Абе защо ли ми се струва че това са гумите на ремаркето,които нямат нищо общо с тръгването,спирането и буксуването на един на един ТИР.Черни овци има навсякъде и при тираджиите и при автомобилистите и в парламнета,ама е хубаво все пак когато си министър да си обективен.Заради изтрити гуми на ремаркето никой камион неможе да блокира нито заснежено нито сухо шосе.Освен ако разбира се не са гръманали и 6 те.,но май не такъв е случая.
Изрази от рода на "в европа еди какво си..."не помагат,защото и на запад има инциденти с камиони.Само,че там държавите не мислят само да дерат кожите на хората и да се оправдават,а си са на мястото-стандарти,пътища,качество,организация-нещо общо с нашите имат ли!?Тировете"пречели",шофьорите им са никои,бързаците и нерваците с леките коли сме някои,колегиалност никаква само ругатни и агресия.Държавните коли също не са 100% изрядни!
Ако някой си мисли, че от шофьора зависи нещо... Каквото каже собственика на транспортната фирма - това е. Ако шофьора си отвори устата е уволнен. А може и бой да яде. Това е България днес.
И са кво излезе - Нанков ви е виновен, че не бил карал камион? А ако беше карал - тогава пък щяхте да викате мани го тоя тираджия. Това, че гумите не са задвижващи не значи, че не оказват влияние върху движението - просто не генерират допълнително усилие. Тук става въпрос за поемане на административна отговорност от фирмата превозвач, защото е извършено нарушение, застрашило доста животи. Другото са бръщолевения от вестник шофьорска драма, гуми M+S(индексът не означава всесезонни) и т.н.
Ако това са гумите на задвижващите колела проблема е голям. Ако са на ремаркето също има проблем щото на някой завой ремаркето може да поднесе и да вкара камиона в дерето!
До дрън дрънДа не би тоя тир да му е личната кола,та да се вайташ ,че гражданската винетката са били скъпи тия да не возят стока без пари?Всеки иска да кара кола и то най мощната но по възможност всичко да му е гратис
До DriverНе разбирам, а не ми и трябва, но коментара на снимките ми звучи малко като в ония стар виц за пияниците, изгонени от кръчмата и отишли да си допиват в дома на единия от тях, който по пътя към кухнята с гордост давал пояснения за помещенията и обитателите: "... А това там е спалнята. Онази в леглото е жена ми, а тоя до нея ... съм аз"
До ТираджияКак да го закара до първия сервиз като знае,че тиражията няма пари дори да си напомпи гумите.
До Анонимен 38Да ти кажа как стоят нещата с собственик на тир и с шофьор на тир.Вина имат и двамата.Шефа поема поръчката и веднага изпраща камиона да направи курса,колкото се може по бързо и да взема парата.Шофьора бърза да разтовари и да натовари обратен курс за да не го хване уикенда някъде на път.Шефа от друга страна никога не дава на шофьора да има в него служебни пари.До сега несъм срещал международен шофьор на тир да има в него поне 20 евро.Оправия с тях няма
На снимката в ляво - гума на ремарке. На снимката в дясно - гума на предния мост. Защо господинът не е снимал задвижващите колела? Защото въпросният министър едва ли е карал камион в живота си. Айде нека сложи на завиващите колела задни гуми /на квадратчета/ и да покара малко... Или да сложи на ремаркето гуми M+S и пак да покара. Ама да качваш снимчици и да се изказваш е много лесно.
Нямало зимни гуми за тирове !? Айде бе...Всъщност има. гумите за тежкотоварни автомобили, коиот са за лошо време се маркират с M+S (mud and snow) и са задължителни за Европа! Нашите камиони, които пътуват на запад го спазват доста стриктно, но за България, тъй като няма такова изискване си правят оглушки. Continental имат отделна серия за зимни гуми за камиони - Scandinavia. Не вярвайте на оправданията на превозвачите...
ТИР на "ски" възмути Нанков – блокира магистрала "Тракия"