19

Трлоски тролове

преди 6 години

Явно некои *** са налазили сайта да си изливат отрицателната енергия и да работят поръчково. Новината е фалшива. Снимките на Спаси София - стари - отпреди месец и половина.

18

Партиен член

преди 6 години

На кръстовището на шипченски проход и Слатинска видяхте ли какво чудо направиха.По посока Дружба след сфетофара ако идваш от Електроника стесняват пътя в една лента за да сложат спирката на трамвая.Нали идеята е да няма задръстване.Цяла Слатина сутрин и вечер е блокирана . По Г.Милев посока Дружба Опашката е от Лидъл дето е чак до Подуене.Много "умни"глави решават как да организират движението.

17

Анонимен

преди 6 години

До алф #16този един към 150кг дето се дундуркаше с един поръчков рейндж ровър. сутрин докато течеше ремонта ги навестяваше бачкаторите :) има доста оял се вид :))) личното ми наблюдение , беше събрал хора от кол и въже дето се вика . това след него дето го оправяха пред зала арена армеец беше друга фирма. всеки ден пътувам оттам и имам директни наблюдения. не знам как на такива дават поръчки , уникално неграмотни хора - т.е. знаем как им дават поръчки... ох не знам кога ще се оправим...

16

алф

преди 6 години

нека внушиме на хората че ще бъде глобен от главуна най- добрия му приятел

15

алф

преди 6 години

градация в БГ миниор- полицай(корумпиран)- законодателна власт- собтвеник на фирма печелеща държ поръчки

14

alf

преди 6 години

СобстЦоло Вутов е приятел от казармата с ген. Румен Миланов[6] (началник на Националната служба за охрана (НСО) от 2004 до 2007 г., а от 2009 до 2012 - съветник в политическия кабинет на Бойко Борисов, секретар на Съвета по сигурността и шеф на Центъра за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност БОРКОР[7]). Когато напуска НСО, Миланов се връща на работа при Цоло Вутов, където е бил и през 2005 г., след като напуска НСБОП. Същата година Вутов назначава във фирмата си

13

Alf

преди 6 години

Наеха най големия мафиот път да прави тия пари после се делят с Борисов а общината като за пред хората ги глобява

12

Анонимен Герб

преди 6 години

Забележете-цитирам "Когато работят в София трябва да работят както трябва....А провинцията кучета ги яли...Извинете. ..ами България не е само София

11

Анонимен

преди 6 години

А сега до попитам защо трябваше от Спаси София да алармират от доста време, а не го свърши това строителния надзор или столичния инспекторат?

10

Анонимен

преди 6 години

Ще развалят договора - супер. Сега обаче ще се забавят с процедурата за нов изпълнител, а част от булеварда още е разкопана и стават задръствания. Освен това на практика целият участък трябва да се направи отново, защото от "Пътища и съоръжения" меко казано си оставиха ръцете. Мен ме интересува хората от комисията в общината, одобрила тяханата оферта, която беше най-скъпата - с 2 млн. над първоначално заложената, как се казват и каква отговорност ще понесат!

9

Анонимен

преди 6 години

Само Трейс никога няма да бъде глобен от Фандъчката, защото там работят най-квалифицираното рoм у шопско

8

толераЗД

преди 6 години

Аз на снимките ремонт не виждам, по-скоро са кадри от Пуерто Рико след ураганите. Браво на г-жа Фандъкова, че е толкова "категорична и безкомпромисна", ама конят вече е У рЯката. Санкции се налагат ВЕДНАГА след като е подаден състоятелен сигнал, а не когато ремонтът е окончателно ОКЪКАН. КЪДЕ е строителният контрол? ЗАЩО доброволци трябва да Ви казват как да си вършите работата? За КАКВО са Ви заплати, столични НЕуправници?

7

Анонимен

преди 6 години

А защо всичко трябва да е в асфалт? В квартала направиха ремонт на две улици, тротоарите бяха ремонтирани от собствениците на болковете и бяха с убави, здрави и цветни плочки. Една сутрин плочките изчезнаха изринати от багер, два дни по-късно всичко беше осфалтирано, даже и ревизионните шахти.

6

Анонимен

преди 6 години

Срам за всички!!!

5

Стефанов

преди 6 години

Като гледах снимките се ужасих.

4

слатинчанин

преди 6 години

Тея дето правиха ремонта от "Пътища и съоръжения", само като ги видиш кво представляват ти става ясно... Бай Иван и компания с големите бирени кореми. Бай Иван нещо си човърка с мистрията и компанията от 7-8 се подпира, гледа и дава акъл. Всичко е адски криво (бордюри, шахти, хидрантни кранове, настилка) въпреки, че 99% от "строителите" видимо са порастнали в ерата на канапа, но явно не го ползват.

3

Анонимен

преди 6 години

Абе разбирам да се краде, ама поне да се направи качествено. (не подкрепям краденето, но да речем, че шуробаджанащината е "нужна", то поне нека ремонтираното и построеното да е изпълнено добре).

2

В СВЕТА

преди 6 години

БГ и Колумбия - двете страни с най-скъпи ремонти на пътна инфраструктура на глава от населението.

1

Калоян

преди 6 години

Прах в очите! Много добре знаем, че същите муцуни още днес са си направили нова фирма "Пътища и съоръжения 2" и .....о изненада!!! утре отново ще правят нещо в София ;)