61

Мирослав

преди 6 години

Само не знам как ще хванат джамбазите които вкарват колите от западна Европа? Вкарвам я на 400 хиляди км, връщам я на 160 хиляди и минавам първи преглед в България на който ще се впише 160 хиляди. Следователно оставам чист нали? Трябва да се направи единна европейска система в която по номера на шаси и/или двигател да се въвеждат километрите при преглед! А това за основния ремонт, че става на 0км съм съгласен. В такива ситуации за да се докаже се показват фактирите за ремонта на купувача.

60

Станойчо

преди 6 години

А стандарта, заплатите, качеството на инфраструктурата същите ли са. Данъците за колите също се формират по малоум'ен начин.

59

Край

преди 6 години

До 58 ей най после един нормален човек в тоя сайт. Естествено че в България пътищата са по евтини в пъти от тези в Гърция Италия че и Сърбия. Солун -Атина е 500 км. 40 ЕВРО в едната посока. Тука толко ти е винетката и пак реват.

58

Анонимен

преди 6 години

До ГанчоХората в Европа изминават от 50 000 до 100 000 км на година.-----------------Средния пробег на един личен автомобил е 15-20 000 км на година.

57

Анонимен

преди 6 години

Смея да твърдя, че в България за данъците, които плащаме, има перфектни пътища.

56

Shopp™

преди 6 години

Русофилските келемета явно обичат да манипулират километражи.С какъв кеф бих строшил главата на някой такъв манипулатор (на километражи)...

55

Дедо ви

преди 6 години

Ако си направя основен ремонт на мотора на моята жигула която е на 260 хиляди километра,както и на ходовата част, става на нула километри, т.е. нова кола няма да мога да зануля килиметража ако не съм направил ремонта в някой мастит сервиз на цена колкото една кола на старо....километража никак не е важен когато мотора и ходовата част са добри...Но това е поредния рекет срещу българина от безумните ни управници!!!!

54

няма будали

преди 6 години

Тия в охранените в парламента нека направят заплатите на българите европейски и тогава съм убеден че 90% от българите ще си купуват НОВИ коли и няма да има нужда от такива *** закони. Българина не е глупав и много добре знае, колко са реалните километри на 10-годишните коли, но африканските доходи на които е подложен го принуждават да купува това което му е по джоба

53

Гюнтер

преди 6 години

Не е ввъпроса в километража,а по долното написано за неизправностите и как войната срещу народа върви с пълна сила...но явно заспалия булгаропитек спинка и блее

52

Анонимен

преди 6 години

Фашизма и диктатурата настъпват. Големите търговци никой няма да ги глобява, но незначителните собственици на незначителни стари коли отново ще пълнят хазната на ненаситните корумпирани управници.

51

Анонимен

преди 6 години

Виждам, че тук са само джамбазите, като гледам коментарите.Стига измами вече.

50

Анонимен

преди 6 години

Отдавна трябваше да се направи това.....аман от автомошеници

49

мислещ

преди 6 години

Не е ли по добре първо да глобите всички менте производители на масла ,сирена ,кашкавал ,месни продукти,не ви е срам изедници.

48

Смуки

преди 6 години

На моя кош вчера му смених уредите поради повреда, и сега от 400 000 стана на 160 000 без да търся хакери :)

47

Анонимен

преди 6 години

Край бачкаш ли

46

Добър ден

преди 6 години

Туй у Булгарето ако е живот здраве му кажи.Пътища като след война,леки кола пета употреба,управници хич ги няма,полицай кадърен трудно ще срещнеш,мутри и селяни в изобилие,чалгари и чалгарки на всеки метър,пияни и надрусани младежи колкото душа сака,съдебна с-*** нула,икономика,земеделие мортос,здравеопазване...мани,мани и бялата мафия хич не прощава.Така че яЖти,пиЙти и сИрете,така и така бедни ке умрете.Наздраве

45

Ваклери

преди 6 години

99.99.99% от търкалящите се по пътищата ни и продаващите се в Горубляне и Дупница бидони са с претъркан от превъртане километраж! Факт. "Гаражна", "умрел Дедо", "бастуна още и е у багажника" и др. жмелове сичко е с бастосан километраж! Ако се прилага закона, требе да не остане не глобен шАфьор!

44

Край

преди 6 години

Като гледам бая народ се е разпознал като беден и *** с по две-три стари коли в семейството.

43

до 43

преди 6 години

Епопеята започва със скъпия петрол!Франсетата внедриха ХДИ 3-4 литра,макароните Комънрейла и те толкова.Японците ги застреляха с Приус и хибридната технология ,а Електрическата Тесла и Водородната клетка ги закопаха.И когато чудовището на петролните шейхове взе да диша на умирачка ,щедрите еколози решиха да надуят цените на горивата с Дизел Бан.Кое те трови повече 3 литра катализиран дизел или 8 литра бензин на 100 ?

42

Край

преди 6 години

Българите имат МНОГО но СТАРИ коли защото тук няма прегледи. В България няма нещо което да не може да издържи годишен технически преглед. Казвам нещо защото съм сигурен че и без кола можете да минете преглед. Резултата - бавно задушаване в дима на древни автомобили без катализатори. От мен да запомните Бедните почти винаги са Прости. Бедни са щото са прости и обратно.