Тия главници, ще ни стопят лагерите от простотиите си. Само мога в този момент да си представя какви задръствания ще организират тези тиквеници
Аз съм Толчо Таксов и ако не ви прецакам да смъкна някой лев защо мислите, че го въртя този пениз!
Единствената цел на ТОЛ системата е да се смъкнат повече пари. Иначе ремонти на пътищата пак няма да има.
ами вий толкоз асфалтирани пътя имате ! ти за черните пътища ли сакаш се плаща? 98-99% от междуградските ви пътища са черни !
Луда работа...ще си имаме и ТОЛ и ВИНЕТКИ, а сигурно и по няокя такса за преминаване през мостове и тунели ще добавят наглеците...
Този говори ЛЪЖИ! ЛЪЖИ!ЛЪЖИ! Как къде по света имало развита държава без тол такси. Алоуууу ами в Ав$тралия малко равита ли е за тебе? 4-та по среден доход на населението в СВЕТА! Единствено тол система има на няколко 10-15 километрови отсечки, като общо са 6-7 на брой. ПОВТАРЯМ! НА целия континент има само 6-7 отсечки чийто дължина е 10-15 километра. Целта е да се разцепи трафика по алтернативни пътища за да не стават задръствания. Това е! като процент 0.001% от цялата пътна мрежа на КОНТИНЕНТА
Кого се опитва да заблуждава тоя? Дори 50 пъти повече пари да прибираха, пътищата все такива щяха да бъдат, както са сега.
ПАРАМЕТРИТЕ СА СЛЕДНИТЕ:ДОСЕГА СА СЪБИРАНИ 380 МИЛИОНА ГОДИШНОПРИ ТОЛ СИСТЕМАТА ЩЕ СЕ СЪБИРАТ 1 МИЛИАРД.КРАТКО, ТОЧНО И ЯСНО. САМИЯТ ПРЪВ ПАРТИЕН И ДЪРЖАВЕН РЪКОВОДИИТЕЛ ГО КАЗА.
"В Европа само ние и Румъния нямаме ТОЛ-такси."Да, като изключим Австрия, Словения, Чехия, Германия, Швейцария и др.
От вече година се говори за ТОЛ таксите и тн, но реално никъде не видях правителството да казва каква ще е точно таксата. Колко ще струва на превозното средство да измине 100км по нашата пътна мрежа?
Най-добре е за второстепенните пътища и за полските пътеки да остане винетната система, както си е досега, а ТОЛ-такса да има само за главните. Разбира се, пътищата от градовете до главните трябва да се водят второстепенни, за да е сигурно, че тези, които плащат ТОЛ-такси, няма да се разминат с винетките.
Това че цената ще се пренесе у производителя и клиента е вярно, но при условие, че един от двамата се намира в България. Транзитният превоз (напр.турските тирове) не влияе пряко на цената до крайния български потребител . Т.е съществуването на тол система е спряведлива - който руши ще плаща. Друг е въпроса че в България масово камионите се карат претоварени..
Това са пълни глупости! Ненормална работа, а парите от винетките за какво ги събирате, какво ги правите?
Ти и с вдигането на цената на винетките ни обещаха по-добри пътища, но останахме с обещанията!
"Така те постепенно ще прехвърлят ТОЛ-таксата към своите стоки и така тя ще се плаща от цялото население"Винаги така правят. Уж увеличават данъците за бизнеса и бизнеса просто увеличава цените на услугите и продуктите и накрая увеличението го плаща бедния народ, а мутрите продължават да дебелеят.
Всеки ще начислява и прехвърля цената докато стигне до последния който няма на кого да прехвърли ! Просто обедняването продължава !
Превозвачи на бунт: Какви са параметрите за ТОЛ-системата?