73

Анонимен

преди 6 години

явно някои гумажия изкара пари и то какви бедна вие фантазията

72

anonimen

преди 6 години

зимни гуми се слагат на сняг а не на сухо да се изтъркат граийфери вие не знам луди ли сте същото се отнася и за фаровете лятото ми светнали колко ли акомолатора изхабиха

71

Киртак

преди 6 години

До ВладиславТе хубаво да се търкаля по деретата, но от време навреме ползват задницата на колата ми за спиране. Какво като съм отговорен? Не рядко изпадам в ситуацията от една стара реклама на марката гуми които която ползвам. Аз кова на място, онзи зад мен върви като че е с шейна. После отворковците да ми обясняват, че било само реклама.

70

Владислав

преди 6 години

Инженери с по 15-20-40 г стаж, с образование, с опит, на които им се плащат хиляди Евро и долари, който правят тестове и изпитания във всякакви условия, ви казват и продават и произвеждат зимни и летни гуми.и казват,и доказват че са различни неща, че имат различни свойства, че се държат различно на пътя, ама ние нали сме всички специалисти, неможе да ни казват на нас какво да слагаме.Слагай *** летните гуми зимата и не се бой.то природата има естествен подбор

69

Владислав

преди 6 години

Мале като чета коментарите и направо падам.Нямало било разлика от летни и зимни, еднакви били на пътя,важното е било големината на грайфера!!!!!! Боже божеееее и аз си карам детето с такива *** като вас на пътя?!?А за всесезонните гуми, няма такава простотия.измислена за бедните да им залагат очите.Вие си карайте с летните и с 4 мм грайфер а аз ще ви гледам по новините как сте се обърнали в някое дефиле.

68

Дечо

преди 6 години

Какъв е смисъла да слагам зимни гуми, когато дневните температури са между 12-17 градуса? Обяснете на читателите, че при такива атмосферни условия няма нужда от зимни гуми, и че животът им се съкращава бързо! Ако видиш някои да се разхожда по главната юни месец със зимни ботуши със сигурност ще го помислят за луд. Питам, не е ли лудост да караш със зимни гуми на чист път при температура от 17 градуса, че и повече???

67

ДЕД МОРОЗ

преди 6 години

КАКТО ВИНАГИ ПРОДЪЛЖАВАТ РЕПРЕСИВНИТЕ ДЕЙСТВИЯ ОТ СТРАНА НА ПРАВООХРАНИТЕЛНИТЕ ОРГАНИ.ЧИСТАЧКИ НЯМА КАК ДА БЪДА ГЛОБЯВАН ЗА ЧИСТАЧКИ ЛЕТНИ ГУМИ АМИ ОВЦЕ АКО НЕ ЧИСТИТЕ ПЪТИЩАТА ЗИМНИТЕ ГУМИ С НИЩО НЯМА ДА ВИ ПОМОГНАТ ДОКАЗАН ФАКТ НА ЛЕД НИ ЗИМНА НИ ЛЯТНА ГУМА ПОМАГА ДРЪВНИЦИ НЕАДЕКВАТНИ....НАЙ ГОЛЕМИТЕ ПРЕСТЪПНИЦИ ЗА РЕПРЕСИВНИТЕ ОРГАНИ СА ШОФЬОРИТЕ А ПРЕСТЪПНИЦИТЕ КОИТО ПРИВАТИЗИРАХА ЗАВОДИТЕ И ОГРАБИХА ДЪРЖАВАТА НИКАКВА ПОЛИЦИЯ НЕ РАЗСЛЕДВА ЗАЩО ЛИ?

66

123

преди 6 години

До АнонименНе е аман, защото разни *** карат по същите пътища като мен. Ей затова не е аман.

65

Анонимен

преди 6 години

аман вече от тия зимни гуми и други просташки социални теми.как не ви омръзна.след 1 януари три месеца ще пишете за винетките.

64

123

преди 6 години

До АнонименНе е вярно това з аграйфера, защото като се е втвърдил грайфера, той не работи както трябва. Например служебната ми е доста по-нова от моята, обаче е все още със летни гуми, една сутрин дето беше по-студено,,, ужас няма тръгване, няма спиране, гумите на камък. И както беше леко заледено... Тъй че си написал пълни глупости.

