41

искам

преди 6 години

синя зона и в люлин, омръзна ми пернишки коли да ми заемат местата за паркиране пред блока

40

До Софиянец

преди 6 години

Тъй, цената отговаря на това, което получаваш. Ако искаш фиксирано място - отиваш в общината, има друг ценоразпиз. Не знам защо говориш глупости ...

39

До 43

преди 6 години

Можеш ли да се позовеш на документ? Или е свободно съчинение?

38

Анонимен

преди 6 години

Принципно с данък МПС, сме си платили и за паркирането. Платените зони реално са второ плащане за същото нещо, за което вече сме платили. Проблемът е, че Фандъкова и хората й с некадърни в организацията на движението и паркирането, но добре се справят с грабежа - платените зони за паркиране са узаконен грабеж.

37

Анонимен

преди 6 години

Основното при паркирането е, че кметът по закон трябва да осигури ред в паркирането на цялата територия на общината, без значение дали има или няма платена зона за паркиране. Фандъкова не изпълнява това задължение и ни пробутва лъжата, че ред има само там, където има платена зона за паркиране. При това даже и в платените зони няма ред. Всички бусове за зареждане на магазините спират на забранени места, най-често на ъгъла на кръстовищата, запушвайки пешеходните пътеки. Така спират и полицейските

36

До 39

преди 6 години

Писна ми от твоята особено "умна" мисъл за Япония. Не разбираш ли, че не там е проблема. Купуваш си кола в София - имаш примерно 1,2 или "1000" гаража, там където живееш, но колата ти стои там само през нощта, а през деня я ползваш и не стои паркирана в гаража ти и няма къде да я паркираш точно както всички останали, които нямат гаражи. Разбираш ли колко безмислено е предложението ти?

35

Как е по света?

преди 6 години

Навсякъде по света първо правят паркинги, подобряват организацията на движението и паркирането и създават по-добър градски транспорт и когато това вече не помага, започват с платени зони за паркиране и други забрани. В България е обратното - започва се с платени зони, влошава се градския транспорт, влошава се организацията на движението, но за сметка на това разширяват платените зони и създават по-големи проблеми в все по-големи райони на София.

34

Men

преди 6 години

Крайно време е паркирането в центъра да стане още по скъпо, да се вдигнат данъците на трошките и техническите прегледи най-накрая да станат реални!

33

Анонимен

преди 6 години

Колко години имаме синя и зелена зона, а няма ме един построен многоетажен паркинг???????Дойдоха едни германски фирми да строят такива паркинги с европейско финансиране, но българските им клонове просто усвоиха милионите, не направиха нищо (защото ги спъваха от общината) и изчезнаха с парите.

32

кво стаа

преди 6 години

Защо се заблуждавате, нито на картофелия нито на този новия зурльо им пука къде ще паркирате, важно е да падат кинти, пък ако са от нищото, берекет версин! Колко струва едно антипаркинг колче?

31

Анонимен

преди 6 години

"Тепърва ще правим анализ къде са отишли тези автомобили"Стоят си в крайните кварттали. От Понеделник колегите в Лозенец вече не идват на работа с колите си, а ползват градския транспорт, който им е и по-удобен.

30

Софиянец

преди 6 години

До #29Паркирането е услуга?Да ,когато заплащайки за тази услуга получаваш паркомясто.Когато паркираш където намериш това не е услуга.

29

Спри автомобилите!

преди 6 години

Денонощно платено паркиране в целия град e най-работещото решение за борбата с трафика и броя на автомобилите. Годишен стикер за паркиране в определен периметър по местодомуване - за първа кола - 400 лв, за втора кола на същия адрес - 800лв, за втора кола на същия собственик - 1500 лв. и т.н. Извън този периметър 2-4 лв/час. Само така ще освободим улиците за да има бърз и удобен градски транспорт, ще намалим шумовото замърсяване и замърсяването на въздуха.

28

Анонимен

преди 6 години

21 000 места, по 2лв на час, да го сложим грубо 10 часа на ден, 400 000 дневно, 10 милиона месечно.Къде отиват парите? С тези пари, трябва всеки месец някъде из града да се пръква 5 етажен общински паркинг.

27

perekly

преди 6 години

Зони за платено паркиране , трябва да има само в централна градтска част. В обособените жилищни райони е необходимо да се забрани да има офиси в кооперации и блокове за живеене. Както и строителството да се съобразява-брой апартаменти-брой парко-места. но това не изнася на никого. Целият град да стане зона-пак ще има проблеми.

26

До Софиянец

преди 6 години

Паркирането е услуга, за която се плаща. Прочети това изречение няколко пъти.

25

Калин

преди 6 години

До ???Пич, как общината е създала проблемът, след като има семейства с няколко автомобила, живеещи в гарсониера? Столицата не е оразмерявана за толкова автомобили.Живея в Яворов, точно където от вчера разшириха зоната. Прибирайки се пеша от работа сияех, наблюдавайки как по улицата няма непознати автомобили, а само такива на съседите.Също - защо да трябва да имаш паркомясто?!? Колата не е привилегия, а лукс. След като можеш да си го позволиш, трябва да можеш да плащаш за него!

24

???

преди 6 години

Очевидно е, че проблемът с паркирането го създаде общината, т.е. кмета и екипа му, а после кмета и екипа му, задълбочиха проблема с платените зони за паркиране. Някои доста наивни се радват, че сега тротоарите били свободни. На какво се радвате, че плащаме допълнително за нещо, което и без да плащаме допълнително трябва да го има?

23

Софиянец

преди 6 години

До #18Прочети какво съм написал.Прочети го пак.Сега по-ясно ли ти е?Ти ще държиш ли в джоба си телефон без обхват плащайки ,ако ще и 30ст. на ден ,както се заяждаш с мен елементарно?Не е въпроса в парите , а в това че НЯМА УСЛУГА...

22

Истината

преди 6 години

Докато не разберете, че по закон няма връзка между платеното паркиране и редът в паркирането, все така по-зле ще става. По закон кметът е длъжен да осигури ред в паркирането на територията на цялата община, а не да лъже, че ред може да има само в платените зони за паркиране. За това поведение на фандъкова, трябва да подаде оставка.