До АнонименПроблема тлее от години. Бойко да не ти е виновен, че Юрий Гагарин не се приземи за последно, че баба ти няма пенсия или че поколението след 1989 е неграмотно, че си видял демокрацията през крив макарон или че си Мурзилски ***?! Да ти кажа в прав текст КОРУПЦИЯТА УБИВА, но проблема е заложен в ПОДМЕНЕНИЯ ПРЕХОД от червените банди на които слугуваш в момента за 20 лева и когато детето ти излезе на пешеходна пътека ще се срещне с този, който е получил книжка след 10 часа кормуване
Един приятел ми разказа как си взел книжката за 12 часа, но на него шофирането му се отдава. Мисля, че може да се допусне по бързо да се изкара книжка, но трябва да има определени условия. Примерно някой се връща от чужбина и няма 2-3 месеца колкото продължава 1 курс и почва по съкратена процедура. Не съм сигурен все пак. Аз тази година взех книжка. 350 лв (теория и практика) 50 лв БЧК 15 лв за медицинско и така.Ниската цена не означава лошо качество.Доволен съм от инструктора си.
А защо пък си мислите, че тези 31 часа са достатъчни.Попринцип кормуването се практикува в района, в който ще е изпита.Кандидат шофьора научава района, взима си изпита, но като го пуснеш после да шофира стават белите.
До 36:Както каза леля Сийка от квартала: Покойният президент д-р Желев не е никакъв доктор, защото през живота си не е поставил нито една инжекция!
Ама това новина ли е за прокуратурата?То с всичко е така: плащаш 1500лв - получаваш вишУ образУвание; плащаш 2000лв - получаваш докторска степен. Жалко е само, че няма сума, която трябва да платиш, за да станеш безсмъртен, защото с такава шофьорска книжка ще ти трябва.
обучението трябва да започне в училището на 16 години и до 18 ще се научат да карат автомобил! Когато завършат средно образование ще вземат книжка. Обучението трябва да е минимум 3 месеца ...
"Друг е въпросът, че ниските заплати, които получават изпитващите от ДАИ, са предпоставка за корупционни практики. Месечното им възнаграждение е около 600 лева. Нормално е, когато заплатата им е по-ниска от средната за страната, да се опитват по някакъв начин да си добавят материални блага", допълни още Христо Радков.Наглост та дрънка!
Йонко ко се загледаш по колите лесно ще остановиш контрола но се пита за две години какво гледаш значи има хора които си водят курсовете до ден днешен курсовете както му е реда и *** те са едни и същи но явно не можеш се справи с рутинната мафия от новото поколение това е положението да има малко работа има хора които работят и които крадат вързала сивата икономика и ако това не спре да се толерират тъи наречените новатори по зле щее тука е път няма друго това е положението е сериозно
вчера статията беше 250 за 10 ч, днес стана 500, я тоз ушатия дето брише по телевизиите да се уточни къде какво ръси.
Еха карали 10 часа! Аз си мислех че си плащат двойно и получават директно книжката без да се занимават с шофиране и изпити.
Да попитам: Колко процента от хората, организиращи шофьорски курсове са жени? Колко от контролиращите реда по пътищата са жени?Кой организира убийствата по пътищата?Каква наказателна отговорност носят за брака, който са произвели?Секторът е представителен за качеството на българските мъже.
и след като си купи шоф.книжка,мама и тати купуват БМВ,следва яка катастрофа с невинни загинали барбар с чедото.
Между другото КАТ вдигат всички глоби до непоносимост за да има по голяма корупция и въобще не им дреме за катастрофите,за тях е важно да има подкупи и да се отчитат на горе!
Плащаш 500 лева, шофираш 10 часа, взимаш книжка!