Осветеността от фаровете в ясен слънчев ден е 700 пъти по малка от осветеността от Слънцето.Затова като ги включим не ги виждаме ,че светят.Единствената изгода е за вносителите на лампи,акумулатори,безсмисленият разход на гориво.Загубите откакто е приет законът са колкото от фалитът на КТБ.Само,че нашите депутати едва ли ще загърбят интересите си заради интересите на обществото.
Няма държава по света, в която правилата да се спазват, а контролният орган на тази държава да не работи, както в България не работи КАТ. Основният принцип при контрола е, че всеки шофьор трябва да е убеден, че ако извърши нарушение то неизбежо ще бъде санкциониран за това нарушение, като размера на санкцията е несъществен. Ключовата дума е неизбежно. Така е по света, а само в България се говори за все по-огромни санкции, за манталитет, култура, възпитание, чип, ... и нарушенията се увеличават.
Ами като цяло лято караме на фарове в светлата част на деня сега когато наистина ни трябват не работят. На някои фарове фасонките вече са се скапали на други крушките а на някои даже инсталациите са се стопили от жегите през лятото. Това ви го казвам като електро монтьор по автомобили. Трябва да се спре с тази идио.тия в жегите да се включват фарове. Фаровете са направени за да светят в тъмното. Не случайно новите автомобили ги произвеждат с лед светлини за да не е натоварена инсталацията!
до 18 - а защо КАТ да санкционират всички? Ще си платиш глобата, ти, аз, той, но едни други които и сега ги глобяват и как се изразиха от МВР наскоро "отбягват да плащат актовете си" ще си карат както си искат.За справка вчерашната случка с БМВ-то, 3ма без книжка, 2ма в дървото, 1 в болницата, 350 души отиват да линчуват лекар.И го правят защото са безнаказани.
Основният проблем е пълната ненаказуемост на нарушенията. В България всеки ден се извършват средно по над 200 милиона нарушения, а КАТ санкционира за едно на 100 хиляди нарушения, т.е. КАТ нищо не прави. В това е проблема - при тази ненаказуемост, всеки шофьор започва да прави много нарушения, колкото и да е съвестен, а от многото нарушения логично следват много катастрофи с много ранени и загинали. И разбира се колкото и да се вдигат наказанията, нарушенията ще се увеличават, както досега.
Основния проблем е карането без книжки, от ромовете в Прованс. Катастрофата в Пазарджик с онзи 18 годишен, без книжка, убил двама, показва проблема. В София за КАТ е лесно. Много коли, много места за проверки, отчита се работа. Колко акции са направени в Северозападна България, в Пазарджик? Особено между селата и в самите тях. Тези без книжки са на ниво полумаймуни, без образование, култура и отговорност. Продадоха се над 200 000 при Борисов 1!!! И колко хора убиха тези!!
Да си поставиш за цел 6-ти Ноември да е ден без загинали велосипедисти, е малко да си поставиш за цел да няма затрупани от лавина скиори на 6 Юли. Естествено, че шансовете намаляват заради сезона. Забелязал съм също така, че през зимата има голяма вероятност да падне сняг. Да си го знаят от службите, които ще поддържат пътищата.
Да те ..... за несветнати фарове е същото като защо чистачките не ти работят постоянно. Колите са направени при и за определени условия. Щом производителя така е решиш да не са постоянно светнати а държавата е разрешила така да се произведе и продаде колата значи няма проблем
те това ли е най-големия проблем на кат и полицията не работещите фарове???Спрете продажбата на свидетелства за управление и за "В" и за "Е" категория!!!
А глоба за китайски ксенони тип оксижени, криви фарове или пуснати фарове за мъгла в ясно време кога ще се санкционират?!? Когато караш срещу такова МПС заслепяването е гарантирано, съответно е 100 пъти по-опасно за движението, отколкото неработещ фар. На ден ми се случва по няколко пъти да присветвам на такива. Вечер пък е невъзможно да забележиш пешеходец или друг обект на пътя, ако отсреща идва *** в голф4 с китайски крушки и матирани фарове.
Друзя, купувате си LED крушки или си добавяте дневни LED светлини, но да са хубави,а не от тези самозалепващите се от по 2 лв/метъра.
За да ми сменят крушката на фара, ходя в сервиз, защото бъркат от към калника. Няма как ако вечер ми изгори крушка веднага да я сменя. Цялата акция фарове е жалка след като има толкова по-сериозни нарушения, като каране без книжки или друсани.
До OMG_LuckerАко не си караш колата, хем гориво няма да харчиш, хем крушки няма да сменяш.Лесна работа, и данъци няма да плащаш , и от застраховки, и от винетки, и от технически прегледи, и от такси еко зони ще спестяваш, масла няма да сменяш, гуми няма да купуваш,крушките няма да ти горят, на полицаите няма да се кланяш......просто щастливо ще си живееш.............
Аз фаровете през деня ги пускам само след като видя лалугери. Направо побесняват, когато са безсилни. А равносметката до момента е,нито една глоба,веднъж детето имаше рожден ден и две сменени крушки.
Що бе БЪЛГАРИНА ?Извънградско освен на магистралите (според Хелоина магистрала е двулентов път с аварийна лента) навсякъде по закон е 90 км разрешената скорост.При нея можеш да видиш всеки и всичко.И всеки да си прави сметката със съсътезателните изпреварвания.Само за мъгла съм съгласен да се кара на къси,както си е било винаги.Всичко друго са пълнене на гушите!!!М-у другото защо не казват,че отсрещния ФАР те заслепява и не може да се види пешеходеца!ДОКАЗАНО!!!
Единствено се износват рефлекторите и изгарят крушките. Има моменти в които е добре те да са светнати за по добра видимост но само извънградско. В града е безмислено. Правим оборот на авточастите
Повече гориво не се гори, то е стотинки някакви.Обаче крушки как горят на поразия, не е истина!Редовно сменям поне един че и два пъти в годината!А не са и евтини. Един път взех някаква евтина имитация, еми само като светна и се разтопи стъклото - за няколко минути!Хубавото е, че не изгарят двете наведнъж, а първо едната, после другата.
Казвах ви аз колеги,че най-голямото безсилие на Пътна полиция е "ФАРОВЕТЕ"Защо е безсилие ли?Ще ви кажа случка:Спира ме и казва"Ти защо не си на фарове?" Ако съм бил без фарове,ТИ прасе, как ме видя?Хайде,нека ви е тема за размисъл
Е как няма това да са най- големите прегрешения? Нали "мозъците" измислиха да се кара и денем с включени фарове.. за да се хаби повече гориво, за да има повече акцизи. Подобно изискване между другото в чужбина не съществува. И логично- като са нон стоп включени фаровете, крушките по някое време изгарят...
Неработещи фарове – най-честите прегрешения на шофьорите