21

малко физика

преди 6 години

Осветеността от фаровете в ясен слънчев ден е 700 пъти по малка от осветеността от Слънцето.Затова като ги включим не ги виждаме ,че светят.Единствената изгода е за вносителите на лампи,акумулатори,безсмисленият разход на гориво.Загубите откакто е приет законът са колкото от фалитът на КТБ.Само,че нашите депутати едва ли ще загърбят интересите си заради интересите на обществото.

20

Анонимен

преди 6 години

Няма държава по света, в която правилата да се спазват, а контролният орган на тази държава да не работи, както в България не работи КАТ. Основният принцип при контрола е, че всеки шофьор трябва да е убеден, че ако извърши нарушение то неизбежо ще бъде санкциониран за това нарушение, като размера на санкцията е несъществен. Ключовата дума е неизбежно. Така е по света, а само в България се говори за все по-огромни санкции, за манталитет, култура, възпитание, чип, ... и нарушенията се увеличават.

19

Анонимен

преди 6 години

Ами като цяло лято караме на фарове в светлата част на деня сега когато наистина ни трябват не работят. На някои фарове фасонките вече са се скапали на други крушките а на някои даже инсталациите са се стопили от жегите през лятото. Това ви го казвам като електро монтьор по автомобили. Трябва да се спре с тази идио.тия в жегите да се включват фарове. Фаровете са направени за да светят в тъмното. Не случайно новите автомобили ги произвеждат с лед светлини за да не е натоварена инсталацията!

18

Анонимен

преди 6 години

до 18 - а защо КАТ да санкционират всички? Ще си платиш глобата, ти, аз, той, но едни други които и сега ги глобяват и как се изразиха от МВР наскоро "отбягват да плащат актовете си" ще си карат както си искат.За справка вчерашната случка с БМВ-то, 3ма без книжка, 2ма в дървото, 1 в болницата, 350 души отиват да линчуват лекар.И го правят защото са безнаказани.

17

КАТ е проблемът

преди 6 години

Основният проблем е пълната ненаказуемост на нарушенията. В България всеки ден се извършват средно по над 200 милиона нарушения, а КАТ санкционира за едно на 100 хиляди нарушения, т.е. КАТ нищо не прави. В това е проблема - при тази ненаказуемост, всеки шофьор започва да прави много нарушения, колкото и да е съвестен, а от многото нарушения логично следват много катастрофи с много ранени и загинали. И разбира се колкото и да се вдигат наказанията, нарушенията ще се увеличават, както досега.

16

Анонимен

преди 6 години

Основния проблем е карането без книжки, от ромовете в Прованс. Катастрофата в Пазарджик с онзи 18 годишен, без книжка, убил двама, показва проблема. В София за КАТ е лесно. Много коли, много места за проверки, отчита се работа. Колко акции са направени в Северозападна България, в Пазарджик? Особено между селата и в самите тях. Тези без книжки са на ниво полумаймуни, без образование, култура и отговорност. Продадоха се над 200 000 при Борисов 1!!! И колко хора убиха тези!!

15

Деян

преди 6 години

Да си поставиш за цел 6-ти Ноември да е ден без загинали велосипедисти, е малко да си поставиш за цел да няма затрупани от лавина скиори на 6 Юли. Естествено, че шансовете намаляват заради сезона. Забелязал съм също така, че през зимата има голяма вероятност да падне сняг. Да си го знаят от службите, които ще поддържат пътищата.

14

Българина

преди 6 години

Да те ..... за несветнати фарове е същото като защо чистачките не ти работят постоянно. Колите са направени при и за определени условия. Щом производителя така е решиш да не са постоянно светнати а държавата е разрешила така да се произведе и продаде колата значи няма проблем

13

и аз да питам

преди 6 години

те това ли е най-големия проблем на кат и полицията не работещите фарове???Спрете продажбата на свидетелства за управление и за "В" и за "Е" категория!!!

12

Анонимен

преди 6 години

А глоба за китайски ксенони тип оксижени, криви фарове или пуснати фарове за мъгла в ясно време кога ще се санкционират?!? Когато караш срещу такова МПС заслепяването е гарантирано, съответно е 100 пъти по-опасно за движението, отколкото неработещ фар. На ден ми се случва по няколко пъти да присветвам на такива. Вечер пък е невъзможно да забележиш пешеходец или друг обект на пътя, ако отсреща идва *** в голф4 с китайски крушки и матирани фарове.

11

Анонимен

преди 6 години

Друзя, купувате си LED крушки или си добавяте дневни LED светлини, но да са хубави,а не от тези самозалепващите се от по 2 лв/метъра.

10

nl

преди 6 години

За да ми сменят крушката на фара, ходя в сервиз, защото бъркат от към калника. Няма как ако вечер ми изгори крушка веднага да я сменя. Цялата акция фарове е жалка след като има толкова по-сериозни нарушения, като каране без книжки или друсани.

9

Peppi

преди 6 години

Това ли е най-големия проблем по пътищата ни? Неработещи фарове?

8

5678

преди 6 години

До OMG_LuckerАко не си караш колата, хем гориво няма да харчиш, хем крушки няма да сменяш.Лесна работа, и данъци няма да плащаш , и от застраховки, и от винетки, и от технически прегледи, и от такси еко зони ще спестяваш, масла няма да сменяш, гуми няма да купуваш,крушките няма да ти горят, на полицаите няма да се кланяш......просто щастливо ще си живееш.............

7

Анонимен

преди 6 години

Аз фаровете през деня ги пускам само след като видя лалугери. Направо побесняват, когато са безсилни. А равносметката до момента е,нито една глоба,веднъж детето имаше рожден ден и две сменени крушки.

6

Салахадин

преди 6 години

Що бе БЪЛГАРИНА ?Извънградско освен на магистралите (според Хелоина магистрала е двулентов път с аварийна лента) навсякъде по закон е 90 км разрешената скорост.При нея можеш да видиш всеки и всичко.И всеки да си прави сметката със съсътезателните изпреварвания.Само за мъгла съм съгласен да се кара на къси,както си е било винаги.Всичко друго са пълнене на гушите!!!М-у другото защо не казват,че отсрещния ФАР те заслепява и не може да се види пешеходеца!ДОКАЗАНО!!!

5

Българина

преди 6 години

Единствено се износват рефлекторите и изгарят крушките. Има моменти в които е добре те да са светнати за по добра видимост но само извънградско. В града е безмислено. Правим оборот на авточастите

4

до 2

преди 6 години

Повече гориво не се гори, то е стотинки някакви.Обаче крушки как горят на поразия, не е истина!Редовно сменям поне един че и два пъти в годината!А не са и евтини. Един път взех някаква евтина имитация, еми само като светна и се разтопи стъклото - за няколко минути!Хубавото е, че не изгарят двете наведнъж, а първо едната, после другата.

3

Салахадин

преди 6 години

Казвах ви аз колеги,че най-голямото безсилие на Пътна полиция е "ФАРОВЕТЕ"Защо е безсилие ли?Ще ви кажа случка:Спира ме и казва"Ти защо не си на фарове?" Ако съм бил без фарове,ТИ прасе, как ме видя?Хайде,нека ви е тема за размисъл

2

OMG_Lucker

преди 6 години

Е как няма това да са най- големите прегрешения? Нали "мозъците" измислиха да се кара и денем с включени фарове.. за да се хаби повече гориво, за да има повече акцизи. Подобно изискване между другото в чужбина не съществува. И логично- като са нон стоп включени фаровете, крушките по някое време изгарят...