7

Анонимен

преди 6 години

До "Schauffeur"Защото продажбите се покачват. Повярвай ми, ако не беше така, компаниите с удоволствие, щяха да Аси бълват едни и същи автомобили, без да дават каквито и да е пари за разработка и дизайн, с изключение на оптимизация на производството, може би.

6

Анонимен

преди 6 години

да охади появили:DDDDDDDDDDDDDD

5

Анонимен

преди 6 години

до 3: Пининът специално е зле с ръждата, истинското голямо Паджеро е доста по-издържливо. Имам Пинин... Много върви, ускорява супер, стабилно за размерите, ама трябва да го кърпя вече...

4

Schauffeur

преди 6 години

Аз не разбирам защо на всеки 2 години трябва да има нов модел, фейслифт, широкия стоп, тясната лай'сна, и една марка да предлага 64 разновидности в моделната си гама (които подозрително приличат на другите марки). Мицубиши имат 5 модела от 15 години и не бълват като останалите по 2 нови версии на сезон, което си е абсолютно ОК.

3

Бивш

преди 6 години

Една торба пари дадох за да ми стегнат Пинина с после с кеф го продадох. Повече Мицубиши - НЕ.

2

АКМ

преди 6 години

Pajero беше запазената марка на Прехода и СИК. Май ще сменяме автопарка, че тия тойотки не могат да вземат завоите, докато тръскам пурата.

1

haha

преди 6 години

Ами, браво един нормален човек. В превод ще го продават докато не ги натиснат да го развалят с някой еднолитров "агрегат", както става напоследък с всичко читаво.