43

"-"

преди 6 години

А, останалата част от България - без София, разбира се - на кого ще я подарите???Или може би ще обявите търг и ще я предадете под аренда заедно с населението???Защото някои области в Бг макар и срамежливо, но вече обявиха че искат в Румъния, а след време други области може да решат, че по-добре да бъдат част от Турция или Гърция.Накрая Бг като територия ще се превърне на нещо наподобяващо Лихтенщайн!

42

европатриот

преди 6 години

До РОССИЯКато теб са мислели и чартистите през 19 век в Англия, но явно изоставането на чипа в главата ти с два века не е проблем.

41

РОССИЯ

преди 6 години

това ознчава че работните места на гражданите в бг истиват браво няма да има заплати тогаа метрото трбва да струва стотинки

40

Анонимен

преди 6 години

влакчета, парички, заплатка, журналистчета. Всички с умалителни, защото всичко в нашата държавичка е малко и имитира истинското.

39

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 34Как според теб спира метро без машинист, ако някой излезе на релсите?Метрото без машинист спира на спирките, на сигналите, иначе си върви със зададената скорост и толкова. Робот без мозък.Добре де, всеки ден не изкачат хора на релсите, но може да се случи.Но се затварят вратите всеки ден по N на брой пъти. Сещаш ли се как се затварят вратите от робот?

38

Анонимен

преди 6 години

Има само два начина да накарате българите да не се движат в центъра на София с каручките си. Или им искате пари за да шофират там или им давате пари да ползват градския транспорт.От първия вариант влизат пари в общинския бюджет,а от втория - излизат.

37

Анонимен

преди 6 години

Подходящ момент за референдум за излизане от ЕС!

36

Един българин

преди 6 години

До: номер 34Бас ловя, че ако от утре в София пуснат летящи таксита, българинът пак ще е недоволен, пак ще мърмори, пак ще намира кусури, пак ще критикува, пак ще oплювa...

35

Анонимен

преди 6 години

До: "Ивайло" (номер 14)Спокойно, на новата линия като я открият, ще сложат.За старите линии засега не се предвиждат.

34

Анонимен

преди 6 години

Странно, но в 21 век има хора които коментират негативно метрото без машинист, такива има в Унгария, Франция и Великобритания, вероятно някой пропускам. Всички знаят за Япония, но нещата отдавна са в Европа, но ние сме свикнали да сме провинция, а не винаги е било така!!!

33

Анонимен

преди 6 години

Такива линии има от години в Англия, Испания, Франция. Реално не представляват удобство за пътниците, не виждам нужда да се хвалят. Важното е да са редовни!

32

Анонимен

преди 6 години

Едно не разбирам, защо автора на статията нарича влаковете влакЧЕТА? Трамвайте по тази логика са трамвайчета, автобусчета и т.н. Тя да не би да си мисли че в метрото ще има детски играчки - влакчета. АЛооу, това влакче, ако те нагази лошо се пише.

31

Анонимен

преди 6 години

Браво!

30

Стамат

преди 6 години

Най-добре да сложат по едно магаренце отпред, този ток ми се вижда опасен.

29

В.

преди 6 години

До ИванЗнаех си, че японците са луди.

28

Иван

преди 6 години

Без машинист това е лудост

27

Анонимен

преди 6 години

имам повече вяра на китайски компютър отколкото на бгеец

26

Анонимен

преди 6 години

ако нещо автоматикът се скофтяса аз ще взема управлението нищо че не мога,ще се наауча той батяя ви боки не мое ама беше кмет и трети мандат без надежда да го финализира

25

Туск

преди 6 години

Машините настъпват с бясна скорост. Ако някой има по - големи деца да ги пренасочва да учат Ай Ти, иненерство, медицина или нещо свързано с нея, учители. Такивахора ще се търсят след време. Те, даже, сега се търсят. Да не си губят времето с лаладжийски специалности, а да учат нещо читаво. Щото, ако не се приспособиме към света на машините, ще трябва да ровят по - кофите за *** или да ходят да копаят на село.

24

Анонимен

преди 6 години

Машината си е машина,тя не само може да се развали,но и да греши дори и когато "не греши".На машина не може да се разчита,така както се разчита на човека и хуманоида.