До азКакви 27 години експлоатация, като метрото започва да оперира през 1998г.? Подвижният състав е закупен през 70-те години, но не е и експлоатиран. Между другото, в много градове Мюнхен, Милано, Рим, подвижният състав е много по-окаян от този в София, въпреки производството.
все пак тези мотриси са "Сделано в СССР", какво да се очаква. По белия свят такива щайги не се движат и да вдигат такъв шум най-малкото
До УчуденОбразно казано бе Джеки!Има ли значение накладки ли са, електромагнити, пудра захар или квото и да е там дето спира желязото?
да не забравяме, че една част от вагоните са ретро. Онези сивите, които са като ветрилник и седалките са като в БДЖ от 1990та, и спират рязко, и вратите се тряскат и интериора е "бозав талашит". Всъщност на тези вагони пише, че са "недоделани в СССР" и 1990та. Значи, ако някакъв такъв вагон е бил не се учудвайте. Това са вече 27 години експлоатация. Хептен като някои участъци на магистралите - асфалт с едра фракция камъчета още от времето на бай Тошо и поддрусват.
Пак по-малкото зло, че наклонът от Баучер до Европейски съюз хич не е малък. Ако бяха отказали спирачките вместо да блокират не ми се мисли каква скорост можеше да набере влака. Друг е въпроса как един и същ влак без уж никаква връзка има проблем с врата, а паралелно му блокират спирачките. Някой да има информация кога и как се прави профилактика?
Развалени спирачки на метрото задимиха "Сердика"