и победителя в тази епична евро еко битка е парат и интереса аплодисменти дами и господа какъв неочакван обрат какъв оспорван мач
До 123Ако автомобилите са повече от хората, то кой ги кара?! Един човек няма как да шофира 2 коли едновременно
До 112 В Холандия, към днешна дата, ограниченията (където ги има) са за автомобили без Евро 4. Същото и за Германия. Ние може и Евро 7 да поискаме да въведем за центъра на столицата. И ще го покриват само каруците.
Тая болна кукумявка кметицата, що не се застреля, да ни отърве от простотии й? Щеше да бори далаверите в Топлофикация София, кво стана, нищо! Защо набута 90 милиона в КТБ, за да ги открадне ***. Мисля, че много търпяхме тази ***!! Наближава времето на спонтанни протести. Да се влезе в СО и тая заедно с онзи пейзаньор Крусев да се изметкат от прозорците. Да се разпльоскат на плочките и да знаят следващите, че трябва да се мисли и работи за хората, а не да се брулят с такси и глоби.
Тази нещастница няма да е дълго кмет. Някой здраво се опитва да внушава, че проблема са колите. Особено дизелите. А кой ни накара да купуваме дизели, политиката на държавата с високите цени на бензина. За 20 години се мина на дизел защото двг.е икономичен. Нито дума за качеството на горивата, защо? Взели знае, лошо е. А за горенето на гуми и пластмаси от житаните, мерки няма. Там не може, гласуват за нещастницата от Белчин Баня и Тиквара. Нали по Нова година нямаше коли, пак имаше смог. ИдЕоти.
Готов съм да сложа стикер на колата си (VW B7) , но преди това кметацата да си сложи същият стикер на ...... Контрол за емисии на СН4.
И както как реши, че 80% от МПС-тата са за скрап?Защо да не са 5% или 99%. Никой не шофира МПС, което е за скрап. Всеки си цени животът и внимава какво МПС шофира. Ти като "суперспециалист" по въпроса, реши, че 4/5 от МПС-тата са за скрап. Да нямаш фирма за изкупуване на стари МПС-та.
Това с превъртането на километража няма да проработи, ако не се изработи единна политика за ЕС. Километражът го превъртат търговците купуващи стари коли от ЕС, както и тези, които им ги продават. Всичко това може да стане извън България и какво прави законът важащ за България тогава?! Старите коли, които се внасят в България вече не са толкова стари, но километражът им винаги се превърта.
До 117 АнонименМилиционери трябва да си размърдат заДниците.То не може цял живот да се кара далавери,рушвет и аванта.
А колко по-лесно е селяните включително Борисов, Цачева и Фандъкова да си ходят по родните места, които са извън околовръстното на София, сиреч са вече са София окръг.
В българия 80% от МПС са за скрап.Въведете закон за вредни емисии че *** още дълги години ще трови въздуха с "нов внос" коли от Италия и Германия.Търговците на коли ще ги удари яко криза.Вече няма да можете да лъжете наивния народ.
Въздухът в София наистина стана по-мръсен под "мъдрото" управление на ГЕРБ - Борисов и фандъкова. Причините са ясни - безконтролното горене на гуми, пластмаси, найлони и т.н. от техните избиратели, изсичането на много от дърветата в София, вкл. и в парковете, като Западен парк, безразборното строителство, което затвори с години поддържаните въздушни коридори за проветряване на София и мръсните улици и тротоари в София, които на практика не се мият.
Фандъкова дали се вози в градския транспорт? Защото той е "редовен с удобни маршрути и на кратки интервали"
Аман от глупости в тая държава!!! Преди имаше Кремиковци, което тровеше града ми и никой не казваше гък. Сега, когато въздухът е пъти по-чист, излезе тая вредна м0да, за да рекет и тормоз на хората.ПС От кога думата "м0да" е забранена, алоооу!
Аман от глупости в тая държава!!! Преди имаше Кремиковци, което тровеше града ми и никой не казваше гък. Сега, когато въздухът е пъти по-чист, излезе тая вредна мода, за да рекет и тормоз на хората.
Като нямат хляб, да ядат пасти. Дали другарката Фандъчка знае, какво се е случило с авторката на тази мисъл?
Борят софийския смог с Евро 5-6, зелен билет и екостикер