112

пътуващ

преди 6 години

Поименната карта е 50 лева.

111

Анонимен

преди 6 години

Нормалната карта за цялата градска мрежа е 60 лева за 1 месец (40 лева е поименна).Нея човек най-често я ползва само когато ходи на работа, а това са средно около 18 дни в месеца, т.е. пътуванията му излизат по 3.33 лева на ден, което с кола отговаря на около 24 км (2х12 км), а рядко се пътува толкова много, обикновено местоработата е на 3-8 километра и поне две превозни средства на гр.транспорт. Ако успее да качи на колата още някой, то разликата в цената с кола и гр.транспорт става огромна

110

Анонимен

преди 6 години

Всеки светофар създава задръстване. Ако светофара е настроен да пуска колите само от една от посоките на навлизане в кръстовището, голямото задръстване е гарантирано. Няма да забравя централният булевард на ж.к.Младост в София - единствената връзка на 150 хилядния Младост с Цариградско шосе, която използват над 80% от колите влизащи или излизащи от Младост. Разстояние от около 1,3 км сутрин и вечер можеше да го минеш за час или два часа с кола или с градски транспорт, заради светофарите.

109

До Обективен

преди 6 години

Под доста имаш в предвид 3.5км в посока? Защото толкова ти правят левче ...

108

Анонимен

преди 6 години

В София задръстванията са заради изключително лошата организация на движението и паркирането, което е следствие от пълната некадърност и корумпираност на последните кметове на София и техните екипи.

107

Боспас

преди 6 години

При тази цена на билета за градски транспорт,никой не може да ме накара да сляза от колата,защото ми е по евтино и по удобно.Фандъкова и си е трябва да разбере че единствено с цената на билетчето може да накара софиянци да ползват градския транспорт в София!

106

Обективен

преди 6 години

(продължение)Казано накратко, допълнителните разходи за колата, човек ще си ги плаща и когато ходи на работа с градския транспорт. Затова трябва да се сравнява само разхода на гориво и цената на билета (картата) за пътуване. При разход от 7/100 и цена на горивото от примерно 2 лева, 1 км с кола излиза 14 стотинки, т.е. трябва доста да пътуваш с колата, за да стигнеш цената на билета (картата), като тогава вече се намесва фактора време на пътуване и Градският транспорт веднага отпада.

105

Обективен

преди 6 години

Сравнение между кола и Градски транспорт на база цена тук някои го правят доста погрешно. Принципно, ако някой смята, че трябва да има кола, то си я купува, без да има голямо значение дали ще ходи на работа с нея или ще ходи с градския транспорт, освен в случаите, когато колата се закупува точно за да се ходи на работа с тази кола. Затова сравнението между пътуването с кола и с градски транспорт трябва да е по цена само на превоза, без допълнителните плащания за колата като ГО, данък и т.н.

104

Анонимен

преди 6 години

С празните велоалеи в София, по които я мине я не мине един велосипедист за 1 час, София се задръсти допълнително., т.е. вредата от велоалеите е доста голяма. Отделно, че ако пешеходец или една майка с дете в детска количка искат да не минават по велоалеите изрисувани на тротоарите, трябва да слязат на улицата между колите.

103

Истината

преди 6 години

Истината е, че колите в София не са много, сравнени с други подобни градове по света, но организацията на движението и паркирането в София е може би най-лошата в света и задръстванията са главно заради все по-влошаващата се организация на движението и паркирането. Това особено много си пролича при кметовете от ГЕРБ - Бойко Борисов и Фандъкова, които успяха да сложат в екипите си възможно най-некадърните хора.

102

Анонимен

преди 6 години

То само трафика до беше. Такава отрицателност поемаш докато стигнеш до работното си място от манталитета на шофьорите, че си зареден със злоба до края на деня

101

Анонимен

преди 6 години

Доколкото знам никой голям европейски и не само европейски глад не е решил напълно проблема със задръстванията, обаче решенията, които се взимат в общината противоречат на всяка логика. ОК искате да свалите хората от колите, ами тогава защо вдигнахте цената на билетчето така, че да ти е по-евтино с кола? А за качеството на услугата "градски транспорт" няма и да коментирам. Направете транспорта чист, редовен и достъпен и хората сами ще слязат от колите, но сега абсурд!

100

Анонимен

преди 6 години

До До 100Живеем близо един до друг и всички започваме работа приблизително по едно и също време, така че да, не ми е проблем с мъжа ми да станем, да запалим колата да минем през нашите, да ги оставим на работа, после мъжът ми ме оставя в офиса и накрая той отива на работа, защото има паркинг. Вечерта е същото. Е, да случва се някой да поизчака малко, но по-добре да чакаш в офиса на топло, отколкото на спирката. И всички са доволни.

99

Черна котка

преди 6 години

Живея до детска градина в широкия център и всяка сутрин преминавам през орди от разгневени патки, шофиращи коли - танкове, в общия случай с регистрация РВ, СО, У, Ф, Х и т. н., които твърдо настояват да се паркират, за да заведат потомството на детска градина, извървявайки пеша не повече от 20 м. Нямам смислено обяснение какво налага в града да се карат off road автомобили??? Защо детската градина приема деца, които живеят на десетки километри от нея??? Същото се отнася и за училищата...

98

До Питане за колелет

преди 6 години

Да доотговоря: за потенето и дългите дистанции - наивно е да се смята, че велосипеда е решение за всички. Има случаи, в които ще изисква повече воля, която не всеки има.

97

Черна котка

преди 6 години

Проблемът със задръстванията има много страни и, съответно - решението също не е просто, но прави впечатление, че всички действия на общината са дълбоко неадекватни. Ако някой очаква, че ще хората масово ще прегърнат велосипедите/ ще използват градски транспорт утре - само защото картофената принцеса ги е помолила учтиво по телевизора - да ходи да се прегледа. Ясно е, че промените ще стават бавно, но е добре да се започне със смислени такива.

96

До Питане за колелет

преди 6 години

Веднага отговарям - София е доста равнинна сравнение с други градове, в които е развито велосипедното движение. Времето действително не неподходящо около 25 работни дни годишно (средно). В тези дни пристигам на работа с градския, точно когато съквартиранта е успял да отрие колата. За правилата - трябва да почнат да се глобяват ВСИЧКИ. Примерно глоба трябва да има не за каране в бус лентата, а само за леко настъпване. Както е в белите страни... И повярвай, шофьорите ще писнат много повече...

95

До 100

преди 6 години

4 човека се возите непрекъснато с една кола? И всеки трябва да се съобразява с всеки друг?! И някой като я вземе другите седят и чакат? Почва да ми се струва, че с градския ще ви е по-удобно, ако може да си го ползволите.

94

Питане за колелетата

преди 6 години

А тези с колелата, бих се съгласил ако е като в белите държави да сте равни като водачи с колите, да ви глобяват като нас ще изревете на 2-рия ден ,че 80% от тези с колета минават на червено карат в насрещното движение , масово са без светлини минават между колите от ляво дясно. А зимата какво ще правите , ще карате колело на - 10 ли? или ако в работа нямата условие да си вземете душ , ще работите потни и *** ако сте карали колелото от младост до люлин ли :) ?

93

Край

преди 6 години

Основния проблем на София е Фандъкова - госпожата не управлява и въвежда ред в града. Работи бутон на Борисов за раздаване на обществени поръчки.