Като не осъзнавате смисъла на образованието, не се обиждайте, когато казват за 80 -те %. ОбразОването е двустранен процес. Който има развити сетива, възприема. Народът е казал: От всяко дърво свиркa не става.
Някой с ръка на сърцето да каже какво е запомнил от средното си образование. Децата не се учат на никакви практични знания, които ще им потрябват в живота, само се тъпчат с ненужни знания. Разбира се, трябва да има някаква обща представа по основни предмети и ако решат, че им е интересно, да се профилират.
В България 18 предмета, в Германия 6. Коя държава е по-добре? Количеството ли е най-важното? След толкова предмети, учебници и помагала в 12-ти клас пишат потресаващо, липсват основни умения и знания.
Което се учи в училище, без проблеми може да се преструктурира така, че да се облекчат децата. Първото, което трябва да се направи е цялото учебно съдържание да се измести най-малко с три години - с други думи, това, което се учи в пети клас, трябва да се учи в осми.Второ - това, което се учи, въобще не трябва да се учи!Трето - най-после всички ще завършат вишу. Що тогава трябва да се ходи на училище?
Родителите чакат разрешение да купуват по-малко учебници или децата им да ползват една тетрадка по всички предмети?Пожелавам им успех с чакането от държавата и институциите.Те са се доказали като функциониращи!
Покана за надбягване: 5 минути с ученическа раница на гърба!