63

Анонимен

преди 6 години

Големи драми с тези гуми. Важното е гумата да има грайфер, да не е *** и да се кара внимателно, съобразно пътната обстановка. Ако вали сняг и дъжд зимните гуми са предимство, но ако караш безразсъдно пак няма да ти помогнат.Ако си добър шофьор и с летни с хубав грайфер ще се справиш без проблем.Другото е само бръщолевене. Който си може, си може с всякакви гуми.

62

123

преди 6 години

Абе защо спорите, летните гуми под 7 градуса стават "на камък" и няма значение колко е добра. Зимните точно по този повод са с повечек каучук, но си се хабят повече, особенно лятото. Всесезонните са добри до около минус 2-3 градуса (най-добрите) после вече и те се вдървяват.

61

k

преди 6 години

Гледам спорът си върви,ама моето каране никой не го е описал:само зимни гуми!Без проблем изкарват по 3,че и по 4 зими,следващия октомври-нови.Като ти затрябва зимна гума-може и лято да е в някоя кал-тя си е на мястото си.Да не говорим миналия март какъв цирк беше на Пампорово с един късен сняг и топло в цяла България.Сменям гуми веднъж на 4 години и толкоз,въпреки че субаруто ги върти всичките и няма проблем с проходимостта,сравнено със само две задвижващи колелета.

60

Петър

преди 6 години

КАТ ще си сменят ли гумите със зимни или пак трябва да ги дърпам, като миналата година

59

ввв

преди 6 години

Живея край морето,какви зимни гуми,тук зимата е 5-6 дни.Да не говорим,че в USA например,не са чували за зимни гуми.В Чикаго карат всички с всесезонни.За южните щати не говорим.

58

аз

преди 6 години

Ауууу как ме парира. Е добре щом експерт, като теб ми казва нещо слушам и си записвам. Само едно нещо не разбирам, казваш Conti - SportContact6 летни, WinterContact TS860 зимни - едни и същи размери, голяма гумета ей, ама спорт контакта започва от 19, а зимния контакт е до 17?????? Как слагаш 17ка на джанта 19ка? А това конти означава нещо съвсем различно, като в случая го няма. Иначе и ти си стигнал да извода за 10 градуса околна температура.

57

Trolland Dump

преди 6 години

"понеже някой ще повдигне и въпросът за аквапланинг - погледнете канала на лятната гума и зимната и си задайте въпросът Какъв аквапланнг при дълбоки канали?"Даже не ми беше хрумвало, но ще те парирам. Карам Conti - SportContact6 летни, WinterContact TS860 зимни - едни и същи размери. По каталог има един параметър "литра в секунда" изтласкване на гумата. Да ти кажа, летните водят с над 50% преднина.И друго смешно - летните ги дават от +15 градуса нагоре, зимните, от 7 градуса надолу : ))))

56

Леле

преди 6 години

Като гледам колко разбирачи...са се навъдили тук, направо сте си за професорски титли. Аз зимните ги слагам на 15 декември. На -10 с летни и на +40 разлика не съм усетил. Вярно, 4х4, ама тия зимни гуми са направени да ти вземат парите ей така. Виждал съм с tigar зимни гуми, бате върти се не може да спре. По добре по-скъпи летни отколкото да си даваш парите за простотии. Мое мнение все пак. Имам личен опит.

55

аз

преди 6 години

Жеко, балъка си ти! Явно си някакъв смотльо, който си купува 10 годишни гуми н-та ръка! Минавам по 50 000 км на година и разликата между зимна и лятна гума при температури под 10 градуса е от земята до небето. Летните с падането на температурите стават на камък, от тук лошо сцепление, увеличан спирачен път. Зимната няма такива проблеми. И понеже някой ще повдигне и въпросът за аквапланинг - погледнете канала на лятната гума и зимната и си задайте въпросът Какъв аквапланнг при дълбоки канали?

54

спиро

преди 6 години

Значи на гумаджия мога да слушам мнението само за неща като колко лесно гумата се монтита и демонтира на джантата, има ли проблеми с балансирането и други подобни неща свързани с конкретната му работа. За това как се държи колата с всесезонни и зимни гуми като се сипне малко снежец знам най-добре аз, защото аз я карам.Малко по-надолу има мнение, че и най-лошата зимна гума е по-добра на сняг от най-добрата всесезонна. Съгласен съм.