До До 68Няма къде да паркирате защото, там където отивате хората нямат паркинги или гаражи, а си оставят колите на улицата. Не знам кое не е ясно? Примерът с Япония може да не е релевантен с оглед разликата в гъстотата на населението, но е факт, че София е застроена с такава гъстота, сякаш това е единствоеното годно за обитаване място на полуострова... Затова си мисля, че японският опит е напълно приложим.
До Анонимен 98Къф собствен блок те гони пък тебе бе?Земята под панелните и ЕПК е общинска и тва че общината или държавата или некое ведомство навремето е построило блок, не те прави собственик на терена. Аре да питам като имам 3 дка празен парцел в Младост 4, ако го направя платен паркинг, колко от вас, отворковци, ще дойдат да платят 60 кинта месечен абонамет, а? Ама трябвало общината да строи паркинги. Ами добре. После да не мислите, че ще са безплатни...... и пак вой......
Кота най-накрая ще разберете че селянията се определя от манталитета на даден човек а не от адресната му регистрация?
Защо се правят на улави селянжърските управници? Трето поколение съм Софиянец преди да нахлуе напаста селянжърска си паркирах автомобила най спокойно защото нямаше прекалено много автомобили. Сега като се прибера от втора смяна се чудя къде да си паркирам автомобила. Обикалям като улав улиците и няма едно кътче свободно. Гражданин до гражданин от селски произход каквито са над 90 % от напаста нахлула в последните 25 години. София от 400 000 презди 89 г. вече е 1 500 000 селянжъра!
Не се излагай. Няма как да се паркира правилно, след като на 100 коли в квартала се падат 60-70 паркоместа. Е, ако обикаляш няколко часа, докато някъде видиш освободило се място, става, но я го направи това късно вечер! Ще има до сутринта да си обикаляш и да търсиш място, където да паркираш правилно. Който се прибира по-рано, успява да се паркира, но другите не успяват.
Имала колата сантиментална стойност ... айде бегай от тука! Тарикати. Всеки си мисли, че улицата пред блока е негова.
Винаги има къде да се паркила правилно (живея в едни от най-проблемните квартали в София), да, няма да е пред входа на блока, но от тук идва част от проблема - всеки иска да е на едни х** разстояние от вратат. Друг проблем са тези които стоят с години, и тези които се мислят, че са сами и спират на по две, три места, майстори.
Я посъветвай и къде да паркират правилно! Най-често, когато са си купували колите е имало паркинги, където да паркират, но после някой като теб или Фандъкова е разрешил паркингите да се застроят, за да може ти да пращаш невинните хора на съд, защото си им взел паркингите срещи мижав подкуп.
НЕ БЪРКАЙТЕ данък МПС и еко-такса, данъка се плаща за ползване на пътната мрежа и един 40-год автомобил обикновенно навърта в пъти по-малко от един нов
Би трябвало да знаеш, че с електрическите коли природата се замърсява повече, отколкото от колите с ДВГ, а съвременните коли с ДВГ замърсяват много малко. Това, че замърсяването при ел.колите обикновено е изнесено от градовете, не ги прави чисти коли.
Ти да не живееш във феодализма?! Колата много отдавна не е лукс, а необходимост. В Западна Европа това стана през 50-те и 60-те години на миналия век, а в България десетина години по-късно. И да Конституционно право е, както и всяка друга частна собственост и хората си плащат данъците. Това, че на теб ти е гадно в градския транспорт, не значи, че на всички трябва да им е гадно като на теб. Разбира се, че колите ще стават все повече - България изостава от ЕС по брой коли на 1000 човека население
Да се забранят всички коли с двигатели с вътрешно горене и да минем на електрички ! - тогава и места за паркиране ще има и въздуха ще е супер чист.Ако зависи от мен бих го направил веднага нищо че нямам пари за електрическа.
Всеки, който си е платил данъка за колата в общината има право да си паркира колата на обществено място. Всичко останало са разтягане на локуми. Проблемът е в общината, че не прави нищо за строежа на паркинги - общински и частни, а трябва да прави, както е навсякъде в нормалните държави.
Браво за акцията! Квартала е пълен с разни гробници, които само заемат място и никога няма да потеглят. Трябва да разберем едно нещо - колата е лукс, а не конституционно право! Ако искаш кола - плащаш - данъци, винетки, паркинг. Ако не можеш да плащаш - хващаш градския. Друг вече е въпросът, че не е градкси, а АДски транспорт. В него трябва да се инвестира, а не в правене на улици. По-широки улици - повече евтини бараки. На хората с коли трябва да им е гадно за да се откажат от излишния лукс.
Паяците в "Младост" запълзяха: Да се вдигат ли коли без преглед?