми да опира отдолу по разбитите пътища. Затова мисля, че в България май-подходящи са джиповете. Иначе дали колата ще е семейна или не, всички коли стават, стига да не са прекалено малки, когато семейството е с повече от двама членове. С други думи броя на членовете на семейството е малък фактор при избора на кола в България. Една друга гледна точка е паркирането - комбито е дълга кола и ако имаш проблеми с
Факт е, че в Бг основно комплексарите се перчат с Ауди и БМВ. Познавам хора, дето изплащат ипотека и нямат много средства, но си купуват старо Ауди, но ти го казват с такава гордост, все едно са си купили чисто нова кола. И после като зареждам дизел на бензиностанцията, на колонката за газ са се наредили няколко "баровски" Аудита и чакат за евтино горово. Е това е смешното - нямат пари за нормалните разходи по колата, ама се пъчат, все едно са повече от другите. Наистина повечето са комплексари
Да всеки е рали пилот,има няма 2 седмици от както почне да прави маневрите.После я дървото я канавка.И яште мекици.Затова всяка седмица се произвеждат десетки ковчези,и за това се карат за фабриките и за гробищата мутрите.Явно доста печалба пада.
Във България почти всеки мъж разбира от автомобили и е рали пилот... колко смешно изглежда в очите на авто- инжинер си нямате на представа. Най- добрата кола за семейството е тази, за която не гладува същото семейство.
За мен за момента избора е бензин, който да става за АГУ, 4 врати, малък данък, немска кола. Кофти, че не стават след 2004-2005 за газ.
Всеки разумен човек трабва да избира според нуждите и потребностите. За съжаление у нас това правило не важи и се избира за тешкарлък и гъзария. Пример семейство с две деца си купува спортен автомобил с две врати, нямат втори.
Колата трябва да е универсална. Много ми е смешно някой като се мъчи да натика дълги тръби, первази и т.н. в седан-обикновенно става като стърчат през заден прозорец и доста настрани от колата. Джипката е висока, но къса. Германците затова карат комби, както и аз.
Коя и да е германска кола е добър избор. Особено 4 x 4. То въпроса е освен да се натовариш, като каруца да може и да движи и зиме и лете. А господарят на офроуда е един и той е Г класа.
Subaru Outback, 3.0, 245 к.с. - голям багажник, не толкова грозен силует, по-висок просвет, постоянно зацепен 4х4, може би един от най-проходимите автомобили в класа си - особено през зимата, Субару е господарят на снега. За семейство с две деца и много багаж обаче, може би ще трябва и кутия на покрива. Другият минус е големият разход, но се решава с ГИ, с който извънградското и по-динамично каране е около 13-15/100, което за подобни параметри е доста добре.
За българските пътища си трябва джип. Това е факт. Новите по-малки джипове не харчат много, моя е на дизел и разхода е около 6-7 литра на 100 км/
В едно Пунто влязохме 3-*** възрастни по 70-80 кг и две деца на столчета , плюс багажник пълен с куфар и два сака, не беше най-удобното пътуване , но със скромните 70 к.с. си жулкаш 110-130 по магистралата и никакъв проблем. Като имам предвид разстоянията в БГ , не съм наясно защо всички се хвърлят на все по-големи и мощни коли , като после не им използват целия потенциал.
Най-добрият избор за голямо семейство – джип, миниван или комби?