Ako kat i mafiotskiat im darjaven bg reket za recycling ne varnat ograbenite levove na shofiorite s lihvite....ko praim sia?!
Абсолютно блъфират, че ще вършат някаква работа, колкото- да хвърлят прах в очите на хората са тез приказки. Доколко ще си мръднат дебелите зад ници в таз администрация никой не знае, то затова се и трепем по пътищата, по 1000 души си заминават всяка година, това е по-зле от война ! Няма власт, или ако има е корумпирана, служи на който плаща- анархия е отвсякъде. И докато не научат КАТ и ДАИ- най-корумпираните структури да не вземат пари- все така ще е.
Това е още едно начало по темата! Ауспуси,катализатори,стари двигатели...! Това кой проверява? Грохот на автомобили и мотори без гърнета,без катализатори,без видима регистрационна табелка!!! Пак начало! Ай сиктир....!
До Анонимен - за застраховка не се гледат километрите, а гледат да ти вземат повече пари по шлаке :). После при изплащането ти дават 65% и ти казват да останеш доволен, че и това са ти дали.
в съда постоянно има този проблем. вкарва автомобила на 120000 км. застрахова се и след това вижда когато маслото се подмени е издухан двигателя. Организира се кражбата и хитреца иска застрховката но като се провери в интернет се оказва че автомобила е над 350000 км. и се определя реалната пазарна цена която хитреца не го удоволетворява..
Западняците връщат с по 150 хиляди и нашите с толкова и ние я купуваме на 120÷150 и те така.
Пояснявам, че собствениците бяха частни лица. Аз като си продавах колата, която беше на около 226 хил. км. бях честен към купувача. Казах му на колко съм я взел и колко съм изминал с нея, също така, че е превъртяна с минимум 130 хил. км. по думите на уважаван от мен майстор.
До РуменСигурно такава е била практиката във вашата автокъща, но масово се превъртат километражи. Докато си търсех кола прегледах 3, за които собствениците им твърдяха, че са в рамките на 170 - 200 хил. км. При проверка на рамата се установи за 2 от тях, че при последното им обслужване 2014г. са били на по 240 хил. км. Третата беше по-интересен случай, 2013 - 180, 2014 - 150 и 2015 на 90, като към момента на проверката показваше 180. Да не говорим, че това се случва още от Италия /Германия.
заглавието е лъжа. глобата не е за превъртане на километража а за грешни километри въведени при техническия преглед. Никой не върти километри при техническия преглед. Абсолютна лъжа
1. А кога спряха каруците?2. Организираха ли прегледи на товарни над 10 г. в различни центрове на ЕО, за да не се разкарват колите на май ната си всеки 6 месеца?!Кво ме залъгвате с нови закони и порядки, да Ви ***!
До АнонименАма, ти си мислиш, че като превъртят километража и посочва 130 хил км някой им вярва ли? Ти кола на 130 хил км виждал ли си? Моята е на 80 хил км и изглежда все едно сега е изкарана от шоурум, а нищо не е правено по боята й, даже не е пастирана нито 1 път за 6 години и половина. Всеки е наясно, че тези коли, които се вкарват са на 350000+ км минимум. Ако не му се вярва, то той просто си плаче и иска да бъде излъган. Има и такива хора.
Чл. 83. (1) Тегленето на повредено моторно превозно средство се извършва с гъвкава връзка, с твърда връзка или от автомобил със специално приспособление.(2) ... над 5 тона се извършва само с твърда връзка или от специален автомобил.Чл. 85. (2) При теглене с гъвкава връзка дължината и трябва да бъде от 4 до 6 метра и поне на две места да бъде сигнализирана с червен флаг...
Много ми е интересно как ще спрат със закон превъртането на километражите.Че то иначе старите коли вкарвани у нас са непродаваеми!
да направят минималната заплата 10 000 евро и готово , всички ще карат нови коли и няма да има проблем
Годишният технически преглед реално не може да установи дали колата е технически изправна, както явно си мислят много хора. Могат да проверят определени неща и толкова. Според мен ГТП е ненужен и служи само като допълнителен данък за собствениците на МПС.
Като човек,който се е занимавал с коли, да ви кажа:Километража се манипулира на коли, които са в изрядно външно и вътрешно състояние. И то преди години се правеше. Скъпа кола, нали се проверява в сервиз, закача се на компютъра и всичко показва. Никой не коментира коли по 3 000 лева, на 15 години, изгнили и изтърбушен салон... на 142 000 на колометража.
И сега остава да се спазва закона...и чак тогава ще се разкарат талигите от пътищата за 2000 лева.
"Войновски отрече да става дума за ски и велосипеди, както настояваше червеният депутат Георги Свиленски, тъй като обикновено те се превозват на специални стойки."НЕ знам за ските, но прости ти трябва едно желязо с извита Y форма, закачено на теглича и колелото набучено так. Единственият варинат, да падне колелото е, ако колата се преобърне, но тогава, на никой не му пука за колелото...
Глоби за превъртане на километража! Край на фиктивните прегледи!