26

Анонимен

преди 6 години

До До Евгени КрусевВ България останаха само неграмотните и небразовани строителни работници. Вижте , че почти всички са *** , е как да стане .

25

До Евгени Крусев

преди 6 години

Наистина ли няма строители или тия понеже са ваши хора сте ги наели.Станахте смешни и жалки с тези строителни фирми.Това е престъпление.Благодарете се,че хората са толкова заспали вече и не им пука,защото иначе трябваше да ви линчуват публично пред Столична община.

24

Анонимен

преди 6 години

Трето поколение живея на Бул. Дондуков такова чудо не бях виждал. От кръстовището на Раковска до жълтите павета бяха го уж направили и пуснаха движението. Спряха движението от бул. В.Левски до Раковска и полагат асвалт. Това дето уж го бяха направили и пуснали се разглоби за по малко от месец. На всичкото отгоре се вдигаше прашилка до небето. Тази отсечка на която палагат асвалта ще издържи поне година а тази с паветата ще я ремонтират всеки месец. Такава селска "умна" работа няма никъде!

23

До 17

преди 6 години

Да не говорим, че в София паветата се поставят още по-некачестено, с много по-големи фуги, отколкото е нормално. А конкретно на Дондуков дори не беше почистен пясъкът, с който се фугираха - на места дори не се виждаха паветата под изсипания върху тях пясък. Сам се досещаш, че целият булевард беше и все още е пълен с пясък и прахоляк, именно затова.

22

До 17

преди 6 години

Моля те дай ми пример за новоремонтиран асфалтиран участък, където колите се повреждат заради настилката. Струва ми се, че говориш глупости. И няма как гладка повърхност да задържа повече прах от повърхност с фуги, в които да се наплъстява въпросния прах, и които да не могат да се почистват. Просто е. Паветата гарантират мръсен въздух, защото задържат прах, пясък и кал. Освен това те се чистят много по-трудно в сравнение с асфалтираните улици.

21

До пишман работа

преди 6 години

Не е драмата в павета, те са доста здрави и износоустойчиви от всякакъв асфалт, а в основата под тях като концепция и решение, и изпълнение. Всеки ден минавам оттам и имам достатъчно впечатления. Не искам да съм черноглед, но очаквам проблеми в павирания участък още през следващата пролет.Колкото до мрънканиците за санкции, те са за пред публиката да се види и знае уж колко сме строги и справедливи. Само преди около седмица някой от СО се изцепи, че ако съдят изпълнителя, той щял да спечели...

20

Анонимен

преди 6 години

Крайно време е този булевард да бъде преименуван и получи достойно българско име.

19

:)

преди 6 години

A ремонта на ремонта кога почва, че както знаем всички ремонти на Суджука завършват с рязане на ленти, телевизия... и отново ремонт.

18

До 17

преди 6 години

Всъщност асфалта задържа повече прах и от асфалта прахта по лесно се вдига във въздуха от всичко, което може да го направи, вкл. вятъра. Асфалтът, който се слага в София е изключително некачествено поставян и на практика месец-два след поставянето му, вече е за ремонт, а състоянието му поврежда колите.

17

До 16

преди 6 години

Паветата задържат много повече прах. Следователно при преминаване на интензивен трафик през тях, тези частици се вдигат лесно във въздуха, ние ги дишаме. Уж за чист въздух се борим, пък слагаме на една от основните пътни артерии в града павета. Паветата са по-шумни, около булеварда живеят хора, които трябва да издържат на този шум ежедневно. Паветата се редят некачествено, лесно се нарушава равността на настилката, което пък от своя страна води до повреждане на колите, движещи се по тях.

16

До 10

преди 6 години

По принцип паветата са по-издръжливи на интензивен трафик, но по тях джигитите няма да могат да хвърчат с 200 км/час, както го правят по асфалта. Затова някои са против паветата.

15

Анонимен

преди 6 години

Ремонтът завършва, но почва ремонт на ремонта. Няма страшно - много милиони ще се откраднат.

14

Реалист

преди 6 години

Отсечката между ул. Сердика и Раковски все още не е завършена, въпреки че движението там го пуснаха отдавна. След като пуснаха движението преди два месеца, продължиха с тротоари, велоалеи и т.н. и все още не са готови. Това, че щели да пуснат движението до 20 ноември не ни топли много, след като окончателно ремонта ще приключи примерно другото лято, ако не се наложи ремонт на ремонта още преди да *** пуснат, както очевидно се очертава.

13

рррррррррр

преди 6 години

И кметуването на Картофелия и то е на финалната права и за това гледа да отпъне колкото може повече!

12

Анонимен

преди 6 години

През зимата, ако се наложи да минават снегорини на пролет ремонта им е в кърпа вързан

11

d

преди 6 години

Крусев, Крусев и ти си едно х*мне сложено да опира пешкира

10

пишман работа

преди 6 години

Хем некачествено, хем бавно, но за сметка на това скъпо. Паветата, който и акъл реши да ги остави, ще се разместят преди края на зимата. Просто паветата не са мислени за такъв интензивен трафик.

9

Анонимен

преди 6 години

"Крусев обаче отсече, че засега не може да се говори за ремонт на ремонта, защото в крайна сметна реконструкцията на булеварда не е приключила."Като приключи и след един месец става ремонт на ремонта. Да ви се невиди д е б и л с к а т а логика

8

Анонимен

преди 6 години

До zeusДр. червен суджук , по време на управлението на БКП-БСП над 30 години не е правен никакъв ремонт . По добре лош ремонт от колкото нищо . Анадъмно др. Мюмюн .

7

Анонимен

преди 6 години

Щом го прави Трейс ще си тресе, а ние ще си траем. Само милионки за бонбонки да има