42

Анонимен

преди 6 години

90 % от новите автомобили в София са софийска регистрация. Това означава, че софиянци си купуват втори и трети автомобил даим стои пред блока. От там идва проблема на София, а не толкова от имигрантите.

41

Няма такава държава

преди 6 години

Да , вдигнаха моята колата....с платен данък валидна гражданска и Автокаско...и да без преглед( но колата не се кара тъй като работя в чужбина ) !!! Като се върнах за празниците я намерих под моста с нанесени щети по калниците...и с елементи от салона подготвени за продаване ...с цел лична облага !!!

40

Анонимен

преди 6 години

"Аз поне отдавна не съм виждал такива коли, които с години да стоят на едно място в София."Пред блока в Люлин 7, 1/3 от паркираните коли, не са в движение от години. Пред съседните блокове положението е идентично.

39

Анонимен

преди 6 години

Числата в статията са пълна обърквация. 38 коли са преместени на паркинг, като някаква част от тях е прибрана от собствениците им, а 90 коли от тези 38? са предадени за разкомплектоване.....

38

Реалист

преди 6 години

Не знам колко са подобни коли във Варна, но според мен трябва да са много малко. В София почти ги няма - я има, я няма 2000-3000 такива коли, при около 700000 регистрирани леки коли в София. Аз поне отдавна не съм виждал такива коли, които с години да стоят на едно място в София. За мен те не са проблем. Проблем е, че кмет и община разрешават застрояването на паркингите, както и презастрояването на София, а паркинги не се строят, както е по света. Вместо паркинги - платени зони за паркиране.

37

ognyanz

преди 6 години

До 35: "Частната собственост е свещена и неприкосновена": Това е записано в конституцията. Но означава ли нещо на практика? Съгласно закона за общинската собственост общината може да отчужди частен имот ако реши, че той е елемент от общинската инфраструктура. Така че, уважаеми, ако кмета иска да прекара улица през твоя двор, може да го направи, закона му дава право. Кое е тогава свещеното и неприкосновеното за една ръждясала трошка например.

36

ognyanz

преди 6 години

До "Моряк и половина": Колко остана до края на вахтата?

35

Анонимен

преди 6 години

"Частната собственост е свещена и неприкосновена" - някои са напълно незапознати с основни принципи в правото, а твърдят, че мислят логично. Общината няма никакво право по закон да се разпорежда с частното имущество на гражданите, вкл. и да дава за разкомплектоване чужда собственост.

34

Реалист

преди 6 години

Според мен е безспорно, че тези автомобили няма вече да се ползват - всичко е клеясало и струва много да се ремонтират. Така че, ако собствениците имаха гражданска съвест, до сега можеха да извикат лицензирана фирма да им изкупи автомобила за скрап, да вземат някой лев и да не се занимават с документи /фирмите дерегистрират/. Просто безхаберие...

33

софиянец

преди 6 години

До Моряк и половинаСъгласен съм с вашето мнение, но има много лесен начин собственика да получи парите от вторични суровини. Просто когато получи писмо от общината, вика фирма, която взима автомобила, плаща намясто и го дерегистрира в кат. В България всеки чака да изтекат законовите срокове, за да види какво ще стане и да се оплаква после.

32

Милчо

преди 6 години

Интересно е когато хора, не запознати със законите и с пълна липса на логични мисли се изказват. Разбира се, че нямате право да си оставяте купчините ламарина да стоят вечно на общинска земя. Не изопачавайте нещата, хората не са нарязали коли от улицата. Колите са преместени, даден е срок на собственика, това че той не си е потърсил колата, по каквато и да е причина, не е оправдание. Това са коли, които от няколко години са без регистрация, не от няколко дни.

31

Моряк и половина

преди 6 години

Г-н Стамат, имате известно право, но нека не се обиждаме! Това, че всеки има различен поглед за една ситуация, не ни дава право да обиждаме събеседниците в една дискусия. За информация аз нито имам трошка, нито село, ако е толкова важно! Освен това си плащам абсолютно всички дължими данъци такси! Идеята на общината не е лоша, но смятам, че парите от вторични суровини трябва да се изплащат на собствениците!

30

Край

преди 6 години

Нищо не може да спре обичта на българина към общото:1. коридорите на панелката му са склад за партакеши;2.общинския тротоар му е паркинг за трошляка.3. градинката е *** за кучето му;Най кратката диагноза за нещастието на българите е ИНДИВИДУАЛИСТИ ЖИВЕЕЩИ НА ТЯСНО.

29

Анонимен

преди 6 години

не плащам винетки и гражданска.брюксел отрича винетките но боко Молекулата е мутра и тараши българите.гражданската от 2018 била със цена спрямо нарушенията но от март. еми март ще ви я платя и аз. г***дни мафиоти.

28

МaйМyнaтa

преди 6 години

До КрайОди ли шкафа ти с кормило ***, или му изгореа батерийте

27

Стамат

преди 6 години

До ОбективенЗаконово основание има ! Изоставен и непотърсен автомобил, собствениците по талон се уведомяват с писмо от общината (писма се получават, имах такова за москвича на дядо ми). Ако искаш, отиваш до паркинга, плащаш си репатрирането, товариш си трошката и си я караш на село, платформата е 50 кинта във Варна ! Престой се плаща също, защото заемаш място на паркинга, а това, че си изс**л гнилоча в градинката също е противозаконно.

26

Стамат

преди 6 години

До Моряк и половинаГрадски, не знам кога последно си минавал покрай паркинга за репатрирани автомобили под моста. Аз лично минах лятото, има повече от 600 автомобила, които си гният там от години. Никой от собствениците на тези трошки не си ги е потърсил с години (личи от израстналите храсти и дървета през подовете на някои от тях). Не мисля, че е далавера, на пазачите на паркинга все някой им плаща (Варненци с данъците си). Ти ако си имаш някоя трошка пред блока си я закарай на село, струва 50

25

Край

преди 6 години

Не започнат ли здрави рестрикиции спрямо колите в София до три години всичко ще е заринато с тях. Децата няма да има къде да играят, тротоари и улици ще са непроходими. Разбирам първичния порив на панелния човек и той все пак да управлява нещо обаче на това трябва да се сложи край.

24

Реалист

преди 6 години

До Анонимен 20Не съм съгласен, че няма коли за скрап, само покрай моя блок са десетина /не съм в краен квартал/. Четох, че тези коли за София са между 20 000 и 40 0000 броя, което дори за София е сериозна бройка. Тези бракми вече не са коли - данък, преглед и застраховка са по скъпи от колата.

23

Край

преди 6 години

В Стрелбище на ТРОТОАРА имаше една катастрофирала /тоталка/ на която беше сложен надпис - "продава на части" . Човечето решило че тротоара е автоморга. Да не мисилите че някой нещо му направи. Аман от сиромахомилство в тая държава - властта гали с перце ненормалниците и те триумфират над нормалните хора.