10

sport

преди 6 години

До азКакви 27 години експлоатация, като метрото започва да оперира през 1998г.? Подвижният състав е закупен през 70-те години, но не е и експлоатиран. Между другото, в много градове Мюнхен, Милано, Рим, подвижният състав е много по-окаян от този в София, въпреки производството.

9

Анонимен

преди 6 години

все пак тези мотриси са "Сделано в СССР", какво да се очаква. По белия свят такива щайги не се движат и да вдигат такъв шум най-малкото

8

МaйМyнaтa

преди 6 години

До УчуденОбразно казано бе Джеки!Има ли значение накладки ли са, електромагнити, пудра захар или квото и да е там дето спира желязото?

7

Учуден

преди 6 години

До МaйМyнaтaАбе Мумун,това да не ти е Жигулатора да му сменяш НАКЛАДКИ?!

6

аз

преди 6 години

да не забравяме, че една част от вагоните са ретро. Онези сивите, които са като ветрилник и седалките са като в БДЖ от 1990та, и спират рязко, и вратите се тряскат и интериора е "бозав талашит". Всъщност на тези вагони пише, че са "недоделани в СССР" и 1990та. Значи, ако някакъв такъв вагон е бил не се учудвайте. Това са вече 27 години експлоатация. Хептен като някои участъци на магистралите - асфалт с едра фракция камъчета още от времето на бай Тошо и поддрусват.

5

Анонимен

преди 6 години

Пак по-малкото зло, че наклонът от Баучер до Европейски съюз хич не е малък. Ако бяха отказали спирачките вместо да блокират не ми се мисли каква скорост можеше да набере влака. Друг е въпроса как един и същ влак без уж никаква връзка има проблем с врата, а паралелно му блокират спирачките. Някой да има информация кога и как се прави профилактика?

4

Тончик Харитончик

преди 6 години

Сладуранска работа. Пушек, екшън, под земята... А наоколо мъже! Да ти помагат...

3

Анонимен

преди 6 години

Руските хакери са хакнали руските влакчета. Няма друга причина.подпис: плевнелиев.

2

МaйМyнaтa

преди 6 години

Ми то накладките се сменят от време на време::::::::::::::::))))))))

1

Анонимен

преди 6 години

Още си патим от експеримента "Орешарски"!