За всичко са си виновни участниците е движението! Ако караш според ограничението на скоростта ,всички те псуват и ти свирката! Като си изчакваш реда ,все се намират тарикати ,които ще се престоят неправилно и ще те изпреварят за да са първи на светофара! Всеки се мисли за най-велик и недосегаем ! Липсва всякакво уважение към другият на пътя! Липсва самосъзнание и отговорност! Че нещо не трябва да се прави ,защото е опасно за теб и другите около теб ,а не защото ще те глобят!!
не МОЖЕ ЕДИН *** ,без нищо в тиквата и даже не може да мисли ,да вози пътници ,,даа пътници за останалата *** не коментирам като им с случи поспри, и ги попитаи добре ли са не са пътищата нито държавата хората са си виновни,видиш ли го че е ЛУД пускаи го да пасе
Там от години стават ужасни катастрофи. Всички знаят, че там има хранилка за пътни полицаи.Най-глупаво е постоянно да се търси вината само в шофьорите.
Това е просто поредният случай на тежко произшествие там. Кога ли ще започнат да си вършат работа дeб.илитe в униформа? КАТ трябва да бъде закрит. Хранилка за "наши" хора, в повечето случаи и неграмотни.
Oste takiva hubavi *** da se chuvatMoje pak da iztriete komentara no radosta nikogaVrashta vi se
Превишена скорост или изнервени шофьори - кат съблюдава за нарушения на пътя - ограничение на скоростта и интензивен трафик. Инфраструктура от комунизмът, колкото за едно МПС на час, не е предназначена за натовареният трафик на демокрацията - хиляди МПС на час. Тук все още не можем да се променим. Трагедия!!! Мир на прахта им и кураж за оцелелите. Но освен шофьорите има много други за обвинения - и това е неадекватна инфраструктура, неадекватен контрол на трафика/уикенд забрана/ и още и още.
"Факт е, че смъртта се опитва да сложи ръка над българските пътища, да унищожи, да убие да открадне живот, здраве, човешки съдби, да потопи в скръб семейства.".... Пълни глуспости са това ,смъртта и така нататък . Ние сме слабоумни , превишената скорост е ежедневие за всички нас , дори и градския транспорт карат с превишена , а извън града ,там е ясно. Пиене , наркотици , скорост и какво ли още не ,това води до черната статистика . НИЕ го правим,НИЕ! Затвор ,конфискация на мпс-то , актове ...
До художникаМного добро, браво!Моя поклон на хората, помогнали на тези незрящи люде, които са толкова незлобливи и изтерзани създания. Няма по-голям ужас от това всичко да те боли, да си заклещен и да не знаеш как и накъде да хванеш.
За какво са ни ислямисти като си имаме български-шофери камикадзета? Тия са по-страшни от всеки ислямист. От ИД да дойдат да се учат как се избиват хора по пътищата.
Народ който 5 века се е возил на магаре и още 100 години на каруци и жигули не мож го научи да шофира и да спазва правила. Едва от 20 години народа има коли. Хората в нормалните страни имат от 100! Купило си най-после БМВ и ако не я изпържи до дупка по магистралата няма да се чувства човек бе! Пък и нали никой няма да го глоби!? А след некой месец му видиш некролога. Моя съвет към младите е да учат за да не им се налага да карат... некой да ги кара тях или самолетчето!
Експерти да проверят по записи какви тежки увреждания причиняват инсталирани нагло престъпни НЕЗАКОННИ КАмери по пътищата.ОСвен видими АНОМАЛНИ ЗОНИ причинени от тежко терористични съоръжения в камерите виждат с еи трайни повреди по лицата и очите на сниманите и пресканираните.НАгли престъпници в София прокарват УДАРНО НЕЗАКОННИ проекти през парламента..Няма арестувани и обесени засега.
12,.....И как авторът да го опише?Че всички са били щастливи, като на сбор?Ами честит сбор, другарче!!!Опиши този случай ти , другарче.....Опиши го с успехите на соцоциализма, че всичко е добре....Хората да не се притисняват, защото Бацето се грижи за всичко. Тича наляво и дясно, а ние всичките трябва само да си ,,живуркаме"....Да. на първо място сме по катастрофи. Бацето е виновен. Ние сме.....най-ама най дисци
Застрахователите д а проверят имали камери по трасето и да съдят з а поне 70 000 000 нанесени щети виновните длъжностни лица.НАгли престъпници на власт крадат милиарди от народа и ги перат през нагло престъпни яко корупционни обекти. случая системи за видео терор ЗАБРАНЕНИ СА ОТ ЗАКОНА вкл чл32.чл28 и чл 29.КАмерите нанасят поименни ,групови увреждания като се ползват комбинирано с тежко терористични съоръжения в лични документи и талони..КАТ НЕ работи за БЕЗОПАСНО ДВИЖЕНИЕ Обратно убиват
ако беше прочел внимателно статията, щеше да забележиш, че е имало мъгла, мокър път и текло машинно масло. едва ли някой е карал с 200.
Не виждам разлика между българските шофьори и шофьорите от останалите държави в Европа, когато шофират при еднакви условия. Някои без много ум в главата сравняват несравними неща - как шофирали българските шофьори в България и как шофирали примерно немските шофори в Германия. Защо не сравнят и как шофират българите в Германия и немските шофьори в България, за да схванат, че такива сравнения са безмислени. Начинът на шофиране се определя от КАТ или съответната на КАТ структура в другите държави.
Основни цели на медиите в България - 1.всяване на паника, 2.обстойно отразяване на всеки инцидент, с колкото се може повече детайли за начина, по който са загинали жертвите, интервюта с всички близки и роднини на жертвите с въпроси от типа на "как се чувствате, като знаете, че вашите близки са мъртви, разчленени, размазани, премазани, обезобразени?", 3.PR на простотията
Плач, стенания, кръв! Живот вместо смърт... разклонът край Микре