Додж демон няма... Демона е фабричен тунинг които го слагат на два (а скоро и три) срт фабрични тунинг модела на Додж.
Колко дълго батерията подържа първоначалните си параметри от квч/кг? Всяко сериозно ръчкане не я ли прегрява и състарява преждевременно?
Бензинът има плътност на енергията около 10 kWh на литър. това означава, че капацитетър на батерията от 200 kWh е долу горе еквивалентна на 20 литра бензин.Но с ток ще измине много повече от колкото с бензин, щото ел.двигателите са много по ефективни от ДВГ-то......Освен ако не пусне парното.....
Моят прототип е по-добър! Ускорява за 1,1сек/100км/ч, "вдига" 452км/ч и това с батерии от Джъмбо!!!. Още нямам инвеститорите на Мъск, за да сложа акумулатори, а и теглото на Джъмбо -батериите е по-ниско. Проблемът с гумите е рещен-Вида спорт-регенерат. На 400км/ч има електронно ограничение, защото започва да излита. В Бг технологията вече е факт, да му мислят конкурентите!!
1000км с едно зареждане ха ха имах познат си купи Ел скутер *** тежи 100 кила дават му 30км каза искачих един баир дали имаше и 5 км при пълен заряд и трябваше да го бутам
До 5бензиново-дизелови тикви са в Бг-то тва си е истината, дотам им стига акъла и няма как да проумеят новата технология и скептицизма си е типична Бг черта затова няма големи изобретения и бизнеси на тяхна основа в Бг щото са само.подигравки и зависти ама то затова.са.си бедни в Бг-то щото нищо ново не развиват и умните и способните затова.сме.надалеч. Мен ме подиграваха докато бях в Бан, "кой тоя ло ве генератора на идеи" гадн.ите софийски комунистически професорчета но имам як бизнес сега
Смешно е това обявяване на времена... без реални тетстове. Ето ви реални тестове:Alfa Romeo Gulia Quadrofolgio - обявено 3.9с, реално постигнато 4.0сBMW M3(E90) - обявено 4.5с, реално постигнато 4.8сMercedes SL65 AMG - обявено 3.6с, реално постигнато 4.2сТа Тислътъ, като я обявяват за 1.9, като я хванат за тест, да не се окаже, че реално прави 2.5с... и после ще почнат - *** гумите са виновни, *** пистата не е от специален асфалт, ама то пътя не е нанадолнище, ама влажността на въздуха...
До АнонименОпределено течните горива остават с по-добра плътност от графеновата батерия, но имаме икономия от теглото на ДВГ спрямо елмотора, както и възможност грабат да се монтира вместо някои части като капака на багажника например. Така общото тегло не се увеличава.
Добре, че учителките по Български език обикновено са зли лелички, че са ви научили какво е дума и какво е буква ... и не говорите за буквите ...
Цял живот не научиха какво е цифра, какво е число. А се учи в първи клас. Липсва ви първия клас на вас! Смешници. Запишете се на училище.
650 втч/кг е далеч от 11 квтч/кг за бензин/дизел. При КПД 30% това е 4 квтч/кг сравнено с текущите 200. Даже под 200 ако сметнем и кутията за батерии, проводниците които ги свързват в пакети, охлаждането на батерията и системата за балансиране на заряда. Графита/графена колкото и да са революционни не могат да повишат плътноста.Те са само проводник. Лития е този който държи енергията.Трябва друг метал който към момента не е открит. А и 200 квтч това са 10 домакинства за 10 часа без ток за 1 кола
Мъск нищо не е измислил. И колите му са кофти. Само рекламата и интериора са силни. Като направа са много некадърни.Затова и компанията се казва Тесла. Никола Тесла е направил електромобил преди повече от 100 години.Тогава не са решили проблема с пробега и сега няма да го решат. Трябват концептуално нови батерии които към момента не са открити.Тесла ползват разработка от ранните години правена за медицински устройства.Ползват готов проект за домашни електромотори на Тексас Инструмънтс. Нищо ново
През 2020г. ще излязат първите европейски графенови батерии от строящият се за целта в момента завод в Испания. С 650 вата/кг енергийна плътност тези батерии ще променят автомобилостроенето.
както се вижда в Америка може, там може всичко и хората го правят, Електрическите коли са бъдещето а миризливите дизели и бензини на село да вдигате пушилка по черните пътища :-)Всяко начало е трудно товя са нови технологии но се развиват много бързо и успешно.Бензините и дизелите са рязвивани над 100години докато стигнят сегашното ниво а електричевките правят този прогрес за около 5години благодарение на този ентусияст Елон Мъск!Там правят и могат всичко а вие нищо незнаете и неможете,тикви
мноу знаете нещо за електричеството освен да гледате стреснато мълниите и да натискате копчетата на дистанционното и на лампата, в Бг сте хилещи се бензинови и дизелови тикви до един начело с тиквундур ***, че сега и от електрически коли зехте да разбирате и коментирате кое може и кое не!Ей мноузнаиковци я се скрийте у килера с туршията и виното и не излизайте от там тикви такива.то щот сички сте там разбирачи по всичко затва умните и можещите избягахме надалеч поне да не ни пречите тиквуни
до 1 колко кух трябва да си за да напишеш това?искаш 1000 коня?искаш 1000 километра на батерия?искаш 2 лева разход?искаш 0-100 за под 2 секунди?искаш да караш 1000 километра с 250 километра в час?искаш да струва 25 000 лева тази кола?искай,няма лошо
Поредната неграмотна магистралка превеждала с гугъл транслейт. Аман от некаъдрници в тая държава. Не от друго от простот-ия и некадърност ще умрем. Лош материал.
Мощност на 4 колела: Реални ли са цифрите при Tesla Roadster?