До Паметлив 8 Силно развития обществен транспорт при саца беше , че колите бяха много малко. А сега учениците от по горните класове ходят на училище с мотори и коли.
Не че не могат да си го позволят, просто са много стиснати.Иначе от Германия до Испания да отидеш за 70 евра по нормален пък си е супер.Тоя народ по курорти дава хиляди евра, ама чей сеа, тука ако може през полето да мина.Е няма безплатни обеди, хубавите пътища искат пари. Безплатното е натоварено, така е. Който иска по второкласен път - да се мъчи.
Което е супер. Франция никога няма да се съвземе и да се върне в пререволицинното си хубаво състояние, но някой неща ...
Във Франция магистралите са ужасно скъпи,най-скъпите за Европа,ако карате от Германия за Испания струва над 70? и много французи не могат да си го позволят,повечето карат по алтернетивните национални пътища ,които по нищо не отстъпват на магистралите но са много натоварени и създават предпоставки за катострофи.Вместо да намалят таксите за магистралите които са празни те намалят скоростта по и без това до максимум натоварените безплатни междуградски пътища.
Не знам как франсетата ще намаляват катастрофите, след като много добре се знае от всички експерти, че намаляването на максимално разрешената скорост под безопасната скорост за пътя, увеличава катастрофите. Безопасната скорост за тези френски пътища е повече от 90 км/час ....
Не харесвам когато журналята пишат "властите" решили еди какво си. Това са временно узбрани управляващи, а не някакви власти. Стига с тази робска психика!
FRANZIA E EDNA NENORMALNA DARGAVA,NIKOI NE BRASNE FRANZUZITE ZA HORA,90%SA NEGRAMOTNI I MNOGO TRIPOLOVI.
Добре са решили ! Със сигурност има сериозни аргументи ! А тук у нас заради жалкият герберастки популизъм скоростта е такава , каквато не позволяват пътищата , които Бойковите фирми направиха ....Хайде карайте със 140 в дясна лента от Пловдив до Ст, Загора -ще изпаднат и бъбреци и пломби ! Да не говорим за срутищата по Люлин и Струма ....
До АнонименТези сведения за времето преди 10.10.89г откъде ги черпиш?Щото общо взето са неверни.Ограничението на скоростта наистина беше 80км/ч,но такава беше и икономичната скорост на тогавашните автомобили.Които впрочем тогава у нас бяха около 120 на 1000души(САЩ-600,З.Европа-400,Източна Европа-м/у 100 и 200,СССР-50).*Обаче имаше силно развит евтин обществен транспорт,а населението бе 9млн.Впрочем жертвите бяха твърдо над 1000 годишно,а основна причина-алкохолът(още нямаше наркотици).
Това "група автомобилисти" е горе-долу същото като "група за взаимопомощ на бавноразвиващи се". Да си шофер в днешно време е признак на тъпотия и нисък социален статус, трябва много смелост, за да се самоопределиш като такъв пред публика.
Кинти, бате. Искат да плащаш застраховки, ама да няма катастрофи. Няма обезщетения, болници, здравни каси и т.н. Авто индустрията иска пък 3 челни катастрофи от теб на година.
По времето на Тодор Живков, у нас разрешената скорост беше 80км/ч. В България по това време имаше по една кола на 14 семейства. Средногодишните жертви тогава бяха между 850 и 950 на година. Днес колите в България са по 1.4 на семейство, разрешената скорост е 90км/ч, а жертвите средногодишно са между 650 и 750.
Ще има разлика ако си в една малка колица на батерии и ако някой 3 тонен джип те нацели със 150 км/ч. Ограничението на скоростта при съвременните компютъризирани коли е проста работа ама никой производител не се наема да го направи
Я па тия. У назе таквоа нещо нема. По третокласните пътища си житкаме сас 120 у час бе. А по второкласните напрао биеме стрелката у дъното на километражо бе. А по магистралете дека са на дунавски вални напрао излитаме бе! Ного сте назад с матреало бе френчетата! Елате тука у бугарско па си житкайте какви аресва. Само глейте да не ви нацели неко надрусан или пиян че ше ви прати на небето!
Французите на протест – не искат ограничение на скоростта