10

:)

преди 5 години

Нищо не назначават. Директорите му хванаха цаката и пак минават по тъча. Назначават някоя пенсионирана даскалица за педагогически съветник на 1/2 работен ден. Тя естествено изобщо няма представа какво трябва да прави. Директорите пускат едно писмо до О"ЗД", в което пише, че ученика Х е агресивен и с отклоняващо се поведение. О"ЗД" са длъжни да реагират и пускат заповед в някой ЦОП, че с детето трябва да работи психолог. Психолога на ЦОП почва да работи с детето, и всичко ОК. Пито - платено.

9

Helleborus

преди 6 години

Да бъде отговорен родителя за онова, което ще се случи на следващия ден в училище е като един, дето пиел кафе преди да си легне, защото на сутринта нямал време. Но пак се успивал и той не знаел защо. Има някои действия, които могат да имат смисъл само на момента. Възпитанието е едно такова действие, реакцията не може да е от предния ден, за нещо, което още не се е случило. Всеки се кара на децата за онова, което са сгафили в негово присъствие, родителят у дома, учителят в училище.

8

Helleborus

преди 6 години

Учителите не са с вързани ръце, 7, вързали са им ги. На мен ми е ясно, че деца не се респектират с викове и крясъци, а с мерки, които можеш да вземеш, наказания, съобразени с възрастта, строг училищен правилник, както е по света. От там се тръгва, а след като се приложи, той има превантивен ефект по нататък. Първо децата слушат, за да не бъдат наказани, после редът става навик и естествена среда. На запад просто са стигнали до тази фаза, но са имали и строгия правилник.

7

ВИК

преди 6 години

Трудово Възпитателни Училища трябват!!! Щом родителите не са могли да го научат на Елементарна култура, учителите вече са с вързани ръце, защото всеки ученик носи пари на училището(директора) и няма кой да го изгони или премести в ТВУ(няма ги вече тези заведения)!!! Допускат психопати да учат с нормалните деца и заради един такъв страда целия клас!!! Това с психолози няма как да се преодолее!!!

6

Helleborus

преди 6 години

Тук отново има старата манипулация на МОН, че агресията тръгва от семействата. Днес държавата е обезправила семействата откъм родителски права. Децата буквално прекарват живота си изолирани от семействата си, вътре в институцията, но която не желае да ги възпитава. Това как родителят възпитава детето се вижда, когато то е с него, а как учителят възпитава се вижда, когато детето е с него. Първите деца, които МОН възпита, вече са родители, МОН обвинява собствения си продукт.

5

Helleborus

преди 6 години

Средата не може да се създава от децата, тя се създава от институцията. Всеки пази тишина, като влезе в определени институции, от които е респектиран. В църква, в общинска сграда, в кино или опера, където няма да бъде изтърпян да шуми или се държи зле. Училището трябва да може да постига такъв респект без значение домашното възпитание на децата, навремето децата са се страхували повече от училището, а у дома са се отпускали, сега е обратното и само системата е виновна за това.

4

Helleborus

преди 6 години

Единственият начин да се спре агресията в училище е да се санкционира на момента. А не децата да правят всичко в час, а после психологът да привика две три деца в цялото училище и те да обещаят, че няма да правят така. Училищата са длъжни да има ред и дисциплина през цялото време, във всеки момент. Децата да бъдат респектирани да пазят тишина, да не говорят грубо, да идват подготвени. Защото училищата имат дълг към всяко дете, което задължават да присъства, да го потопят в благоприятна среда.

3

Анонимен

преди 6 години

психо паати в училището

2

Некъф луд

преди 6 години

Сопаааа само сопа по задните части за вашите гевезета. Никакви психолози няма да помогнат, а метода на Макаренко

1

шматка

преди 6 години

Хиляди калпазани завършиха Психология и сега им търсят работа.----Психоложката ме вика в училище за да обсъдим пробрема със сина ми който бягал по коридора.Ко.А.