28

НОВ

преди 6 години

До Анонимен За мене истината е в разумното каране. Всичко останало са празни приказки и корпоративни интереси!

27

Анонимен

преди 6 години

На вън е слънце със 7 градуса температура и ще стане 10-13 не виждам проблем всеки да кара с каквото си иска както до сега.

26

НОВ

преди 6 години

Има клипчета с тестове на зимни и летни гуми. Повечето са на сняг, за да докажат по-голямата ефективност на зимните гуми. Но при сух или мокър асфалт, при температура над 5 гр, лятната гума има по-добър спирачен път. За Сев. България, средномесечните температури са по-ниски от 5 гр. само през месеците декември, януари и февруари. Като се има предвид, че снегът по пътищата, особено главните, се задържа не повече от 4-5 дена след спирането, смятам, че е по-безопасно с всесезонни или летни гуми.

25

Анонимен

преди 6 години

До 25:Тогава колите не са се карали толкова много като сега. Падне ли сняг, повечето Лади и Москвичи бяха пред блока под брезент и никой не се е осмелявал да тръгне на дълъг път в такива условия. Сега резервирали сме спа почивка за нова година от 3 месеца предварително и трябва да сме там независимо от условията, за да не изгори резервацията. Да не говорим, че и колите не са позволявали да се превишава 80-90-100.

24

sf

преди 6 години

Ми едно време нашите бащи,дядовци и чичовци гуми сменяваха ли?Снеговете беха по сериозни ,а те караха с всесезонни!

23

До Анонимен 23

преди 6 години

Един смислен коментар

22

Анонимен

преди 6 години

Грайфера та грайфера... Добрата гума е на не повече от 4 години, независимо колко грайфер има останал. Ако караш по 5 хиляди на година, чакай грайфера да ти замине след 10 години; ако караш по 20-25 хиляди, голям праз че в третата година няма да имаш голяма дълбочина. Еластичния каучук придава съвсем други управляеми характеристики на колата, най-вече заради еластичните стени на гумите. Дълбокия грайфер помага най-вече срещу аквапланинг.

21

Анонимен

преди 6 години

Българинът кара масово с гуми втора употреба.Гуми с грайфер, но на по шест седем години.Едни карат с нови летни зимата,други със стари зимни лятото.При температури под7 градуса се слагат зимни гуми.Акумулаторът докато три пъти не те остави на пътя не се сменя.Обикновено се чака първият сняг ,но тази година е заради проверките на КАТ.Сега правят сравнително добри гуми.И най-евтината нова е по-добра от марковата стара.

20

Анонимен

преди 6 години

Като ще правите демонстрация с монета да бяхте си взели и един кадърен оператор, тъпaнари такива. Освети монетата и нищо не видяхме.

19

Анонимен

преди 6 години

Зимата като се заснежи пред блока и разни чичаци с дебел грайфер, но летен гьон въртят на едно место като изоглавени. Какъв е смисъла от този закон ако позволява да се кара с летни гуми. У нас всичко е мислено-недомислено.

18

Алекс2

преди 6 години

Всезонни гуми ? Има ли всезонни обувки ? Слагайте само зимни или летни ! Познавам колеги които карат целогодишно само със зимни лично аз карам само със зимна течност откак ми замръзна помпичката за чистачките и трябваше да я сменям щото се спука !

17

лъжа

преди 6 години

До Анонименкъде на Корлока дето е 15ка даваш 1000лв за гуми, лъжльо ?Michelin alpin5 e 152лв и това без отстъпки.Айде хора дето не са купували нови гуми да не се обаждат

16

Моню

преди 6 години

Ако, си вадите резултаите от анкетата, дето бяхте пуснали -аз гласувах за"Вече съм ги сменил"!!! Живея в Германия и съм ги сменил вече на зимни! Возя децата си на детска, това ми е основния мотив! Мен кучета ме яли! Те(децата ми) са ми най-важното и затова ги смених(гумите) преди месец още! И в България да бяхме - все едно! И в Африка на екватора да бях -щом е за децата - пак зимни гуми ще сложа! Точка!!!

15

Анонимен

преди 6 години

Прилични гуми 600 - 900 лева. Хубави над 1000 лв. За Корола е сметката ми.300 - 500 лева не стигат за друго освен за ниско качество.Но зависи кой какво кара и колко кара.

14

Анонимен

преди 6 години

До 1.Сигурно се бъзикаш. С тази задница дето се върти като прости.тутка едва ли можеш да задминеш някой зимата. 5 години карах баварец и зимата му слагах на задницата елктрокарни гуми. Тези гуми ми бяха останали от Москвича но не съм ги търкалял много и са почти нови. Иначе с обикновени гуми върти задница та се къса. Ако пък настъпиш лед нямаш никакви проблеми директно си в мантинелата. Докато го карах преди да го шитна зимно време карах с повишено внимание въпреки яките гуми. Никого повече БМВ

13

Цена за чифт... ?

преди 6 години

За моите размери гуми варират от 800 за боклиуци, до 1200 за хубави гуми. Така, че като правите подобри репортажи поне се консултирайте с някой, който разбира преди да правите обобщения!

12

едноокия смок

преди 6 години

До чифте пищовипа с един чифт баце се минава, кой купува по два... тва да не ти е банкя или бояна...

11

N:1

преди 6 години

Карам голфата с *** по 1-2 мм и нема никкъф яд.

10

Вуте

преди 6 години

Язека па карам сос всесезонни... Крос Клаймит на Мишлен...Опа, т'ва май беше продуктово позициониране.Еми, то има и Гудиар, други всесезонни, идеята ми е - що требе да въртите осем гуми като четири ви стигат?

9

москвича

преди 6 години

Слагайте руски ренегерат за редосеялки .12мм гарантиран .