Елементарна работа. Един нов акумулатор е около 200 лева. Марки и дистрибутори няма да споменавам. С 5 години гаранция - значи по 40 лева на година. Като усетя проблем с акумулатора - отивам и ми го сменят веднага(2 пъти досега - с нов). Като изтече гаранционния срок - купувам нов.След като давам пари за свинетки, данъци, гражданска, пожарогасител, технически преглед и какво ли още не - едни 40 лева на година не ми се виждат толкова много. И отказвам да се правя на фокусник, за да си ги спестя
Които през лятото са карали по малко на фарове са си запазили клетките на акумулатора читави и няма да имат проблеми през зимата. Проблеми ще имат тези които често са карали на фарове. Ще им обясня защо. Когато в топло време консумацията на акумулатора е завишена което се случва при включени консуматори като фарове и климатик клетките започват да се разпадат.Докато е топло времето това няма да го усетите при палене но като паднат температурите ще разберете че сте останали без акумулатор
"Освен това през зимата не е особено препоръчително при загасен двигател да се слуша музика или да се оставят фаровете запалени." Здравейте колеги,как да го разбирам това?Че ГРОБ ни натираха да си хабим акумолаторите денем ли?Не не искам отговор.Отговора го тръбя доста години :)
Как да запазим акумулатора в студа? - Вечер паркираш, о откачваш клемата на масата(-) Сутрин закачваш клемата и палиш.
Как за запазим акумулатора си в студа?