Един от многото християнизирани роми в България за които Държавата си мълчи вероятно страх от Бунтове , християнизиране е имало още през 3-5 век. но за това на български няма Информация , Док.филм по немската ZDF показва как и кога точно се е случило
Вече,се замислях,сериозно,за единственното ромче,в правителството на бойко,къде се е загубил,но ето и той днес ,се появи,с мъдрите си решения,за проверка на ''юнион'',българската поговорка,гласи,цитирам, ''късно е чедо,заека мина баира''.
След.... Проверка.След...ПроверкаСлед...И така , до края на света. Докато дойде демокрацията и отстрани мутрите.
Най често авариралата фирма по бг. Пътищата. Но какво от това нали собственика е герберско депутатче.На тях нередностите са позволени.
Валери Симеонов и Московски са християнизирани българеещи се роми , Държавата ги крие за да няма скандали и Бунтове
Време беше ДАИ да влезе в тази фирма. Стари автобуси, мръсни, пукнати предни стъкла, шофьорите пушат в автобусите и какво ли още НЕ. За здравето на всички не пътувайте с монополисти ЮнионИвкони. Но ДАИ пак ще заспи. Нали собственика е депутатче на Б. Б. и Цв. Цв.
Когато му скопят камиона или автобуса както е във Европа,няма да те задминават даже и със 100/km да караш.....ама това си е България нашта
До: професионален шофьорГолем разбирач, голем шофьор се оказа. Едно време, по Соца, когато живота на хората не е струвал нищо сте карали Икаруси и пак са ставали катастрофи, просто никой не е знаел за тях. Тежък маршрут не значи само тежък като път, дори обратното, тежкия път те държи концентриран дори и да си изморен. За това не си заспивал за Икаруса едно време - автобуса зле, пътищата зле. Когато не си се наспал, магистралата унася, губиш концентрация, не си карал явно по хубав път.
Собственика на тия Ивкони сигурно бая суджук има, че толкова време необезпокояван си играе с живота на хората.
За професионален шофьор Сл. Бряг - София - Сл. Бряг не е тежък маршрут - нова магистрала, отделни платна, малко селца по пътя. Тежък е Варна - София, а пък за селските пътища из Северозапада... даже не ми се мисли. Едно време с Икаруси правехме екскурзии из соц блока - сам шофьор, нямаше дума "Стюард", 40 маймуни на главата и нямаше катастрофи.
Вие какво очаквате от турските фирми ю ивкони и етап адрес? 30 г автобуси, тези двете сме им дали целия транспорт в страната. Защо не ги дадем на български фирми? Тези двте се постараха да няма пътническо бдж.
Вчера патувах с тая фирма само шофиора ни стуардеса ни нито пак 2 ри шофиор *** икономиите дет ги правят после катастрифи няма да има ....и наи вече тоя шофиор през целия пат говореше през андроид часовник
А АЗ КАТО БЪЛГАРКА СИ ЗАДАВАМ ВЪПРОСА ЗАЩО НИЕ БЪЛГАРИТЕ ТОЛКОВА МНОГО СИ ТРАЕМ И ЗАЩО НЕ НАПРАВИМ ЕДИН РЕФЕРЕНДУМ И ДА ПОПИТАМЕ НАРОДА : ЗАСЛУЖАВАТ ЛИ БЪЛГАРСКИТЕ ПОЛИТИЦИ ЗАПЛАТИТЕ СИ СЛЕД КАТО ГОДИНИН НАРЕД СМЕ НАЙ-БЕДНИТЕ В ЕВРОПА И НА ПЪРВО МЯСТО ПО КОРУПЦИЯ ?
Тоя инцидент е нещо повече от обърнат автобус. Той е паказателен за целия автобусен парк в България. Ползвам често автобуси от различни фирми. Всички са на едно дередже. Гумите им като ***. Все нещо не им работи - я климатика през лятото, я парното през зимата, я вентилацията и т.н. Седалките им сгъстени до крайна степен. Чак ми дожалява, като видя по едри хора. Самите автобуси над 30 годишни, вонят. И не ми го побира съзнанието как ги допускат в движение. Тотална корупция.
Шофьорите на тая фирма карат като луди. Неведнъж са ме изпреварвали на магистралата, а аз карам със 120 км/ч. Винаги съм се чудел кой ли е собственикът та така си позволяват да превишават скоростта. Трябва да се въведът глоби за превишена скорост по данните от тахиметъра - ако си превишил максимално позволената скорост да те глобяват, но да глобяват и фирмата.
Ако този автобус е шофиран от същия шофьор с който пътувах преди две години, по-скоро вината е в шофьора.Той през цялото време пушеше, псуваше хамалски всеки който му се изпречваше на пътя /с основание и без основание/, от Бургас до Созопол караше непрекъснато с превишена скорост и се държеше на пътя като лек автомобил, а по средата на пътя отби, спре, напусна автобуса и изчезна в продължение на 10 мин. без да каже нито дума, и накрая се качи отново с цигара в ръцете, и отново даде газ !
Абе, Ленинградски, пардон - московски! Абе, мерзавецо! какво ще проверяваш на майка си Цецкина бе, лакей хотелберлински и сарайски? и защо е задържан нещастният шофьор, а не управителят на на фирмата, който вече е доказан престъпник и без проверка! Какво още ще проверяваш бе, *** позитанско-банкянски? Я си хващай чантичката и си заминавай, заминавай на майка си Цецкина или Курнелиевска, все там, само си заминавай, че да не гледаме повече опушената ти и мазна физиономия!
Е ако имаше проверки и ред, нямаше да има катастрофа, но тук винаги всичко е наопаки,въпреки всекидневните усилия, които хвърляте да ни убедите в обратното.
След катастрофата на "Тракия" - проверка на "Юнион Ивкони"