40

Анонимен

преди 6 години

А стюардеси ще има ли.

39

Шофьор

преди 6 години

Трабва да има кондуктори,и така ще има по-голяма събираемост на приходи от билети.вярно цената на билета е безумно висока.Тука впровинцията има кондуктори сутрин он 6.00 ч. до към 18.30 ч.Първите и последните курсове пътниците се таксуват и проверяват от шофьорите.Като се качват от първата врата и слизат през средната и задната врата.Кондукторите помагат на майките с детски колички,на възрастните хора и на пътниците в неравностойно положение.Няма вандализъм не се режат седалките

38

Анонимен

преди 6 години

Я СДЕ ОПИТАЙТЕ В ИСТАНБУЛ ДА СЕ ВОЗИТЕ БЕЗ БИЛЕТСЛЕД ПЪРВИЯ ОПИТ ВЕЧЕ ЩЕ ПЪТУВАТЕ С ДВА БИЛЕТА ЗА ПО-СИГУРНО.

37

Константин

преди 6 години

Така е в Бургас и е добре.

36

Анонимен

преди 6 години

До 23:Значи Русе освен,че е малката Виена е и малкия Лондон.Защото при нас отдавна е така-влизаш от първата врата и си купуваш билет,или таксуваш картата на устройството.Само от време на време минават по двама кондуктори да проверяват,и точно ,когато ги няма гратисчиите се вмъкват през 2-та или 3-тата врата.

35

Анонимен

преди 6 години

Шофьора само следи дали ще изпиука устройството.Па аз мога да си направя устройство, кото да ми пиука от джоба, докато доближавам някаква карта там :)

34

Анонимен

преди 6 години

Чудно как ще вземат пари от шведите, които цял живот ги учите да не плащат?

33

Анонимен

преди 6 години

В момента цената на билетите е безумно висока. Разбира се никой няма да си купи карта, която не му трябва, само защото цената не билетите е толкова висока. Нормалното е да се стимулира пътуването първо с градския транспорт чрез по-ниски цени на пътуването и второ, пътуването с редовен превозен документ, вместо пътуване гратис. Сега се стимулира използването на личната кола вместо градския транспорт, както и пътуването без билет. За мен реалната цена на билета е доста под 1 лев.

32

До vlady

преди 6 години

Нормалното е хората, които пътуват редовно да пътуват с карти, а тези, които пътуват по-рядко да пътуват с билети, като цените на билетите и на картите трябва да стимулират закупуването им, а не возенето гратис или използването на автомобил вместо градския транспорт. От тази гледна точка, картата за цялата градска мрежа са един месец трябва да е колкото 80 пътувания с билет. От гледа точка на по-евтино пътуване - кола или гр. транспорт, цената на билета не трябва да надхвърля 60 стотинки.

31

До 29 vlady

преди 6 години

Цена 5 лева е доста малко за едномесечна карта за цялата градска мрежа и цена на билета от 6 стотинки. Ако отиваш и се връщаш от работа с две превозни средства, това са 80 пътувания на месец, т.е. пак 5 лева, но има и съботи и недели, има и вечерни пътувания. При това в случая важното беше друго - не се мъчиш в препълнен автобус да дупчиш билет, може да се прехвърляш от един на друг автобус от различни линии, който е по-празен и най-важното - 5 лева при заплата от 200-250 лева е доста малко.

30

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 23Oyster card. Която е заредена с пари. И при качването от 1-ва врата показваш картата на едно устройство което ти взима пари от тази карта и изпиуква. Шофьора само следи дали ще изпиука устройството.

29

vlady

преди 6 години

Качване от първа врата е приложимо само за крайградски линии с умерени до по-слаби пътникопотоци - времето за проверка на превозния документ на всеки пътник да не говорим за евентуална продажба на такъв е прекалено голямо и престоите на спирките ще са поне 2-3 минути може би и до 5.

28

vlady

преди 6 години

До АнонименЦена на картата 5лв при цена на билета 6ст е чудовищна и никой няма стимул да купува карти - дори при 30-40 пътувания на месец излиза по-скъпо. Нормално е цената на картата да е около 30 пъти цената на билета за да е изгодна и предпочитана. Нормално е пътуващите редовно да ползват отстъпка като редовни лоялни клиенти, а тези пътуващи епизодично да плащат по-висока цена за всяко пътуване.

27

Анонимен

преди 6 години

Преди доста години си имаше кондуктори в София. Имаше билети според разстоянието и можех примерно за две стотинки да пътувам доста с един трамвай. Можеше да си купиш билет с прекачване, ако трябва да пътуваш с повече от едно превозно средство и т.н. Сега обаче кондукторите не е ясно какво ще правят. Освен да го понабият, май друго не се очаква.

26

Кондуктор

преди 6 години

Баща ми е кондуктор, кондуктор съм и аз.Билети дупчи тате, жените дупча аз!

25

Анонимен

преди 6 години

До 23И в Испания е на същия принцип, качваш се от първата врата и слизаш от втората и третата

24

Анонимен

преди 6 години

В Пловдив още не можем да ги махнем кондукторите. Системата за билети 2 години откакто е платена с 20 милиона лева, а не работи. Милионите потънаха някъде, но никой не пита къде, защото не е удобно? Тя щяла да заработи всеки момент ... но даже и тестово не работи :DМай вместо европейската практика със съвременни електронни системи да се обслужва транспорта, ще вадим перфораторите от архива

23

Анонимен

преди 6 години

А за автобусите през ромските махали - ще има ли осигурени и специални части за борба с безредиците?

22

Анонимен

преди 6 години

В Англуя са го измислили. Качваш се само отпред и показваш на шофьора карта или купуваш билет. Каква е тая глупост на всеки рейс контрола? Защо трябва да се дават двойно заплати. Още малко и стюардеси ще качат на трамвайте...

21

Анонимен

преди 6 години

Ще си помисли човек, че Юрданка никога не е излизала навън и не е видяла как се правят тези работи!