А, останалата част от България - без София, разбира се - на кого ще я подарите???Или може би ще обявите търг и ще я предадете под аренда заедно с населението???Защото някои области в Бг макар и срамежливо, но вече обявиха че искат в Румъния, а след време други области може да решат, че по-добре да бъдат част от Турция или Гърция.Накрая Бг като територия ще се превърне на нещо наподобяващо Лихтенщайн!
До РОССИЯКато теб са мислели и чартистите през 19 век в Англия, но явно изоставането на чипа в главата ти с два века не е проблем.
това ознчава че работните места на гражданите в бг истиват браво няма да има заплати тогаа метрото трбва да струва стотинки
влакчета, парички, заплатка, журналистчета. Всички с умалителни, защото всичко в нашата държавичка е малко и имитира истинското.
До Анонимен 34Как според теб спира метро без машинист, ако някой излезе на релсите?Метрото без машинист спира на спирките, на сигналите, иначе си върви със зададената скорост и толкова. Робот без мозък.Добре де, всеки ден не изкачат хора на релсите, но може да се случи.Но се затварят вратите всеки ден по N на брой пъти. Сещаш ли се как се затварят вратите от робот?
Има само два начина да накарате българите да не се движат в центъра на София с каручките си. Или им искате пари за да шофират там или им давате пари да ползват градския транспорт.От първия вариант влизат пари в общинския бюджет,а от втория - излизат.
До: номер 34Бас ловя, че ако от утре в София пуснат летящи таксита, българинът пак ще е недоволен, пак ще мърмори, пак ще намира кусури, пак ще критикува, пак ще oплювa...
До: "Ивайло" (номер 14)Спокойно, на новата линия като я открият, ще сложат.За старите линии засега не се предвиждат.
Странно, но в 21 век има хора които коментират негативно метрото без машинист, такива има в Унгария, Франция и Великобритания, вероятно някой пропускам. Всички знаят за Япония, но нещата отдавна са в Европа, но ние сме свикнали да сме провинция, а не винаги е било така!!!
Такива линии има от години в Англия, Испания, Франция. Реално не представляват удобство за пътниците, не виждам нужда да се хвалят. Важното е да са редовни!
Едно не разбирам, защо автора на статията нарича влаковете влакЧЕТА? Трамвайте по тази логика са трамвайчета, автобусчета и т.н. Тя да не би да си мисли че в метрото ще има детски играчки - влакчета. АЛооу, това влакче, ако те нагази лошо се пише.
ако нещо автоматикът се скофтяса аз ще взема управлението нищо че не мога,ще се наауча той батяя ви боки не мое ама беше кмет и трети мандат без надежда да го финализира
Машините настъпват с бясна скорост. Ако някой има по - големи деца да ги пренасочва да учат Ай Ти, иненерство, медицина или нещо свързано с нея, учители. Такивахора ще се търсят след време. Те, даже, сега се търсят. Да не си губят времето с лаладжийски специалности, а да учат нещо читаво. Щото, ако не се приспособиме към света на машините, ще трябва да ровят по - кофите за *** или да ходят да копаят на село.
Машината си е машина,тя не само може да се развали,но и да греши дори и когато "не греши".На машина не може да се разчита,така както се разчита на човека и хуманоида.
До 2019-та: Последна мода в метрото – без машинист, един вагон