*** отива в Париж с пробито си.На червено спира за да минат пешеходците. Пред трабито непрекъснато минават хора.Катаджията по високоговорителя:Моля г-на с огромния син куфар да побърза!
6100 лева струваше Жигулата, а средните заплати бяха около 220 лева. 1500 лева вноска и като си я купиш със заем, след 4 години си я изплатил с минимални вноски от по 100 лева. Трабантът нямам точен спомен колко струваше, май лимузината беше 3600 лева, а комбито с 200 лева повече.
Наистина спорим за глупави неща. Всички коли бяха свястни по време на т.н. соц-общество, т.е. спрямо времето си. Изключително глупаво е да се сравнява кола модел 1957 година със сегашните модели коли. Да, внасяш 1500 лв. за кола и чакаш 10 години, но само за Лада, а останалите можеше ди си ги купиш със следващата доставка - аз така си купих кола тогава. 1500 лева не бяха много пари - заплатите бяха средно по 200-250 лева на месец, а като купиш колата със заем, лихвата беше 2%.
да,много е популярен...сред хората с ватени ***,уушанката до кръста и плакат на Ленин на стената в кухнята...ааа,и 40 годишни кубинки,български!щото били много качествени...
Когато децата Ви играят на игри и програмират още на 10 години , Вие се занимавате с вехти и вредни неща---отровата на едно Траби е колкото цял парк камиони Волво. Кога ще тръгнете напред?
Много готини колички. Източно германското мини за годините си.Понеже долу пишат за жигулите. Те са фиатове, но с по яки ламарини. Фиатовете от 70-80 гният като ябълки, а да се съпоставят коли от преди 40+ години със съвременните е смешно. Онези за онова време бяха добри.
Тези соц- возила ни направиха шофьори. Как да му обесня на пр ъ д льо то че да минеш с жигулата шипка зимата на лед, с гуми видинки не е точно като да дърпаш ръчни по завоите и да се правиш на дрифтаджия.
Полският Фиат, Ладата ,Шкодите дори са коли пред Трабанта. Возил съм се в няколко трабанта едно време, пълен провал.Отделно трябва да му сипваш и масълце,когато зареждаш гориво.Отделно със 40-50 имаш чувството,че излиташ.Абе, странни са ми били винаги собствениците на този картон.
По времето на социализма нямаше наркомани , мигранти които да изнасилват германките и други благинки на Демокрацията докара на ни от ФАЩ и Брюкселските зелки.
Явно много хора са се смахнали от социализЪма . Да защитаваш по лошия живот е признак на болест в главата .
Който иска да стане шофьор и да разбира от коли да си купи соц кола.Проста и евтина за обслужване с никаква електроника, служеща днес да дере по 10 кожи от шофьорите.
Спориме за глупави неща . Нямаше нито една свястна кола по време на т.н. соц-общество. Всичко по време на социализма беше противо естествено . Внасяш 1500 лв. за кола и чакаш 10 години без никакви лихви , а това тогава бяха много пари , защото заплатите бяха 120 лв. на месец .
До Верен на ТрабиИ като е толкова хубава тази марка Трабант , защо я спряха от производство . Явно и ти си от легендарните комунисти .
Само който е имал трабант, той знае каква легенда е това, как ти трепва нещо в сърцето, който е нямал, той не знае какво е и не може да разбере, камо ли пък западняк! Няма по-легендарна кола от тази!
"на върха на популярността"брех. заеbи тези мерцедеси и беемвета. разбрахте ли сега кое било на върха на популярността. вярват ли си хората които пишат тия статии
На 60 години Трабант е на върха на популярността