28

Факт

преди 6 години

Всяко понижаване на разрешената скорост води до по-големи задръствания, повече катастрофи и по-голямо замърсяване.

27

Анонимен

преди 6 години

30 км/час - по-голямо замърсяване. Ако това е целта да го направят 5 или 10 км/час в цяла София и замърсяването ще се почувства осезателно.Иначе това, което са описали като улици не е каре и е неясно какъв район обхваща.

26

до Шаран-БГ

преди 6 години

Специално в Германия и за градско и за извънградско, превишаване с до 20км/ч не се вземат точки, само глоба. И то след засичане се приспада толеранса на радара т.е. ако те светнат със 104км/ч по твоя километарж, в крайна сметка скоростта, която се пише е 100км/ч. Това се знае и масово кората си карат с до 20+км/ч, а който изобщо не иска да го глобяват само с 2-3км/ч отгоре. Болшинството радари са общински (добре маскирани) и всичко това е напраено с цел печалба. Във Франция обаче не е така.

25

Шаран-БГ

преди 6 години

Ако решат и 10 км/ч да е , няма ли контрол и наказания , които да се прилагат веднага, на място, с цялата им строгост и без всякаква "избирателност" ---- все тая !! Нима сегашните 50 км/ч не са добри ? Никой не ги спазва!! Ха *** в Германия и опитай да караш с 52 км/ч според радара на полицая... в населено място !?!? При нас някой "умник" го измислил, че превишение до 10% не е нарушение и всички пердашат с 60-70 км/ч !! Скоростомерът показвал точно 50 км/ч...... Хайде де.......

24

Шаран-БГ

преди 6 години

Ако решат и 10 км/ч да е , няма ли контрол и наказания , които да се прилагат веднага, на място, с цялата им строгост и без всякаква "избирателност" ---- все тая !! Нима сегашните 50 км/ч не са добри ? Никой не ги спазва!! Ха *** в Германия и опитай да караш с 52 км/ч според радара на полицая... в населено място !?!? При нас някой "умник" го измислил, че превишение до 10% не е нарушение и всички пердашат с 60-70 км/ч !! Скоростомерът показвал точно 50 км/ч...... Хайде де.......

23

Анонимен

преди 6 години

Да да и пак да! Искам 30 км/ч и на малката улица в Лозенец, на която живея

22

знаещ

преди 6 години

То ...и аз искам да карам с 30 /с колелото ми де/, ама много дупки, Госпожо Картофка ...

21

Анонимен

преди 6 години

До ГАДОРЯННе всички сме безделници като теб, които се чудят какво да правят по цял! Когато имаш бърза работа, когато трябва да превозиш нещо и т.н. ти трябва автомобил. А за еко сектата има ел.автомобили.

20

Анонимен

преди 6 години

"на солунска :) максимума който можеш да вдигнеш там е не повече от 50!"Който кара с 50 на "Солунска" си е директно за отнемане на книжката

19

Анонимен

преди 6 години

Направете както в Европа преминаването през центъра и паркирането там да е много скъпо или да отнема много време и нерви и нещата ще си дойдат на мястото.

18

Анонимен

преди 6 години

В Германия масово решават проблема със задръстванията по центъра по следния начин - на 1-во място естествено скъпите паркинзи, но има и друга хитрост - светофарите - изключително дълги, а ако минава трамвай или автобус, те могат да блокират светлините допълнително; също така липса на зелени вълни. Веднъж, 2 пъти се прекарваш да слезеш с колата и после установяваш, че с трамвая е по-бързо и доста по-евтино и нещата идват на мястото си.

17

Анонимен

преди 6 години

и това нещо не подлежи на никакъв контрол

16

Анонимен

преди 6 години

по малките улици в това каре то и в момента не може да вдигнеш повече от 30 ... мярката от тази гледна точка е безсмисленатя няма да спре джигита, който и в момента кара безразсъдно по никакъв начин, опитвам се да си представя ченге в радар на солунска :) максимума който можеш да вдигнеш там е не повече от 50! то са улички, хора, бабунки ... глупост е тази мярка, няма нищо общо с екологията. 30 км/ч не е оптимална скорост за нито един ДВГ, т.е. ще се отделят повече емисии отколкото при 50 км/ч

15

Оптимист

преди 6 години

Аз също подкрепям идеята, защото живея в карето, но не очаквам да даде някакъв резултат.

14

Анонимен

преди 6 години

Ограничението е само за малките улици в карето, не за булевардите! Като живеещ на такава улица, подкрепям с две ръце. Аман от джигити, които хвърчат по тесните улички и само вдигат прахоляк.

13

Анонимен

преди 6 години

Ховърбордпе за мене ....

12

До 8

преди 6 години

Това е добра идея!

11

Анонимен

преди 6 години

булевард! с ограничение от 30 км/ч :))това няма нищо общо с екологиятада стегнат ГТП-тата на първо време ще има мнооооого по-голям ефект

10

ГАДОРЯН

преди 6 години

Защото ходенето пеш и карането на колело са много по здравословни и щадящи природата господин мързеливец

9

Анонимен

преди 6 години

Ще има нервни кризи сред шоферските