14

Menteto

преди 6 години

До кога ще ги търпим

13

Анонимен

преди 6 години

Добре..аз пряко съм против тази такса за, но щом ще се плаща то парите да отидат не за ремонт а за строеж на нови пътища.Мен не ме. интересува в чия фирма ще влязат, основно парите да се генерират в БГ а не в чужбина и чужди банки.

12

Анонимен

преди 6 години

VSICKI PARI ZA GERBOVITE FIRMI.

11

Анонимен

преди 6 години

Тия червените дето пишат тук все не доволни бре... свиквайте, в Европа се плаща, ще плащате и тук. Който не иска да плаща ще се вози с автобус. Само мрънкате, не стига че нищо не става от вас, ама сте се недоволни

10

:):)

преди 6 години

тоз няма да е министър когато това стане факт

9

Анонимен

преди 6 години

Ами щом хубавите пътища водят до катастрофи ами изкарайте къртачите малко да ги понадупчат, а г-н министре?

8

Анонимен

преди 6 години

Тол такса, винетка три пъти повече пари в хазната.Три пъти повече ще плащаме - браво, благодарим ви, даже ще викаме и УРА за новото скубане от голямата грижа за народа.

7

Анонимен

преди 6 години

"Те така казваха и за БТК, ЧЕЗ,........"Абсолютно! Тези пари са от нашият джоб.

6

Анонимен

преди 6 години

Те така казваха и за БТК, ЧЕЗ, Мариците, Софийска вода, златните концесии и още е куп други няма да стигне ограничението да се изброят, но резултатът е видим. Почти никакви постъпления в държавата от тях та даже и разходите им си плащаме за тях остава чистата печалба.

5

Кратун

преди 6 години

Опитват се да ни представят увеличените приходи като някакъв успех. Истината е, че повишените разходи за транспорт ще влязат в цената на превозваните стоки, а държавата ще им начисли ДДС. Ако разчетите са за приходи от примерно 1 милиард, то от джобовете ни ще излязат 1,2 милиарда.

4

Иван

преди 6 години

Добре де, като ги пишете тия неща по медиите, някой вярва ли ви? Всички знаем през какви дупки минаваме например като тръгнем по "новата" магистрала. Заглавието си е правилно - парите ще отидат в нечия "хазна", но със сигурност не по предназначение.

3

Анонимен

преди 6 години

От обяснението на пишман министъра, ако е точно цитиран (поместено в края на статията) излиза, че когато пътя е ремонтиран жертвите са повече, ами да го оставят на дупки та белким не се трепем.

2

мен

преди 6 години

Дрън дрън ярина

1

Анонимен

преди 6 години

три пъти повече пари в хазната и три пъти повече дупки по пътищата