Държавата като иска да имаме катализатори, какво направи тя за колите, които вече на 2-рата седмица са с окрадени катализатори? Всеки иска да опазва околната среда, но два нови катализатора за месец едва ли би си позволил "богатият" българин! Ограбват посред бял ден, пред блокове без да им мигне окото. После си два дни отпуска, за да се разправяш с полиция, застрахователи и накрая се отказваш от удоволствието "катализатор".
канатная резка alresa.ru строительные услуг <a href=alresa.ru>алмазное бурение цена</a><a href=alresa.ru/burenie.html>алмазное бурение отверстий расценки</a><a href=alresa.ru/demontazh.html>демонтаж железобетонных блоков</a><a href=alresa.ru>алмазное пиление канатом</a><a href=alresa.ru>алмазное бурение отверстий</a>
Крайно време е да се въведе ред. Трябва да се санкционират не само собствениците на автомобилите без катализатори, но и да се отнеме веднага лиценза на пунктовете за технически преглед които са им издали свидетелства за изправност и отработени газове в норма!
Като изпраскат някоя бомбастична цифра, да се чуди човек от къде имат тези данни , като при ПТП / пер. техн. преглед/ никой не пита имаш ли катализатор.
Кражбите на катализаторите спират хората да имат катализтори на колите. Това е факт. Докато не се спрат тези кражби, всичко останало са празни приказки.
България е на опашката в ЕС по брой коли на 1000 човека от населението. След България са само няколко държави (Край всеки път ги изброява), но реално в България има доста по-малко коли от обявения брой, зашото огромен брой коли не се използват, а само се водят, че ги има. Колите, които реално се движат в България реално са доста по-нови, а в София още по-нови. Може би средната възраст на движещите се коли в София е около 5-10 години, а не над 20, както се твърди.
Аз от няколко дни я следя тази медийна бомба и незнам защо ми се струва, че Бойко се гласи да хвърля ръкавицата за трети път. Ако гореописаното започне да се случва, това означава че 70-80% от колите движещи се в момента ще трябва да отидат за скрап. А на българина знаем, че колата му е мааалко по-скъпа от жената...Майтапа настрана, колата си я ползвам основно за да ходя на работа, да водя детето на училище т.н. както и почти всички активни хора. Какво правим ако останем без? Пари за нова нямам.
В България колите са малко - доста под средното ниво за ЕС и както навсякъде по света ше се увеличават. Същото важи и за София - колите са малко, сравнени с други подобни градове по света, но в София има огромен проблем - кметската некадърност, заради която всяка година се влошава организацията на движението и паркирането в София, което води до задръствания и замърсявания заради кметската некадърност довела до задръстванията. Доста малък е дела на колите в замърсяването в София и се питам защо
Истината е малко по-различна от написаното в статията. Първо, едва ли има коли в България внесени от Западна Европа, които да са без катализатор. Катализаторите започнаха да ги слагат още през 70-те и 80-те години на миналия век. Второ, проблемът в България е, че катализаторите ги крадат и то много, а МВР досега май не е хванала нито един такъв крадец. Не виждам смисъл сега да ни карат да си хвърляме парите от терасата (да купуваме катализатор). До месец-два новият катализатор ще бъде откраднат.
Изпълнението на директива 70/220/EEC от 1970 година отнасяща се за леките коли и вановете няма как да мине без катализатори, както и на директива 88/77/EC за тежкотоварни камиони и автобуси. Това 1996 година откъде го изкопаха?! Май само за да натаманят бройката на колите без катализатори. Преди години имах Голф 2 произведен през 1991 година и той беше с катализатор, както и всички коли произвеждани тогава и доста години преди това.
Личният автомобил отдавна не е лукс, а необходимост. В България това стана някъде около 1970 година.Такива като номер 112 *, явно живеят в 18-ти век
Личния автомобил трябва да стане скъпо удоволствие!Транспорта трябва да се организира така, че хората да имат удобна, евтина и бърза алтернатива, а не *** и пульо да се натиска с тарантайката си за 1000 лв.Ама с разбитото БДЖ сега сме за никъде.Вижте как метрото в София постепенно обезмисля това да караш градско с личен автомобил.
Зелените площи изчезват, строителството не спира и прахоляка е на макс! Не е проблема само в колите! Интересно че еколозите си трайкат като се унищожават зелени площи в Софето!
Вие май искате ББорисов да ви даде пари да си купите нови нови коли. Санира ви панелките сега искате и за коли. Вие си искате комунизма ама колите да са мерцедеси нали.
Кой следи качествата на горивата?Там също има проблем.Не случайно разхода на гориво се променя след като си заредим гориво в бг бензиностанция.
Трябва още преди да влезе в държавата ни автомобила да е проверен.С родилни мъки събираш едни 5 хил. купуваш си от автокъща и се оказва че не може да я регистрираш.Богатия ще е добре да му мисли бедняка.
Още една поръчкова статия в полза на вносителите на нови автомобили. Пуснали я са за да проверят реакцията на хората. При тази средна заплата в България, господа Търтeи, всеки опит за силово налагане на купуване на нови коли ЩЕ НИ ИЗКАРА НА УЛИЦАТА. Ако ви е зор да купуваме нови коли СПРЕТЕ ДА НИ КРАДЕТЕ!
Капиталистите престъпници..............искат пак да заробят хората........Що е капиталист се престъпник........Не се предавайте
Като имате пари за кредит за недвижими имоти, които са, меко казано, надути, ще имате и пари за нова кола за катализатор. Няма да скачате на апартаменти, които ще ви опънат семейния бюджет, намерете си гьола, една надеждна кола на 2-4 години, и сте в идилия.
Мръсен въздух: 2 милиона автомобили без катализатори у нас