70

prosto reshenie

преди 6 години

0. mahame mutrite ot vlast i Smenqme pionkite kato Cacarov i Fanukova1. spirat dieselovite avtormobili2. i toplofikacia minava na gaz

69

Анонимен

преди 6 години

Fandakova povlova zazeva i dr debeli jeni daschto ne hodat pescha s metro trolei tranvai koleketa a s skapi koli schofiori v eu stranite kmetove deputat go pravat v bg. Ne sa tova sa debeli a i skapi koi im plaschta tesi ekstri na bedna bg zezo glav4ev da si plaachtat taxita mladi sa kakto i dr deputati ot vs partii kakav e tosi luks sa deputatite 5000 saplati i ekstri a dr jivejat s 189 lv pensii i 489 lv saplsti gladuvat kuzat 4akst gr transport studuvat

68

Анонимен

преди 6 години

... линия да са минимални) и 2) да се осигури бързото движение на градския транспорт.Когато удобството от гледна точка на придвижване и бързината станат конкурентно предимство за градския транспорт, вече ще има нужната масовост, за да се направи и достъпен (икономията от мащаба ще се реализира) и това ще има допълнителен усилващ ефект за ползването на градския транспорт.Няма да е лесно, но това е вариантът. Другото е все по-голямо забатачване....

67

Анонимен

преди 6 години

... за пример -Виена. Транспортът там е толкова удобен, че няма абсолютно никаква смислена причина да караш автомобил. Съответно 80+ процента от редовните му клиенти са с годишни карти. Което води до обезсмисляне на контролните механизми - например на метрото няма бариери/врати/въртележки. И на кого са му потрябвали, след като почти всички са с карти...?Първата стъпка да стигнем там е да имаме градски транспорт, който 1)има адекватно покритие (т.е.разстоянията за прекачване от спирка една ...)

66

Анонимен

преди 6 години

Повече от половината замърсяване не се дължи на емисии, а на самото движение на превозните средства, които със мащаба/броя си и високата скорост завихрят прахови частици (всякакви ***) и ги качват във въздуха. Така че електро-превозните средства ще решат частично проблема с емисиите, но няма да помогнат за завихрянето. Миенето годишно също няма да помогне. Това, което ще помогне, е да се направи бърз, удобен, съвременен и достъпен (евтин за стандарта ни) градски / публичен транспорт...

65

Анонимен

преди 6 години

Абе, смотльовци, когато сте яли фъшкиите по селата си съм си карал колата. Ще ме сваляте вие мен. Я дайте финансови преференции за покупка на електромобили, направете зарядни станции безплатни за 5 години, вкарайте автобуси на кондензатори, забранете отоплението на дърва и въглища, почнете да миете улиците повече от веднъж годишно пък да видим дали няма да има ефект

64

Така де

преди 6 години

Аз много искам да видя софиЕнци от Бояна,Драгалевци и Симеоново натъпкани сутрин като в консерва от копърка и спускайки се от високото с раздрънкания градски транспорт.

63

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 62Не е Дружба най-югоизточния квартал, а Горубляне.

62

Анонимен

преди 6 години

До АнонименСофиянци , но не само, а в цяла България ще ползват градския транспор когато леката кола не струва по малко от телевизор . Сега да си купиш таратайка ти трябва една месечна заплата .

61

Анонимен

преди 6 години

Софиянци ще слязат от автомобила когато метрото заприлича на мрежа, не на две чертички. Толкова.

60

Гражданин

преди 6 години

Първо градския транспорт да бъде икономически изгоден, а не като сега с билетче по 1,60. Второ доходите да са нормални, а не цялата ти заплата да отива за парно. Как да се отопляват хората с 200 лв. пенсия, като ако не са на дърва и въглища - ще умрат от глад и студ?

59

Изрут

преди 6 години

ТОЧНО 1.60 в посока не ми стигат за да се кача в автобуса. Няма как да плащам тия пари за това чакане и накрая идва 204 и няма място да се качиш, защото една от най-натоварените линии в София е с малки автобуси. Благодаря, но ще пропусна.

58

123

преди 6 години

....когато цената от левче падне на 0.50лв. В противен случай с колата ми излиза толкова - а е бързо, комфортно и удобно. Мисля ,че изчерпах темата :)

57

Владислав

преди 6 години

Аз моето на държавата съм го дал, така че ако искам може и за две крачки да паля колата.На никой не дължа нищо,всичао си плащам за да карам тая кола, така че аре фейс офф

56

Владислав

преди 6 години

Аз от колата няма да сляза,пътувал съм със автобус 111, е извинявай, ама няма такава смрад!Настига че закъсняват, не стига че няма къде да седнеш, едвам смогвам да се измъкна да сляза на спирката.Нестига че вътре всякакви смрадоляци, ***, бабички ами се пазиш да не те оберат.Знаете ли как му викат на 111? Автобуса на любовта. Щото там всеки е плътно до всеки.Не мерси, колата ми жена да ми е по-скъпо но не слизам от нея.Плюс това вие ли ми плащате горивото? Данъка? Винетка? Гражданска?

55

Анонимен

преди 6 години

Бронкс и Манхатън са съседни квартали, разделя ги малка река. Дружба е най-югоизточния, а Люлин най-севрозапаДНалия квартал в София. Нашето метро е едно от най-добрите. Метро на 1 минута, хаха. Аз докато вляза през турникетите и стигна до другия край на перона, горе долу е една минута. Значи, ако се мотам малко, ще изтърва 2 метра, така както съм си на перона :):)

54

Анонимен

преди 6 години

Ще сменя автомобила с метрото когато СО престане с далаверите, кражбите и некачествените и недомислени ремонти. Не може Картофелия и онзи МунчоКрусев, който е от село Червен бряг, вчера дошли в града, не познаващи града, да решат проблемите му. Всичко което се прави е първоначално окрадено, след което идва лошото изпълнение. Картофелия краде и напоследък е много уплашена. Разбира, че идва края на нейното властване, което е една корупционна схема. Бързат да ударят колите с данък или такси.

53

софиянец

преди 6 години

До nkavrakovТова,което сте написал е вярно,но все пак София е Столицата на страната ни.Ние софиянците сме длъжни да търпим провинциалните простотии и да понасяме всички несгоди от това.А градският транспорт в болшинството си е добър,но за жалост няма кой да го оцени,защото всички са яхнали таралясниците и се правят на велики и богати.

52

Неа

преди 6 години

Ами с билетче 1.60 , автобуси на 30 мин , никакво удобстно нито в спирката нито в автобуса - никога

51

Пешев

преди 6 години

Стига сте набивали, че замърсяването на въздухс се дължи на МПС-тата. Защо не тръгнете от лошата организация на движението? Защо никой не пише, че тежките камьони, които "шетът" из София разбиват улиците и разнасят прах? Защо не питате защо не се мият редовно улиците, както беше някога? Явно Фъндъкова и нейнита хора не са мислещи с перспектива, когато тръгнат да прибират фондове! Същото и за "еколозите"!