51

Анонимен

преди 6 години

Е преборихме се цигарите, сега ще се преборим и с колите и тогава бум няма ги младите хора в БГ и защо ,ами защото е лукс да си купят дори ново колело.

50

Анонимен

преди 6 години

До Факт , И ако служебните автомобили на властимащите пък и на богатите са до 2000 куб.см. или до 100 к.с. през зимата, въздуха ще кристален.

49

да ама не!

преди 6 години

Оплаквания от замърсен въздух има предимно през зимата и то от определени части на София,а не за цяла София.Замърсяването идва от горивото за битово отопление,а не от автомобилите!

48

Ivo

преди 6 години

Мноооого интересно! А като ГАЗ АНАЛИЗАТОРИТЕ не са минали първоначален метрологичен контрол, щото не са сертифицирани в EU к' во праим? Пак в съда! След това АУАН (акта) и ПАМ (принудителна административна мярка) падат и държавата плаща на уж виновния водач сторените в делото разноски, а и някое и друго обезщетение. ОТ ДЖОБА НА ДАНЪКОПЛАТЕЦА, РАЗБИРА СЕ!

47

Анонимен

преди 6 години

До Професор Тюхчефпрофесоре. вече се наричат пътна полиция. КАТ е едно наречие от миналото и е останало като диалектна форма за пътен полицай.

46

Професор Тюхчеф

преди 6 години

От толкова приказване , много от съфорумците забравят че КАТ е съкращение от контрол на автомобилния транспорт и по закон могат и трябва да проверяват изправността на автомобилния парк. Могат да проверяват камиони за претоварени оси , за отработени газове, за шумо-замърсяване - друг въпрос е че или нямат апаратурата или нарушителя се отчита преди да се стигне до проверка.

45

Факт

преди 6 години

Ако наистина искат да намалят не особено голямото замърсяване заради колите, могат да се постараят да махнат задръстванията в София. По света градове като София с няколко пъти повече движещи се коли, нямат такива задръствания, както в София. Могат да се постараят и горивото, което зареждаме да отговаря на стандартите. Могат и да махнат бус лентите и велоалеите, за да стане въздуха малко по-чист.

44

???

преди 6 години

Не разбрах какво ще мерят. Не само колите преди Евро 1, а и колите регистрирани до преди 5-6 години нямат в талона си на кой евростандарт трябва да отговарят. Мерят нещо и какво като го мерят. От това нищо не следва - няма критерии коя кола замърсява над нормите и коя кола замърсява в нормите.

43

Димитър

преди 6 години

Простете невежеството ми, но измерването на газовете не се ли прави на годишния преглед, след което се получава документ? И така всяка година.

42

???

преди 6 години

И какво като ги премерят?! За повечето коли няма записано до каква степен може да замърсяват. Един кола от 1993 година, преди евро 1, каквото и да показва уреда за измерване, колата е в нормите, защото за нея норми няма.

41

Анонимен

преди 6 години

Само да не мерят патрулките че и без тях ще остане МВР-то.Пък и колите на служителите да не мерят че горките няма да се домъкнат и на работа.Ама за какво ли им е да ходят само бездействат и харчат и малкото пари!Смешна работа

40

Истината

преди 6 години

Известно е, че колите в София са малко в сравнение с други подобни градове по света и е най-нормално да се увеличават бързо. Проблемите са два - непекъснатото влошаване на организацията на движението и паркирането в София, заради кмет и общинари и второто е, непрекъснатото намаляване на местата за паркиране заради застрояването им, а новите строежи разрешени от Фандъкова и бандата й изискват нови места за паркиране. По света съроят паркинги, а в София ги састрояват и правят паркирането платено.

39

Край

преди 6 години

За ден са регистририли 1465 нови коли в София. В момента колите в София са повече от законните места за паркиране. До три години децата ви няма да има къде да играят, тротоари няма да има, улиците ще са непроходими. Средната скорост в час пик ще стане десетина километра в час. Тенденцията всеко софянче с кола ще задръсти града. Властта не смее да ви го каже но за да се живее нормално в този град колите трябва да намалеят наполовина. Това става като ти е скъпо да имаш кола.

38

Анонимен

преди 6 години

Добре, ка кажем, че ще "секнат" регистрацията на нови-стари коли(неизправни катализатори) е смешно, защото е физически невъзможно да измерят всичките минаващи през каналите за ден с 5 апарата само. Далавераджиите ще си прекарват техните, а "де белия" ще го яде обикновения човек.С два апарата на улицата при почти 2 милиона коли е още по зле работата. Неадекватна работа.

37

омраз

преди 6 години

Това че държавата с данъците не е изградила подземни паркинги и подобрила градския транспорт за 28 години както са направили чехия и другите държави не е проблем ам хич

36

Анонимен

преди 6 години

Що пък не почнат да проверяват какви *** сипват в горивата по бензиностанциите?Или да си направят тест - чисто нова кола, да я заредят в България и после да й замерят емисиите. Да видим дали няма да има отклонение поне два пъти от нормите на производителя...

35

Край

преди 6 години

Беден човек с кола в град с мащабите на София по света е нонсенс. В София с коли трябва да са само тези които могат да си позволят да карат екологична изправна кола и имат къде да я държат. Колите ще намалеят наполовина и ще мирясате - аман от талиги накачулени по тротоари, градинки и къде ли не.

34

еко меко

преди 6 години

най лесно е да се бръкне в джоба на данъкоплатеца щот държавата е гладна и нема пари или по точно има за некой дето горат кабели и гуми по краините квартали а бе евро ценности насекъде егалите либерте бацалене !!!

33

oh

преди 6 години

На времето Форд е казал, трябва да има евтини коли за всички американци. Това е част от националната сигурност на САЩ. Всеки жител трябва да може да притежава кола. Тука това е изпълнимо само със стари коли. Трябва да си тотално изперкал, за да спираш колите на хората по тази причина. Преди това, трябва да си намерил начин хората да не горят дърва, да си направил градския транспорт силно конкурентен на личния. И КАЧЕСТВОТО на ГОРИВАТА , това е най -важната и най- замърсяващата причина.

32

Не сте добре еййй...

преди 6 години

Шайката ГРОБ вече е БЕЗГРАНИЧНО нагла.