Защо никой не споменава за превозните средства с животинска тяга. По природа те са най-екологични или аз нещо съм в грешка?
86'000 от 22'220'000, колкото е реалното население на Ню Йорк е 0,39%!!!86'000 от 8'500'000, колкото се твърди в статията, че е населението на Ню Йорк е малко над 1%!!!Има ли нещо вярно в тази "статия"?
Нищо лично, но с тия шофьори, които изобщо не пазят никой с колело, кофти места за придвижване с колела и мега мръсния въздух, няма как да се кача на колело и да движа из София. Може би в някой по-малък, немръсен и нормален град, да. Ако масово хората се качат на колела - да, но не и в този вариант в момента.
Знаете ли коя е най-малката част на "BMW". *** на собственика. И така, аз също карам велосипед и е супер, избягвм по булевардите да карам, гледам през парковете да карам. Управлявам и велосипед. Иначе съм си мислил, как някакъв лоен дебелак седи по цял ден в колата и корема му се опира във волана, ама няма да излезе да се раздвижи пеша или с колело. Ако за един ден слязат от колите всички би било супер. Интересно е да се види.
На Българина да кара 20 годишна кола му е родно право. Той не може да се качи на колело или да ползва градски транспорт. Това е много под него.
увреждането на Огромни обеми от БИосферата с нагло вредни скенери инсталирани на автомобили вместо доказано безвредни жълти фарове доведе до жесток химически смог в много градове и магистрали..УУвредените обеми се пълнят с остротоксични газове..НАвремето биосферата прочистваше огромни обеми мигновенно..Правили сме анализи вкл в МОсква 2003 година зимата .Pерфектно чист въздух вкл до големи булеварди..тогава не бяха инсталирали камери нямаше хологрмани оръжия на предни стъкла и включени фарове
Страшно вредни са бели високо радиоактивни скенери инсталирнаи във фарове вкл автомобилни и велосипедни..прогарят общата охрана за броени минути може д а с е наложи ликвидация на хората чрез голям повсемествен потоп подават от някъде растревоженоПреди години имаше данни за убииство на алпинисти в Хималайте заради вредни прогарящи биосферата скенери маскирaни като джебни фенерчета ..подобни има вградени в jsm вижте лавини и земетресения в Хималайте
Ама че това бетоно гето "Голямата Ябълка" е някакъв еталон за градски живот ли, за лайф стандарт ли или що? Никога не бих стъпал в тая бетона дупка, толкова е зле че ще си скъся живота с 20 години.Тук в Сидней велоалеи навсякъде. Карам е-байк защото тук е удоволствие и здравословно. Велоалеи ама направени, то не е само една боя да теглиш, ами с цветя храсти отстрани дървета, вижте сами. Ама то така си е целия град, особено центъра където живея, кръстовищата са с цветя, алеи, храсти дървета
Ню Йорк беше е криза през 80-те. Не е само мое мнение, но и на познати, ходили там - казват ми, че градът в някои части е по-красив и от Париж. За съжаление аз, както и повечето българи, сме виждали само Южен Манхатън с грозните небостъргачи. Обзалагам се, че весипедните алеи ще са по-бързо и по-красиво направени от тези в Сф, макар и градът да е поне 10 пъти по-голям!
Ти имаш ли си някаква идея за живота и как функционират филтрите за купето. Ако си мислиш, че те филтрират фините частици.... жестоко се лъжеш.Малката ти кратунка няма как да проумее, че ако всички, които могат да се качат на колело и оставят колите ще е супер за всички. Годината е 2017, а масата от хората живеят още в средновековието. Арабите и петролните гиганти живеят на това световно тесногръдие.
Големите комплексари с малки *** се придвижват в града с кола, дали са всичките си пари за нея и мира не им дава да се показват! Най-богатите хора, които познавам се придвижват с колело и градски транспорт. Не говоря само за Сф, а и за Швеция, където живея през по-голямата част от годината.
В София е пълно с лоени топки качени в коли и чакащи с часове по задръстванията. А само ако знаеха какви отрови и тежки метали дишат в тези задръствания, пък било то и при затворени прозорци и циркулация на въздуха само в купето. Тези отрови не могат да се сравнят с тези, които колоездачите вдишват, пък било то и покрай големите булеварди.Да не говорим, че качвайки се в колите си в града, тровят не само семе си, но и допринасят градът ни да е с най-мръсен въздух в цяла Европа!
Аз карам електрическо колело на ВИКТОРИЯ немска фирма.Купих си го за 2000 евро преди около 2 г. понякога си правя турове по 100 до 120 км. и се чуствам чудесно.В града се придвижвам по бързо от колкото със автомобил, това съм забелязал като не се гоня с никой просто колите много спират,светофари,задръствания и др. Колелото ми подържа официално до 25 км.ч. но дефакто изключва ел двигателя на 28 км.ч. не се изпотявам и подържам скороста независимо от наклона на пътя.Само го препоръчвам.
абе, тези под мен не разбират ли, че дали те карат колелета или не, разлика не прави, т.е. единствената разлика дето прави, е че те вдишваш още повече от емисиите на тези дето си карат колите и си дишат вътре филтрирания и чест въздух от климатика в колата. така, че да караш колело, не е да водиш здравословен начин на живот, а точно обратното, да вдишваш достатъчно за белодробно заболяване или още по-лошо рак! това е истината, другото е илюзии!!
интересна логика. Да водиш или да се опитваш да водиш здравословен начин на живот си хахо, така ли? А хора, които ползват на къси разстояния коли и се тъпчат с всякакви *** са нормални? Егати логиката....Такива генерални твърдения подкрепени с никакви факти са направо страхотни....В Цюрих се виждат редовно такива хаховци в костюми за 10ки хиляди да карат колелета. Нормалните хора в Европа поне гледат какво ядът и на колоезденето не се гледа с пренебрежение. В САЩ не знам...
Много хора като мене не карат колело от страх. Редовно ми се случва, някой да ме изпревари с 10см дистанция с 80км/ч.... Имам деца и потрошен, инвалид или мъртав заради ***, не си заслужава. Като карам, заобикалям за да карам само по велоалеи и тротоари и заобикалям доста, което е доста дразнещо. Държавите от колоездачите не печелят нищо и доста трудно се изгражда добра инфраструтура. Да продължаваме в Европа да храним арабите и американски петролни компании от собствената си глупост.
Което не разбрах е , с какво точно са опасни разносвачи с ел. велосипеди?Другият момент е че едно колело с ел. двигател помагащ в изкачванията( идеален вариант да не се препотиш ) е към 800-1000? и някак не е по джоба на всички.
1/3 от германците имат и ползват често велосипеди, и определено градският транспорт не непосилно скъп за тях.Манталитет... А и е доста по-здравословно и изгодно, отделно е супер уредена инфраструктурата от велоалеи. От всяко село на 20 км от града както и през целия град има удобни велоалеи. Ама пусти бай *** стана капиталист и погледна "отвисоко" на нещата.Както написа Алеко : "Пази боже сляпо да прогледа"
В "Голямата ябълка": Бум на велосипеди срещу вредните газове