19

Глупак

преди 6 години

До АнонименНе Може, а ТРЯБВА. На едно видео ще е много ясно кой какво прави. Ама нали се сещате, че на много хора това няма да им хареса, защото вече ВСИЧКИ сме свикнали да нарушаваме не само правилника за движение, ами и наглостта и простотията се възприемат като нещо нормално. А това се отразява най-вече в карането.

18

Анонимен

преди 6 години

Управляващите живеят от непосилни глоби и грабежи а стадото блее ли блее.

17

Анонимен

преди 6 години

Слушах един бивш депутат тази сутрин пО БТВ, за алкохола. Разбира се, че след пиене не трябва да се кара. Да се нахнело и това 0.5 промила??? Едно изплакване на устата с Листерин може да покаже алкохол, но е кръвта няма. Както и бонбон Пияна вишна. Идиотщината на комисията е и забраната, хората с високо кръвно и диабет да не карат. Колко % от катастрифите са по тези причини? Няколко за цялата страна, може би. А от карачи със 150 - 180, колкото искаш. Тъпотата на комисията е видима, не помага за

16

Анонимен

преди 6 години

Чужденците са едни от най-опасните шофьори по пътищата на България, а бългаите са примерни шофьори извън България. Изводът е ***: проблемът не е в манталитета, възпитанието, културата, чипа и т.н. безмислици, а в простият факт, че в България няма контрол по спазването на закона за движение по пътищата и несъразмерно високите наказания записани в закона не само, че нямат никакъв ефект. както е навсякъде по света, а даже обратното колкото са по-високи наказанията, толкова по-малко "работи" КАТ.

15

Анонимен

преди 6 години

Уф половин северна България е реално без пътища.И на фона на това ,едни надути КАТ регулации.Мога да ви дам 10 примера за зле проектирани и рискови кръгови движения!Едното е буквално руска рулетка.И къде точно е тази АМ Хемус дето я говорим толкова?Къде точно е отговорността за дупките по магистралите?

14

Анонимен

преди 6 години

Карането на МПС у нас е повлияно основно от манталитета на българина. Нивото на несправедливост е много високо, корупцията също, всичко това води до напрежение в обществото и мисленето, че за едни има прошка, за други не. Прав е колегата преди мен, КАТ наказва най-дисциплинираните, защото джигитите нагло се измъкват. И доживотен затвор да наложат, винаги ще има изперкани зад волана. Когато един ден дойдат нормални хора да ни управляват, не като Суджук паша, и карането ще се нормализира.

13

КАТ е проблемът

преди 6 години

Пак искания за още по-строги наказания!!! На тези не им ли увряха главите, че проблемът в България не е в размерът на наказанията, те и сега са прекалено голями, проблемът е в прилагането на записаното в закона. По груби сметки всеки ден в България се извършват над 200 милиона нарушения, а КАТ прилага свръхстрогите наказания записани в закона при едно от всеки 100 хиляди нарушения, т.е. КАТ не работи. При това КАТ обикновено санкционира само след ПТП или най-примерните шофьори.

12

Обективен

преди 6 години

Никъде и никога по света, свръхстрогите наказания не са спряли нарушителите. За съжаление в България експерти по пътна безопасност няма и затова някакви от кол и въже пак предлагат поредните недомислици, каквито гледаме през последните 28 години и нарушенията закономерно се увеличават.

11

Анонимен

преди 6 години

11 Точно Индия ли намери, да даваш за пример ...

10

Дсе

преди 6 години

В Индия ако ти причиниш катастрофа или друго ПТП, веднага трябва да се обадиш в полицията и да се молиш да дойдат колкото се може по-близо. На момента се събира тълпа, вадят те от колата и започват да те бият.

9

да ама не

преди 6 години

Така няма да стане.Полицаите се залагат да гледат кой кара с 52 или 51 км/час, а по булеварда във Видин профучават мотористи със 180 км/час.И полицаите там не стоят защото през лятото там е топло.

8

Ако е с каска- важи

преди 6 години

До Анонимени Каско- то!!!

7

Три закона!?

преди 6 години

Не три бе, с 13 закона ги регулирайте малоумниици! България е единствената държава в света, в която има сигурно действащи над 300 закона. Въз основа на тях минимум по 1 наредба или правилник. Е от такива *** сме го докарали до това. Хората спряха да се интересуват и от закони и от всичко. Кой ще ги прочете бе?

6

Анонимен

преди 6 години

Важи ли гражданска отговорност,ако те удари селянин?

5

Анонимен

преди 6 години

Този институт къде беше след като паднаха лампите в тунела, къде беше след катастрофите край Микре, къде е със мнението за горските пътечки между Русе и БЯла и Велико Търново и магистрала Хемус. ДА не говорим за осветеността на пешеходните пътеки и знаците???А за пътните банкети обрасли и занемарени. Администрацията да свърши първо своето после да захваща другото...

4

Анонимен

преди 6 години

Всеки шофьор ежедневно се натъква на крещящи нарушения на правилата. Може би е необходимо монтиране на видеорегистратори с GPS в колите и признаване на данните от записите им в съда.Така всеки ще може за сигнализира за допуснати нарушения и контрола ще стане взаимен.На 90% от хората няма да им хареса, но това е един от начините за справяне с проблема.

3

Това

преди 6 години

в голяма част опира и до собствено съзнание. Българинът когато кара в чужбина дето се вика в шише пикае и като се върне, започва да разправя колко са им строги законите и как така трябва. Тук обаче като види липса на контрол и разграден двор, особено по селата и градчетата от селски тип, започва да се вихри!

2

Анонимен

преди 6 години

Вие не разбрахте ли, че с такава мутромилиция, нищо няма , да постигнете бе!Уволнете всички мутри от полицията! Повишете критериите при подбора на полицаи!Полицайте, трябва, да са образовани хора, предизвикващи уважение и респект, а не *** мутри, мутри, гамени и социопати!

1

Партиен член

преди 6 години

Не знаех че имаме институт по пътна безопасност.Хубаво ще е да изследват как примерно след пореден инцидент на пешеходна пътека същата се привежда в изряден вид.Последния смъртен случай с младежа е показателен.Сега пътеката е осветена преди нея има напречни линии които те предупреждават и е добре боядисана.Трябва ли да се случи най лошото за да се вземат мерки? Поредния институт който не работи.