МАсови убиици чрез наркомани на власт принудиха стотици милиони водачи на МПС да увреждат тежко и завинаги биосферата и климата с включенискенери и фарове денем и нощем.Ползват терористи от МВР за принуждаване на водачите да увреждат безпрекословно..Ако не увреждате терористите от МВР пишат зверски актове и разорителни глоби.АКо протестирате пращат убиици от групи за мръсни поръчки съставени от следени с микрочипове униформени.
проучвахме въздуха на СОфия преди много години в условията на мазутни ТЕЦ ,въглища в печките и Кремиковци НЯМАХМЕ ПРОБЛЕМИ С ЗАМЪРСЯВАНЕ ..Сега милиони автомобили режат на парцали въздуха чрез нагло вредни бели високо радиоактивни AIDS скенери инсталирани на автомобили..От космоса се виждат тежко повредените обеми вкл над градове и магистрали.СРината е биосферната охрана обемите се пълнят с задушливи газове.
имам съседи който изкарват 4 цифрени суми на месец в семейството им влизат по 4000-5000 лв топлят се на въглища просто обяснение манталитет
Ми то има горивни клетки, има браунов газ, има генератори работещи с чиста енергия(от вакуум), има още сума ти източници за ток. За справка четете книгите на Марко Пицути! :)
Няма ли как да се спрат всички таралясници - за какво са ГТП?Кога данък МПС ще е прогресивно зависим от възрастта на МПС?Старите дизели?
Не виждам какви мерки предлагат от Столична община по оправяне на инфраструкурата в западните квартали. В Модерно предградие масово се отопляват на твърдо гориво, няма канализация, няма улици, няма тротоари. Целият този микс от прах и серен диоксид се вдишва от децата ни, но г-жа Фандъкова не се впечатлява. Тя е загрижена за евромародерите, които ще трябва да видят центъра. ЖАЛКИ УПРАВЛЯВАЩИ. Дано по често да духат западни ветрове, те преобладават в нашите ширини.
Зимно време, София, миризма на въглища и дървен материал, а това примесено с миризма на изгоряла гума и някакви химикали, а на последно место миризма от изгорели газове на автомобили.
Тая се подиграва с хората. Точно ГЕРБ, които приеха десетки поправки на закони, стимулиращи автоталибаните щели да се борят за ред.Хич не го вярвам. Ама хич.
*** как я вазможно, тава, другари. Нали трябва да сме мобилни, това включва да си имаме коли и да ги караме надалеко, за да отидем на работа, на почивка, да купуваме горива, те пък внасят в хазната ДДС и акциз. Нъл това е философията на потребителското общество. Нидейти така, мола ви са, разбираш ли.
На кметицата и пречи стария дизел на бай Иван ,който е пенсионер и взема за 30 годишния си стаж Умопомрачителната пенсия от 200лв. Цепи дърва и купува въглища в 2017 г.в баровския кв.Бояна където дори няма и канализация.Ползва външна тоалетна. Такива като него има много и в Драгалевци,Симеоново,Княжево,Владая със стари дизели но проблем не е дизела а Газификацията на София и околията.Защото на Благоевградчани им санирана празните коптори около пътя ,а на ,,селяните,, от споменатите квартали ...
А немиенето на улиците от разни хора с прякори на животни, които поддържат автопарк за десетки милиони, и на които Фандъчето дава фандък за десетки милиони на година, има ли отношение към по-чистия въздух. Или това е тема за суджука и не е политкоректно да се обсъжда?!
Нека започне по масово газифициране с полседваща забрана за отопление на твърдо гориво в градовете. Неудобство е, но няма как.А за колите може да се започне с забрана едно физическо лице да има повече от 2коли и другото- коли с ДВГ четни номера карат един ден, нечетни- на следващия
В София няма проблем със замърсяването от транспорта. Има проблеми с неизмитите улици и с отоплението с твърдо гориво, вкл. и използването на гуми за отопление. При транспорта проблемът е в задръстванията като пряка последица от некадърността на кметицата и екипа й, по отношение на организацията на движението и паркирането. Със своите действия Фандъкова значително влошава състоянието на движението и паркирането. Очевидно е, че България изостава по брой коли на човек от населението и колите ще се
Ами така ще е. Велоалеите не се правят по начина, по който ви ги прави Фандъкова в София. Ти нещо друго ли си очаквал? Любимите ти велоалеи предизвикват още по-големи задръствания в София и съответно още по-голямо замърсяване на въздуха.
При надноремните количества въглероден двуокис в населените места, само около 2% се дължат на използването на МПС-та, а останалите 98% са по други причини, най-вече отопление с какво ли не през зимата. В общи линии в София се борим с вятърните мелници вместо с истинските замърсители.
През 2014-2015 години в Норвегия коли на 1000 човека са около 508, в Дания 419, а в България 418. Кажи Крайчо, как така имаме повече коли от Норвегия и Дания на 1000 човека? Зад нас са само 5 държави от ЕС, а пред нас са всички останали 22 държави от ЕС по брой коли на 1000 човека.
Когато карам колело по велоалеите на София, усещам че вдишвам всичко друго, но не и кислород, получавам гадене. От известно време просто осъзнавам колко е мръсен въздуха на практика. Сами си го правим и сами ще си го дишаме. Има хора дето ходят до комшиите си през две преки с кола. Аз съм твърдо за забрана за автомобили в центъра.
София и евростолици: Въздухът е все по-мръсен от транспорта!