36

Анонимен

преди 6 години

Българина много обича когато другите се провалят докато в същото време самите те не са постигнали нищо и живеят в страна от петия свят.

35

Анонимен

преди 6 години

Едно време великия СССР го чакахме 10 години да за Москвич под който да седим по цели дни ама сега за няколко месеца голяма драма...

34

Анонимен

преди 6 години

тук има само разбирачи от рода на "как не стават нещата", човек ще каже ще Детройт, Бавария и половината произвдоство на Тойота са в БГ

33

дрън дрън

преди 6 години

За Tesla една голяма тесла с дебела дръжка.

32

Анонимен

преди 6 години

До РеалистХаха 200 г . Хората за по малко от 100 изминаха пътя от конски впрягове до космически полети. Виж само за 20 колко се промениха технологиите.

31

Реалист

преди 6 години

Фен съм на електрото, но за мен цялата тази истерия по ел. автомобилите е сапунен мехур.НЯМА бъдеще за ел. атомобилите и производителите го знаят перфектно, но сега е МОДЕРНО и всяка компания бърза да не изостане.Ако имах за изхвърляне едни $50-тина хиляди ами щях да си купя тази златна играчка, но масово, в близките 200г. - нямат никакъв реален, дори теоретичен шанс!Просто нито има толкова литии, че да задоволи пазара, нито технологични възможности за производство на толкова батерии.

30

Оп0зн3Х

преди 6 години

До АзъАе гунчо, ти имаш ли представа какви пари е един робот на Кука? в завода на тея има АРМИЯ такива, той тръгнал да се вайка за солар сити....

29

ох котьо

преди 6 години

До АнонименАе, инжинерчето, я покаже къде пише колко "изхвъргат в атмосверата толкова отрови колкото за една година всички автомобили с бензин и дизел" ? и вкарай в сметката експлоатацията поне едни 10г през които чипосаното TDI ще пуши в задръстванията в центъра а EV-то ще си седи тихичко без да вдига шум, и без да пуши... И освен това рециклирането на батерията е далеч по екологично от рециклирането на отработеното масло от чипосания дизел и всички консумативи дето се търкалят всяка година

28

Анонимен

преди 6 години

Те добре произвеждат а правено ли е сметка че един хубав ден тези батерии ще се скапят и ще трябва да се рециклират? Май изобщо не е мислено по въпроса. Важното е да произведеме да пребереме милиардите пък после и потоп! Само за производството на една батерия се изхвъргат в атмосверата толкова отрови колкото за една година всички автомобили с бензин и дизел. В задачата се пита кое е по вредно бензина и дизела или производството на батерии. А като дойде време за рециклиране на батериите кво праим

27

Мидни

преди 6 години

Експертът капацитет по всичко бай Сидньо Хавстралиеца пак почна да ръси непоискан мозък. Чакаме ревю и за часовника от Зрънчо и най-вече колко му издържа батерията и дали харчи като ламя.

26

Азъ

преди 6 години

До Оп0зн3ХДа да "инвестира" за да купи фалиралата Соларсити, която се управлява от братовчеда на Мъск. Знаем ги ние тези инвестиции, преди 2 месеца отново им свършиха парите и веха нов милиарден заем. Стой и гледай шоуто как балона се помпа и какво ще се случи до 2-3 години.

25

Жъл Тур

преди 6 години

Китайците идват и никакви тесли не могат да ги спрат. Факт!

24

Иван Петров

преди 6 години

Аз да изкарам картофите, пък другото гошлаф работа

23

Оп0зн3Х

преди 6 години

До АзъЕй Гьон, Тесла не прави загуба, а инвестира повече от колкото изкарва. Ама те тея журналсти и икономисти като го напишат по завъртяно и такива като теб немогат да вдянат за какво става въпрос.

22

Анонимен

преди 6 години

До oт CиднeйAв$тpaлияБезплатното зареждане на станциите на Тесла отдавна вече не съществува. Беше едно време, вече го няма трябва да си плащаш и то соленичко.

21

Дърт комунист

преди 6 години

Аз ще си купя електрически Москвич.Невероятен автомобил.Ще излезе на пазара в 22век.

20

Анонимен

преди 6 години

Мани ги тия електрически глупости то не е ли да изръмжи яко на кръстовището да те видят и чуят всички не е работа

19

oт CиднeйAв$тpaлия

преди 6 години

тук в Сидней всеки ден виждам Тесли, карат ги доста заради привилегиите. Но това ще е до време. Тук в Ав$тралия разтоянията са големи, както и в Америка още по голями, и бързо се навърта километража, не е като в БГ където на ден минаваш само няколко километра. Батерията се скапва бързичко при тези разтояния. Магазина на Тесла е в съседния квартал и станция за зареждане има безплатна отпред. Но не мисля че скоро ще се возим на батерии, и аз си харесвам мойта ламя

18

Азъ

преди 6 години

На всеки продаден модел С на средна цена от 120000 долара, Тесла правеха загуба от 6000-7000 долара, на всеки продаден модел 3, загубата им ще е още по-голяма. Тесла е балон и това го казват маса аналисти, човек трябва само да чете. Балон в който Обама и чрез него американският данъкоплатец наля 6-7 милиарда долара по различни федерални субсидии. Правилните хора ще направят пари а после останалите шаранчета ще операт пешкира като балона се спука, още малко му остава на балона Тесла.

17

Анонимен

преди 6 години

До Дърт комунистЗаради такива балкански *** като теб България не може да се изправи вече 30 години. Жалки подобия на хора.