42

Анонимен

преди 6 години

До 39Удобен момент да станеш работодател и да даваш 1500 евро заплата :)) Колко като тебе ги видях ...Дето плюят само и нищо накрая.

41

Анонимен

преди 6 години

Нали трябва да работят до пенсия - 67 години. Виновен е парламентът и пенсионната му реформа. Там да протестират.

40

Анонимен

преди 6 години

Ще внесем от Африка. Ще променим по европейски българския народ.

39

Анонимен

преди 6 години

Добре дошли в България! Единствената държава от ЕС, в която работодателите смятат, че 300 Евро е огромна заплата и после се чудят защо нямат качествен персонал.

38

!!

преди 6 години

да върнат UBER!!!!!!!!!!

37

Анонимен

преди 6 години

До АнонименПолзвай градския транспорт, който удобно спира след 20:00. А метрото ? Не работи от 00:00 до 05:00 - Лудост !

36

Анонимен

преди 6 години

До АнонименИ ако мислиш, че ми пука ... БЕШЕ ДВА ПЪТИ ПО ЕВТИНО ОТ ТАКСИТАТА, А ШОФѝОРИТЕ ИМАХА БЛАГОПРИЛИЧИЕТО ДА СЕ КЪПЯТ !!!

35

Анонимен

преди 6 години

Искам си убера ...

34

Анонимен

преди 6 години

не само при таксиджиите,навсякъде е така.младоците са в смартфоните,там правят секс.

33

dsa

преди 6 години

До млад кокосare мерси за 3 лв то и в момента ми е точно 10 пъти по скъпо от с колата

32

млад кокос

преди 6 години

Тия вечно се оплакват. Няма по мрънкащ бранш. Сами си го правят труден като нямат ограничения в издаваните лицензи. В София има двойно повече таксита отколкото са нужни. Таксиметровия превоз трябва да стане луксозен - висока цена, но и високо ниво на превоз. Какво е това сега - таксито по-евтино от градския, а условията по-зле от градския. При 3 лева на километър ще видиш как всички таксита ще са само лимузини.

31

Анонимен

преди 6 години

Много скоро няма да има кой да работи, независимо от размера на заплатите.

30

Анонимен

преди 6 години

Тоя па, в София "етноса" не е преобладаващата част от таксиджиите, защото градът е огромен и огромното мнозинство са българи.А "етноса" и той бяга на Запад.

29

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен (За UBER)Щото парите не влизат в икономиката, а в сметката на UBER, който после дава процент от тях на "шофьора".

28

Анонимен

преди 6 години

Аз пък, като видя пенсинер в таксито и се радвам. По-добре пенсионер помагащ си да оцеле след мизерната пенсия получена след толково години и открадната от политиците отколкото Ром/Римлянин или някой от етноса, които са пребладаващата част от шофьорите на таксита поне в София!

27

Анонимен

преди 6 години

Защо тогава забранихте UBER, хем имаше качествена услуга, хем пари влизаха в икономиката, а не като с таксиджийските фирми собственост на близки до една банка, която е известна с помощи от държавата и превъртаща парите през офшорки!

26

Анонимен

преди 6 години

Бакшиш. Градско шофьорче. Нищо особено.

25

Анонимен

преди 6 години

Като разрешат Uber аз съм първият,който ще остави таксито и ще си подкарам личния автомобил. Никой от таксиметровите шофьори не изгаря от желание да плаща безумни данъци и такси. На практика пак ще сме си същите хора по улиците. Вместо таксита ще си караме личните автомобили.

24

Анонимен

преди 6 години

До 2023 г.Ето това е начинът да нямаме безработица, няма хора-никой не работи. Що чак 2030 то и сега е така.

23

Анонимен

преди 6 години

Да разрешат отново "помпите" и пащ потръгне работата.