АКо едно дете не отиде на училище пишат глоби.ЗА наглите престъпници на власт в София ограбили народа с милиарди за закупуване и монтаж на терористична и педофилска видео техника ЗАБРАНЕНА ОТ ОСНОВНИЯ ЗАКОН се полага РАСТРЕЛ С ЗЕНИТНИ ОРЪДИЯ подава проверяващ екип от ОНЯ СВЯТ.НЯМА НЕПОВРЕДЕНО ДЕТЕ вече.. НЕ СЕ НАКРадоха НАГЛЕЦИТЕ ОКОЛО БОРИСОВ
На първо време да се закрие нагло престъпното МИнистерство на образованието.Всички деца са подложени на нагло терористичен и педофилски видео обемно пресканиращ терор с НЕЗАКОННИ ЗАБРАНЕНИ ОТ чл.32 и чл .29 исключително вредни терористични видео средства.НАд 1000 000 деца вече са повредени тежко и нелечимо.подават природата и въздушния океан възмутени от нагли терористи на власт в СОФИЯ>
На пурво време да се закрие нагло престъпното МИнистерство на образованието.Всички деца са подложени на нагъло терористичен и педофилски видое обемено пресканиращ терор с НЕЗАКОННИ ЗАБРАНЕНИ ОТ чл32 и чл 29 исключително вредни терористични видео средства.НАд 1000 000 деца вече са повредени тежко и нелечимо.подават природата възмутена от нагли терористи на власт в СОФИЯ>
Същото е и с курсове при едни ходят с препоръки други ходят сами и тия де са с препоръки са златни се на някои дори от системата има а тия де блъскат честно какво правят стоим защото ония.така са преценили е това е демократичен строи в един малък град и се чудят що бягат млади хора еми не се издържа вече в градове като ловеч
Те се делят като навсякъде силни слаби и така докато продължава това делене дори и на работа това ще е така кои ял кои пил кои кум кои сват кои брат назначен на работа така щее и по зле
Интересно мие децата докога ще се делят на класи бедни и богати и какви ли още не в съвременния строи на демокрацията това е недопостимо но за съжаление това е от 30 години е така впрочем и при мен не така обесняваха се на някои на децата си а не на всичко по равно и докато не се промени това мислене тоя проблем не с един а стотици директори е така децата не трябва да бъдат.делени.на класи то затова и не сме женени от делени на класи плюти и тем подобни докога аз питам докога
До Бивш млад учителНе са никак много фактите, просто никой не учи децата, как да учат. Но истината е, че в къщи, повечето не барват нищичко. В Бъглария, трябва да се въведе практиката с репортите. Засега имам само - запомни А и Б, кажи А и Б на изпита - ето ти оценка, но добре знаме, че този метод не води до дълготрайни резултати.
Т.е. в училище 70% се набива излишна информация, която след 2 седмици никой не помни. И от това не остава време децата да се учат на самостоятелност, логика, аргументация, развитие на въображението, да се поговори с тях за връзката между училището и живота, да им се възложат интересни проекти по предметите, да се организират допълнителни активности и т.н. Разбира се, с това проблемите в образованието не се изчерпват :)
Съгласна за бигбрадърщината, започнах с адекватния модел за подражание :) А за материала- не е въпроса в сложността, а и в обема. Ако е с 30% по-малко, ще се усвои по-добре, а наистина има уроци, които е по-логично да се учат в университета, където детето е избрало специалност, която го вълнува. По-добре детето да е отлично запознато с основните закони на отделните науки, отколкото само заради един тест да наизустява видове почви в Южна Америка например и после да няма нищо в главата.
До бивш млад учител.Децата са преки наследници на хората бигбрадър и София Нощ и Ден.Ние сме снизходителни към тях, защото били деца, но истината е, че оставяме простотията да си се развива. А колкото до това, че материала в учище бил труден за децата ... Ами смешно е. Повечето от "децата" отделят максимум по 4-5 часа на седмица, да учат извън училище. Повечето затъпяват. На 14 са по-умни отколкото ще бъдат на 34, което е много, ама много жалко.
От училище на научих нищо полезно. Сега има професия, която ми докарва много високи доходи. Честно казано, планувам да обучавам детето си с частни учители у дома, отколкото да му губя времето и разсъдъка в джунглата, наречена училище.
И още- като цяло децата ни са добри. А това, че им е скучно, е само другата страна на монетата, че те са любопитни и жадни по един различен начин, който в този си вид образователната институция не може да удовлетвори. Ако ги насочваме добре, дори да има деструктивно зрънце в класа / винаги има :) /, то останалите няма да му позволят да проваля общите усилия (ако хвърлиш хартийка и 10 човека те порицаят, няма да повториш, най-елементарното, което ми хрумва).
Няма достатъчно адекватни социални модели за подражание в тая държава.А иначе е нужно и:1. Облекчаване на образователното съдържание- не може да ги заливат с маса информация по всеки предмет, не са в университет.2. Подобрена материална база по ВСИЧКИ предмети- с новата дограма физиката и химията не стават по-интересни.3. Повече връзка с реалния свят- гости, посещения, практики, доброволчество.4. Повече спорт.5. Гражданско възпитание.6. Включване на родителите в някои дейности.
съжаление,за сега младото поколение получава своето вдъхновение от дискотеките,чалга клубовете,фолкпевиците,плейметките,моделките,футболистите,порнофилмите,фейсбук и интернет,но не и от училището,със сивите,скучни и досадни учители или учителки!?!?!?
q kajete po kolko miligrama avocado se pada na lape ? po kolkoto palmovo sirinie v zakuskite li ?
Точно тези алчни *** от "образоватвлни технологии" разбиха традициите и почтенноста в училищата.Събраха алчни учители и започнаха да масовизират частните уроци- после вемайки се на сериозно съсипаха идеята за матури щото лекторите им бяха в училищните комисии,-изобщо ако блумберг стои зад тази мерзост по -добре да знаят че истинскитв български учители първо мислят за класа , после за отделния ученик, за училището,за обществото,и се борят с корупцията а не я създават.и най-накрая мислят за с
Не им трябва вдъхновение. трябват им практически знания и умения да се аргументират т..е изразяват мнение. тия модерните вдъхновители от филмите. Липсва основата при нас и в двете страни- знания и от страна на учителите, което се прехвърля на учениците. Нямат идея какво представлява реалния живот. Масата искат да са меринджеи като не знаят какво е това, а не искат да са водопроводчици или ел техници, което е далеч по-доходоносно ако имат малко акъл..
До Анонимен 3Да, защото е дразнещо, когато някой се опитва, да ти променя името. Аз все още имам висящо дело, защото се нахврълих върху един идио, кото ми викаше МихаИле, въпреки, че по-документи е МихаЕл. Вече не ми бърка името.
Преди време, по служба контактувах д една жена, която, всеки път когато се представяше на непознат човек, упорито подчертаваше, че фамилното й име е АмзиН, а не АмзинА.Не знам дали са роднини с тази г-жа Мария от училище "Образователни технологии".
Учениците ни учат инертно, имат нужда от вдъхновение