Петрола бавно и сигурно губи битката. Петролните горива ще останат само за тежките машини в селското стопанство, самолетите и армията. Камиони, бусове, леки автомобили, мотори и скутери бавно ще преминават на батерии. От 60те години на миналиян век има измислени ядрени батерии за космически кораби. Технологията е налице но все още не се популяризира, много е скъпо все още. Една такава батерия ще ви служи цял живот, даже и на децата и внуците ви. Сменяш колата но си пазиш батерията за новата.
"фосилни горива"! Какви думи само! Ами че може и да не са фосилни а промишлени - спирт, бензин, водород и т.н.
Електрически автомобили на батерии не са с голяма перспектива...батериите и куфарите,както казваше покойния Тодор Колев.
Колите с вътрешно горене губят част от енергията на горивото и за превръщането на постъпателното движение на буталото във въртеливо движение...
480 км тука основния проблем е айро.динамиката и първия проблем които трябва да бъде решен, чак тогава може да се мисли, за другите неща да има машини които имат обратно летене и това спомага за добро сцепление на гумите, но те не се държат добре при ниски скорости.Просто са проектирани да се движат по солени езера на мах-скорост.
" С по-малка мощност автомобилът успява да постигне по-ниска скорост"Пореден бисер на писачката Боряна. Иде й отръки да пише подобни умнотии...
Абе тези електрокари пробват ли ги по баири? Я го изкарайте на един баир с 12 % наклон да го видя колко ще издържи батерията и с каква скорост ще го изкатери? Та нали за 15 минути ще му свърши тока а батерията ще загрее до такава степен че ще гръмне. На равно и баба може да търчи!
Не само, че звучи нелогично, звучи нелепо. Само се чудя написаната нелепица на какво се дължи, на специалиста в тубето, или на загубилата се в превода.
Електрическа кола да се движи с над 480 км/ч? Едва ли!